Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задна лебедка?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Задна лебедка?

    Начинаещ съм и моля за всякаква информация по въпроса.
    А той е:
    Как се монтира и експлоатира задна лебедка?
    1. Каква е съвместимостта с фабричен теглич?
    2. Може ли да бъде монтирана несъосно спрямо автомобила?
    3. Има ли логика в това, че в 99% от случаите джипа се забива с предницата в тинята, следователно изваждането назад е по-лесно отколкото напред, освен това основното тегло е в предницата и в резултат на всичко това лебедката може да бъде малко по-слаба от предната!
    4. При хидравлична лебедка дългите трасета ще товарят ли помпата?
    Благодаря и поздрави на всички!

  • #2
    Re: Задна лебедка?

    Първоначално публикуван от Volk
    Начинаещ съм и моля за всякаква информация по въпроса.
    А той е:
    Как се монтира и експлоатира задна лебедка?
    1. Каква е съвместимостта с фабричен теглич?
    2. Може ли да бъде монтирана несъосно спрямо автомобила?
    3. Има ли логика в това, че в 99% от случаите джипа се забива с предницата в тинята, следователно изваждането назад е по-лесно отколкото напред, освен това основното тегло е в предницата и в резултат на всичко това лебедката може да бъде малко по-слаба от предната!
    4. При хидравлична лебедка дългите трасета ще товарят ли помпата?
    Благодаря и поздрави на всички!
    в много случаи лебедката се ползва за изкачване на голям баир, не само за измъкване при засядане...

    ако катериш някой баир по-дълъг от 10 метра и посредата забуксуваш, какво ще правиш? /пускаш назад и пробваш слад това на заден ход + лебедка /

    има подвижни лебедки, особено за по-леки автомобили /например Нива/...

    задната ледека почти винати е втора - има друга за напред...
    ползва се като спасителен вариант...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #3
      Нямам впредвид демонтируема, защото си мисля за хидравлична!

      Коментар


      • #4
        Даже сега се сещам, че в 100% от случаите, ксгато съм ползвал трактор ме е дърпал назад!

        Коментар


        • #5
          моето скромно мнение е, че за отзад е по-добре електрическа...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #6
            Какво мислиш по въпроса да се постави на една линия /ос / с десните колела?

            Коментар


            • #7
              според мен е най добре да е посредата
              "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

              Коментар


              • #8
                Хидравличните лебедки също могат да се местят и подвключват временно, където е необходимо (отпред или отзад) за целта продаваме и съответния кит. Но отново повтарям за кой ли път че за условията в България е по-добре електрическа.
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #9
                  Задната лебедка е разточителна екстра, която може много да помогне, ако можеш да си я позволиш и има къде да я сложипш (опасявам се че на "Хънтъра" просто няма къде да я сложа). Временнните (преместваемите са супер решение, за по-малките коли (по-леки лебедки), 35кг не се местят лесно. Освен това уважаващите се Джипки мъкнат "Полиспаст" (макара) и High Jack - и двете устроиства до голяма степен могат да компенсират задната лебедка - с крика колата може да се обърне на 180 градуса (е понякога и по-покрив), а с макарата предната лебедка евентуално може да постигне желаният ефект

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от kamen_kalchev
                    според мен е най добре да е посредата
                    и да дърпа нагоре /може би/?
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #11
                      Като вносители на лебедки съвсем нямаме проблем с това по колко броя на автомобил да си сложим, но лично аз съм избрал решението предна лебедка + Hi-Lift + кит за теглене. Смятам, че това е най-удобно и правилно от гледна точка на тегло и допълнителни разходи. Задната лебедка е нещо, което се използва предимно за спортни цели, където е важно времето. Имате ли лебедка отпред няма проблем да се използва за теглене във всяка посока, а при аварийни случаи Hi-Lift-а + кита за теглене осигурява 3000 кг-во (~6000lb) усилие на теглене в произволна посока, което е повече от достатъчно...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #12
                        ако може да има 2 лебедки /една отпред една отзад/ е много добре, в русия даже слагат по две отпред, една електрическа и една хидравлична/маханична и пак една отзад. въпрос на пари. тунинга на 4х4 автомобилите е безкрайна работа, може да слагаш още и още. ако нямаш амбиции за някакви големи състезателни постижения ти трябва една хубава електрическа лебедка отпред.

                        тук в форума има огромни теми изписани за хидравличните лебедки и тяхната несъвместимост с ленд ровер. мисли за такава лебедка само ако имаш чероки или нещо друго американско с камионска хидравлична помпа
                        drive alive

                        Коментар


                        • #13
                          Аз имам впредвид ползване на задна лебедка не само за изваждане на джипа.
                          Ако трябва да се спусне тежък колесар с лодка близо до водата, /там където джипа със сигурност не може да влезе/ и после да се изтегли обратно или да се натовари някой глиган / връзваш полиспаса на някой клон, вдигаш и буташ в купето и т.н.
                          Мисля, че може да бъде практично решение.

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Volk
                            Аз имам впредвид ползване на задна лебедка не само за изваждане на джипа.
                            Ако трябва да се спусне тежък колесар с лодка близо до водата, /там където джипа със сигурност не може да влезе...
                            от доста време се занимавам с лодки и колесари, но такова приложение не съм срещал... как ще управляваш тежкото ремарке /колесар/ на такъв участък, където и джипа не може да се спусне... защото както го описваш ремаркето ще трябва да е откачено от джипа...
                            виж варианта ползване на лебедка + джип за ИЗВАЖДАНЕ на колесара с лодката е нормален, но тогава пак лебедката трябва да е отпред...
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #15
                              Давам ти конкретен пример - скалист морски бряг - знаеш какво става с електроинсталацията, ако солената вода залее задницата.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X