От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка
Стойката (червената) още не е готова, но тя е проектирана за конкретния ел-съединител и конкретната шайба на коляновия вал, защото именно от стойката зависи да бъдат колинеарни каналите на ремъка върху двете шайби. За да мога да я начертая с конкретни размери, трябваше на място да направя измервания между две съответните контролни повърхнини. Реално тя ще бъде взаимно заварени лазерни изрезки от 10мм стоманена ламарина, който се хващат за стойката на компресора на климатика, която е от У61 2,8 (алуминиева, не чугунена, защото има и двата типа). Дефакто не можеш да си поръчаш стойка без да е ясно каква точно помпа ще сложиш на нея.
Честно да ти кажа не мога да ти дам съвет откъде да започнеш, щото аз самият го влача този "проект" повече от година...
С няколко думи трябва да избереш как да задвижиш помпата (за мен това се оказа най-сериозната трудност), след това как да предадеш движението от хидромотора към входящия вал на редуктора (което ми изглежда доста по-маловажен проблем).
Останалото - резервоар, филтър, разпределител, охладител - са по-скоро рутина, макар че има тънкости.
За помпите:
От група 20 има помпи 16 см3/об работещи дори и на 3500 об/мин - такава помпа макар и малко мъничка ще работи добре дори и да я завъртиш на 4000 об/мин, ако не прави прекалено голям вакуум във всмукателната линия.
Виж какво разнообразие от странични капаци има:
(не като реклама, а като информация)
За електромуфата ми е трудно да те посъветвам - това, което използвам е съединител от механичен компресор за свръхпълнене на Мерцедес 230 Kompressor, само че е модифициран - диаметърът е намален от 95 на 87 мм и са обработени още 2 канала (от 6 канална шайбата стана 8 канална), но което е по-неприятно е че корпуса (тялото), на което е монтиран целия съединител, не е от мерцедесовия компресор, ами е от друг компресор, който обаче не може да се намери на пазара, т.е. лесно ми е да ти го покажа на картинка, само че няма откъде да го купиш, нито пък чертеж от който да го направиш.
Поради това именно каквото и да кажа все не помага...
Може би ако потърсиш от някаква селскостопанска техника ще изскочи някоя механична муфа дето би свършила работа.
Муфа от климатичен компресор може също да работи добре, но само с по-малка помпа, защото предават по-малък въртящ момент, респективно трябва да компенсираш с ремъчната предавка и двигателят да работи на сравнително високи обороти когато се теглиш (което не е особен проблем).
С две думи тази ибейска помпа с двойната шайба не е лош вариант ако можеш да я конструираш сам, примерно с ел-муфа от нисански климатичен компресор, щото пък да я купиш цената и е малко шокираща...
Първоначално публикуван от Бакалов
Преглед на мнение
Честно да ти кажа не мога да ти дам съвет откъде да започнеш, щото аз самият го влача този "проект" повече от година...
С няколко думи трябва да избереш как да задвижиш помпата (за мен това се оказа най-сериозната трудност), след това как да предадеш движението от хидромотора към входящия вал на редуктора (което ми изглежда доста по-маловажен проблем).
Останалото - резервоар, филтър, разпределител, охладител - са по-скоро рутина, макар че има тънкости.
За помпите:
От група 20 има помпи 16 см3/об работещи дори и на 3500 об/мин - такава помпа макар и малко мъничка ще работи добре дори и да я завъртиш на 4000 об/мин, ако не прави прекалено голям вакуум във всмукателната линия.
Виж какво разнообразие от странични капаци има:
(не като реклама, а като информация)
За електромуфата ми е трудно да те посъветвам - това, което използвам е съединител от механичен компресор за свръхпълнене на Мерцедес 230 Kompressor, само че е модифициран - диаметърът е намален от 95 на 87 мм и са обработени още 2 канала (от 6 канална шайбата стана 8 канална), но което е по-неприятно е че корпуса (тялото), на което е монтиран целия съединител, не е от мерцедесовия компресор, ами е от друг компресор, който обаче не може да се намери на пазара, т.е. лесно ми е да ти го покажа на картинка, само че няма откъде да го купиш, нито пък чертеж от който да го направиш.
Поради това именно каквото и да кажа все не помага...
Може би ако потърсиш от някаква селскостопанска техника ще изскочи някоя механична муфа дето би свършила работа.
Муфа от климатичен компресор може също да работи добре, но само с по-малка помпа, защото предават по-малък въртящ момент, респективно трябва да компенсираш с ремъчната предавка и двигателят да работи на сравнително високи обороти когато се теглиш (което не е особен проблем).
С две думи тази ибейска помпа с двойната шайба не е лош вариант ако можеш да я конструираш сам, примерно с ел-муфа от нисански климатичен компресор, щото пък да я купиш цената и е малко шокираща...
))
Коментар