Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задна лебедка?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    за глигани съм виждал много добро решение, едни собственици на дифендер 130 пикап са си сложили малка лебедка вътре в лигена на пикапа и си нносят плътформи, които ги слагат, като естъкада и глигана се качва перфектно

    за колесара забрави, 60% от теглото му е в предната част и като го откачиш от колата, ако всичко е наред предницата овисва надолу и трудно се мести. ако ще пускаш лодка на гаден бряг се прави една рампа от греди, която в единия край е във водата, а другия на брега и с повече псувни и ръчен труд става работата

    освен това има едни много смръзяващи моменти в офроуда, когато неможе да се върнеш натам от кадето си дошъл, а напред ти трябва лебедка и тогава ако имаш такава отзад ....

    логиката лебедката да е отпред е, че обикновено колата затъва по стръмни наклони при изкачване и тогава зада продължиш ти трябва помощ. изобщо има се предвид, че движението е напред.
    drive alive

    Коментар


    • #17
      Благодаря ти! Има резон в това което казваш, аз имам впредвид доколко е смислено да се слага въобще задна лебедка, иначе предната е ясно, че е задължителна...

      Коментар


      • #18
        Ще ме простите за неопитността, но идва зима и предполагаме, че джипа е поднесъл, и цялата предница се е стоварила в канавка и пряспа. Да се изтегля напред няма смисъл, ако въобще може да се стигне до лебедката, отзад който и да те дърпа - буксува. Имах подобен случай и мисля, че често става точно така...

        Коментар


        • #19
          "У нас не трябва втора лебедка, или механична" е малко странно твърдение. Лебедките не са работа само за руските блата. Ако има лебедка без ограничение по времето на работа, тогава единственото ограничение по преодолявания наклон например остава ъгъла на заливане на КВ ...
          По-добре е и задната да е по-оста на колата, за да не се случи да направи беля при някъв ъгъл на тегленето. Тогава идва проблема с теглича. Сферичните глави за мене не стават, а истинския фаркоп е голям. Всеки лъже мястото както успее. Слагат ги понякога под пода, понякога вътре. Това яде от багажника, ама такива работи правят на чисто спортните джипове, така че го преглъщат. Обикновено отзад е електрическата като по-слаба, и акумулатор за нея пак отзад, обикновено в проветряема кутия под пода. Варианти бол, и при всяко положение зависят от сума други работи. Щото пък например за УАЗа има КОМ с изходен вал назад, и може да се окаже по-лесно да се измисли механична отзад.

          Коментар


          • #20
            Стефане, 21 век сме!

            Коментар


            • #21
              ако ти се дават пари сложи си и отпред и отзад и съм сигурен, че няма да съжаляваш. ако съм разбрал правилно става дума за дифендер. там може да я сложиш на гредата, която е под вратата на багажника, достатъчно здрава е и може да я сложиш в средата

              не е добре да се мислят решения за сваляне или да е в единия край, може да се счупи точно, когато ти трябва
              drive alive

              Коментар


              • #22
                И аз така чух. Ама не разбрах какво значи в тоя контекст

                Коментар


                • #23
                  С тия механични работи, ще вземе да захапе някой и да го усуче около валовете за нула време!

                  Коментар


                  • #24
                    А ти що мислиш читав щурман струва теглото си в злато? Освен че знае наляво или надясно, знае да дресира и лебедки.
                    А па представяш ли си кво ше стане ако пода под педалите е изгнил, и като настъпиш педала не спре да се натиска, пусне много газ на мотора, оборотите се дигнат ужас много, и буталата като излязат през капака най-задното те изблещи право в муцуната?
                    Никога не съм твърдял че колата е безопасно или надежно нещо. Сам карам само заради непреодолимо суицидното си поведение.

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от LJ73
                      Първоначално публикуван от kamen_kalchev
                      според мен е най добре да е посредата
                      и да дърпа нагоре /може би/?
                      е несам казъл на тавана.а отдзад на бронята
                      "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                      Коментар


                      • #26
                        лебедките са опасни, ако си навре някой пръстите през ролките ще му бъде крайно неприятно, но нали затова сме големи хора и отговорни и трябва да внимаваме

                        но е много по - опасно, когато пилота е в колата, колата виси на лебедката над някоя пропаст, а щурмана стои отвън, стои на дистанция та ако се скъса въжето да не го удари и наставнически ти казва "аз нали ти казах, че от тук неможе да минем"
                        drive alive

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от Volk
                          Ще ме простите за неопитността, но идва зима и предполагаме, че джипа е поднесъл, и цялата предница се е стоварила в канавка и пряспа. Да се изтегля напред няма смисъл, ако въобще може да се стигне до лебедката, отзад който и да те дърпа - буксува. Имах подобен случай и мисля, че често става точно така...
                          за преспите проблема се решава с лопата...
                          освен това ако искаш да се осигуриш за всички случаи на поднасяне, ще ти трябва и парашут за джипа или поне катапултиращи седалки... като ти "поднесе" и отдолу има пропаст
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #28
                            Ти май не си пропадал в заледена канавка, щом си такъв оптимист за лопатата!

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от Volk
                              Ти май не си пропадал в заледена канавка, щом си такъв оптимист за лопатата!
                              ако става въпрос да се изпързалям на шосе и да падна в канавка, наистина не съм...

                              в неделя попаднах в затревена канавка /не циментова, а просто изкоп/, отне ми 3 часа и накрая излезнах с помощта на трактор напред, защото затънах в опита си да излеза от ливадата на пътя...
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от Стефан
                                А па представяш ли си кво ше стане ако пода под педалите е изгнил, и като настъпиш педала не спре да се натиска, пусне много газ на мотора, оборотите се дигнат ужас много, и буталата като излязат през капака най-задното те изблещи право в муцуната?
                                Ей на това му се вика сценарий за филм на ужасите!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X