за глигани съм виждал много добро решение, едни собственици на дифендер 130 пикап са си сложили малка лебедка вътре в лигена на пикапа и си нносят плътформи, които ги слагат, като естъкада и глигана се качва перфектно
за колесара забрави, 60% от теглото му е в предната част и като го откачиш от колата, ако всичко е наред предницата овисва надолу и трудно се мести. ако ще пускаш лодка на гаден бряг се прави една рампа от греди, която в единия край е във водата, а другия на брега и с повече псувни и ръчен труд става работата
освен това има едни много смръзяващи моменти в офроуда, когато неможе да се върнеш натам от кадето си дошъл, а напред ти трябва лебедка и тогава ако имаш такава отзад ....
логиката лебедката да е отпред е, че обикновено колата затъва по стръмни наклони при изкачване и тогава зада продължиш ти трябва помощ. изобщо има се предвид, че движението е напред.
за колесара забрави, 60% от теглото му е в предната част и като го откачиш от колата, ако всичко е наред предницата овисва надолу и трудно се мести. ако ще пускаш лодка на гаден бряг се прави една рампа от греди, която в единия край е във водата, а другия на брега и с повече псувни и ръчен труд става работата
освен това има едни много смръзяващи моменти в офроуда, когато неможе да се върнеш натам от кадето си дошъл, а напред ти трябва лебедка и тогава ако имаш такава отзад ....
логиката лебедката да е отпред е, че обикновено колата затъва по стръмни наклони при изкачване и тогава зада продължиш ти трябва помощ. изобщо има се предвид, че движението е напред.
Коментар