Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

    Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
    Съединителя ще е проблем , не мога да намеря нещо подходящо и ще чакам да видя Таргата какво ще измисли . В понеделник ще се обадя по телефоните на фирмите произвеждащи електромеханични съединители да видя какво предлагат - 150 Nm достатъчни ли ще са за да държи помпата ?
    Кардана е захванат към входящия вал на лебедката посредством 2 щифта играещи ролята на бушон,мисля да свържа мотора към вала посредством цилиндрична втулка като използвам отворите на щифтовете , а от страна към мотора със шпонка .
    Зарежи тия втулки и шпонки. Това не можеш го центрова. Турни каре за връзка между редуктора и мотора. Имам по дупките 2-3-5-6 -10 хидромотора. Утре щях да почивам, ама май ще се отдам на разглобяване и снимки. Сещам се, че имам някъде един центробежен съединител. С накладки като за барабанни спирачки и някакви пружини. Да видим дали ще го намеря, че да го снимам и него.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #47
      От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

      Тия центробежните ги използват за картинг (Go Kart), както и електрическите и някой други.
      Ето малко информация http://gokartguru.com/go_kart_clutches.php
      Toyota Land Cruiser BJ70 1985
      Lexus LS430

      Коментар


      • #48
        От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

        За къв ти е тоя съединител. Обикновен шлицов съединител подобен на блокаж на Гелендия ти върши работа.
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • #49
          От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

          Абсолютно, стига да не го затруднява всеки път при пускане и спиране на помпата да гаси двигателя и да го включва/изключва на ръка. В този смисъл всичко, което разделя двата вала става, може и да не е точно шлицов, ми с всякакъв друг профилен контур (двустен, квадрат, шестостен и т.н.), който може да предава въртящ момент и да се премества осово.
          V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

          Коментар


          • #50
            От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

            Защо помпата трябва да се разцепва всеки път от двигателя? Не може ли да работи на слив като при мотокарите например? Пак от мотокарите може да видите как се зацепва помпа към двигател.
            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

            Коментар


            • #51
              От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

              Може разбира се, стига Бакалов да не го притеснява завишения разход на гориво... може и хъбовете да ги държи на LOCK постоянно, защо да слиза да ги върти и тях...
              V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

              Коментар


              • #52
                От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                Доколкото това е състезателна машина, ако Живко не е разкарал хъбовете изцяло е време да го направи.
                Същото и за хидравликата. Разходът не би трябвало да е фактор, виж загубата на мощност (ако има такава) да.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #53
                  От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                  Вие коментирате раздатката. Там спирането на движението е заедно с колелата. Т.е. не е нужно да гаси двигателя. Достатъчно е да спре за секунда. Не знам как ще докара обороти като за помпа на раздатката. Аз бих я сложил на мотора тая помпа с една допълнителна шайба и ремък. Не е проблем след състезание да се маха ремъка ако е такъв проблем разхода. Помпата на празен ход ако се отрази на вървежа тре'а друг мотор. Ел съединител става безгрижно но са скъпи и обемисти. В Пловдив има налични в ..цензура..,звънни да ти кажа.
                  Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                  Вальо. О888 557Ч7Ч
                  Silverado 1.3 i

                  Коментар


                  • #54
                    От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                    И аз мисля, че помпата работеща на слив няма да окаже никакво влияние на двигателя. То да не е балканче...
                    А по този начин се избягват големи главоболия със съединителя. Ако аз си слагах хидравлична лебедка нямаше да се замисля изобщо, а щях да си я направя постоянно зацепена. С един прост разпределител се решават нещата по супер елегантен начин.

                    И друг път съм го писал, но нека и тук-ако искаш можеш да сложиш и един възел от камионски борд, или както е направено на моето камионче за самосвала-електромотор с големина като за по-голяма ел. лебедка върти помпата, а тя вдига коша.
                    Та по този начин ще имаш и резервен вариант, ако ти угасне двигателя.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                      Май не можах да ги кача всичките, ама ще видим. Ако има нещо неясно, питай.
                      Прикачени файлове
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                        Има още малко.
                        Прикачени файлове
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                          Тези са последните.
                          Прикачени файлове
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                            Малко извън темата дано не се сърдят модераторите но виж тука ком не е нуженНатиснете снимката за да я уголемите

Име:20356lebeda1.jpg
Прегледи:2
Размер:85.7 КБ
ID:5460577Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20356lebeda.jpg
Прегледи:2
Размер:89.3 КБ
ID:5460576
                            А сега по темата за мен не е нужен съединител нека помпата си работи все пак доколкото съм запознат

                            Живко ползва машината само по състезания и това че щял да се вдигне разхода с 1литър нагоре нее проблем а за загубата на мощност не се излагаите ако това спъне двигателя то какво остава до се ходи по ссътезания с него
                            ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

                            Коментар


                            • #59
                              От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                              На слив при 4000 - 4500 об/мин на дизеловия двигател помпата ще консумира около 4,0 - 4,5 к.с. ако се комплектова с разпределител с максимален дебит 60 л/мин, който според графиките го дават да прави около 25 бара подпорно налягане. Дали е малко или много всеки ще премери по джоба си (разхода), но да не се окаже че след 1 минута сецане на ход пред екстрема, маслото в резервоара е кипнало и трябва да се поизчака да се охлади точно когато дойде време да опъваме въжето...
                              V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                              Коментар


                              • #60
                                От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                                http://www.offroad-bulgaria.com/atta...7&d=1362941134 Това нещо какво представлява? Извинявам се за въпроса, но наистина нещо не схващам точно какво трябва да видя ?
                                ТКЗС за цял живот

                                http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X