Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ето и един Y260 с нова броня и лебедка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

    Еее браво, много добре е станал!

    Коментар


    • #47
      До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

      Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
      щото аз обичам да ги свалям.или ще се прави кат хората или нема.щот сега кат се закърпи ще му е това.няма да се пипне повече.пък и е добре да се огледа шасито отвсякъде. да няма някоя мина

      Някой може ли да ми го направи това ? Да свали купето,да изкърпи всичко съвестно и качествено,и колко ориентировъчно би струвало това ?

      Коментар


      • #48
        До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

        Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
        Някой може ли да ми го направи това ? Да свали купето,да изкърпи всичко съвестно и качествено,и колко ориентировъчно би струвало това ?
        Да! Само ако пуснеш писмо до Дядо на Село.
        Това не е толкова стандартна процедура, като изкърпване на вежда на Опел Астра, затова е добре да кажеш за какво става дума, пък и хората да видят колата. От кърпене до кърпене най-малкото има огромна разлика.

        Коментар


        • #49
          До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
          Да! Само ако пуснеш писмо до Дядо на Село.
          Това не е толкова стандартна процедура, като изкърпване на вежда на Опел Астра, затова е добре да кажеш за какво става дума, пък и хората да видят колата. От кърпене до кърпене най-малкото има огромна разлика.

          Еми свалят купето,и всичко що се разкрие като корозия се изкърпва,как по умно да се изкажа ?

          Коментар


          • #50
            До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

            Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
            ... всичко що се разкрие като корозия се изкърпва ...
            E точно това "всичко" е голямото неизвестно. Защото "всичко" може да са 1-2 дупки, които да могат да се оправят "за норматив", а може и да е толкова изгнило, че да няма здраво място. Докато не се види какво е положението, едва ли някой ще ти се ангажира с конкретна цена.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #51
              До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

              Първоначално публикуван от Morital Преглед на мнение
              Аз вече ги смених повдигачите, мойте старите наистина бяха доста вкопани. Не сложих оригинални (в нисан ме оферираха с по 180лв на повдигач х 12бр. цифрата става 2хххлв ), но чаткането продължи. Отворих маслената помпа, и на буталцето вътре открихме вместо една пружина, две една в друга, довечера ще покажа снимка. Смених и пружината, но не е за моя двигател и чаткането все още си го има. Смених и маслото бях с 10W 40 сега съм с 15W 40, както го е казъл производителя.
              Има чаткане, но за разлика от преди, след известно каране (явно докато вдигне маслото в клапаните) чаткането изчезва, докато поседи на празен ход, когато пак се появява

              Ще намеря пружина за това буталце в маслената помпа, за моя двигател и се надявам да си реша проблема.

              Не се бъзикай с тия пружини в маслената помпа.Тия пружини, (ако са оригиналните де) определят налягането в маслената магистрала. По-добре отвий датчика за лампата на маслото, бягай на стругар да ти направи един штуцер със същата резба, закачи един механичен манометър и си премери налягането в маслената магистрала. Тъкмо ще разбереш как са лагерите. Успех.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #52
                До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

                Първоначално публикуван от Morital Преглед на мнение
                Отворих маслената помпа, и на буталцето вътре открихме вместо една пружина, две една в друга
                А може би точно така си е оригинално. Виж на прикачената картинка какво намерих в наръчник за Патрул. Вярно, че е за GR, но все пак щом има вариант с 2 пружинки ...
                Прикачени файлове
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #53
                  До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

                  Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                  Не се бъзикай с тия пружини в маслената помпа.Тия пружини, (ако са оригиналните де) определят налягането в маслената магистрала. По-добре отвий датчика за лампата на маслото, бягай на стругар да ти направи един штуцер със същата резба, закачи един механичен манометър и си премери налягането в маслената магистрала. Тъкмо ще разбереш как са лагерите. Успех.
                  При правилните майстори има глицеринови манометри и кит с много преходни щуцери. Отиваш и замерваш.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

                    Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                    При правилните майстори има глицеринови манометри и кит с много преходни щуцери. Отиваш и замерваш.
                    +1
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

                      има технология при която се манипулира плунжера на маслената помпа и тя дава вече по колямо налягане.
                      проблема обаче с чаткащите клапани е по скоро заради омекнали пружини на клапаните.
                      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                      Коментар


                      • #56
                        До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

                        Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                        А може би точно така си е оригинално. Виж на прикачената картинка какво намерих в наръчник за Патрул. Вярно, че е за GR, но все пак щом има вариант с 2 пружинки ...
                        Даамм... двигателите са едни и същи RD28TD, значи тази схема важи с пълна сила и за мен...

                        Доколкото разбирам двете пружини трябва да действат независимо една от друга, има натиск върху вътрешната, по-тънка пружина..постепенно натиска се увеличава и буталцето достига външната по-дебела пружина и в този момент и двете пружинки оказват съпротива, обратна на натиска...

                        При мен, като извадихме пружинките те бяха преплетени една в друга и така почти нямаха ход.

                        Чаво от къде намираш тези схеми?
                        За аудито имам една програма ETKA се казва... дали няма и за нисан нещо подобно ...?
                        Nissan Patrol Y260

                        Коментар


                        • #57
                          До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

                          Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                          При правилните майстори има глицеринови манометри и кит с много преходни щуцери. Отиваш и замерваш.
                          quadra, къде мога да ги намеря тези правилни майстори.. много ми се иска да замеря налягането на маслото...
                          Nissan Patrol Y260

                          Коментар


                          • #58
                            До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

                            Първоначално публикуван от Morital Преглед на мнение
                            Чаво от къде намираш тези схеми?
                            За аудито имам една програма ETKA се казва... дали няма и за нисан нещо подобно ...?
                            Може и да има, ама не сме я намерили още. А схемата е от сканирана руска книга за Патрул GR с двигатели TD42 и RD28TD. Пуснал съм линк към нея в темата Сервизни ръководства - https://htftp.offroad-bulgaria.com/V...rolY60-rus.pdf
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #59
                              До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

                              Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                              Може и да има, ама не сме я намерили още. А схемата е от сканирана руска книга за Патрул GR с двигатели TD42 и RD28TD. Пуснал съм линк към нея в темата Сервизни ръководства - https://htftp.offroad-bulgaria.com/V...rolY60-rus.pdf
                              Нарича се ЕРС (електроник партс каталог) и ги има за всякакви японки. Имах за Нисан на 9 СД-та, не съм гледал за джипки вътре.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Ето и един Y260 с нова броня и лебедка

                                Първоначално публикуван от CJ_7 Преглед на мнение
                                Ето и един Y260 с нова броня и лебедка



                                А дали ти се намират чертежи с размерите на бронята?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X