Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ето и един Y260 с нова броня и лебедка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

    от всички двигатели с 8 клапана
    Bertone freeclimber 1.8 115hp

    Коментар


    • #32
      До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

      Благодаря ще го имам в предвид
      Nissan Patrol Y260

      Коментар


      • #33
        До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

        Да споделя и моя опит с хидравличните повдигачи.Преди 7-8 месеца смених маслото с едно дето името му почва с ,,М...." .джипа направо ме сиктирдоса - започна да прекъсва ,тягата изчезна , пуши и т.н. ...
        Посетих известен варненски сервиз за дизели и ми беше обяснено , повдигачите са заминали , не знам си какво е свършило и просто моторът ми работи въобще по някаква случайност.Стана реч за ХХХХлв.Записах си час за следващия месец. На другият ден в яда си реших да сменя маслото(старото беше на 50-60км) с Тексако (каквото си го дава производитела) . Трябваха 20 км . да се напълнят повдигачите и двигателят ,,замърка''.Всичко се оправи ! Така че почни от маслото.
        PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
        КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
        0899187766

        Коментар


        • #34
          До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

          Аз вече ги смених повдигачите, мойте старите наистина бяха доста вкопани. Не сложих оригинални (в нисан ме оферираха с по 180лв на повдигач х 12бр. цифрата става 2хххлв ), но чаткането продължи. Отворих маслената помпа, и на буталцето вътре открихме вместо една пружина, две една в друга, довечера ще покажа снимка. Смених и пружината, но не е за моя двигател и чаткането все още си го има. Смених и маслото бях с 10W 40 сега съм с 15W 40, както го е казъл производителя.
          Има чаткане, но за разлика от преди, след известно каране (явно докато вдигне маслото в клапаните) чаткането изчезва, докато поседи на празен ход, когато пак се появява

          Ще намеря пружина за това буталце в маслената помпа, за моя двигател и се надявам да си реша проблема.
          Nissan Patrol Y260

          Коментар


          • #35
            До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

            ако ти се играе може да ги разглобиш и да ги почистиш хубаво , аз съм правил това упражнение на моите, преди да ги почистя двигателя започваше да прекъсва на 4700 оборота, след почистването се оправи работата на мотора дв ми е бмв
            Bertone freeclimber 1.8 115hp

            Коментар


            • #36
              До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

              Няма смисъл, смених ги преди 2000 км има няма..
              Nissan Patrol Y260

              Коментар


              • #37
                Ето и един Y260 с нова броня и лебедка

                Ето и един Y260 с нова броня и лебедка



                ------------------------------------
                тел. O878 9ЧЧ 999

                Коментар


                • #38
                  До: Ето и един Y260 с нова броня и лебедка

                  много добре изглежда все едно АRB гледам.....
                  дупките от ляво и дясно на лебедката предполагам са за крика Hi Lift
                  поздрави

                  Коментар


                  • #39
                    До: Ето и един Y260 с нова броня и лебедка

                    Ахаааа,познат ми изглежда..
                    B+

                    Коментар


                    • #40
                      До: Ето и един Y260 с нова броня и лебедка

                      Ако тия дупки в бронята са колкото петата на джека, като го лашнеш настрани ще стане грешка. Иначе е много хубава.
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Ето и един Y260 с нова броня и лебедка

                        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                        Ако тия дупки в бронята са колкото петата на джека, като го лашнеш настрани ще стане грешка. Иначе е много хубава.
                        Спокойно има място петата да се движи /завърта/вътре. А и какво толкова да стане ,най-много да се изкриви стеблото на джека
                        ------------------------------------
                        тел. O878 9ЧЧ 999

                        Коментар


                        • #42
                          До: Ето и един Y260 с нова броня и лебедка

                          Първоначално публикуван от CJ_7 Преглед на мнение
                          Спокойно има място петата да се движи /завърта/вътре. А и какво толкова да стане ,най-много да се изкриви стеблото на джека
                          После го слагаш долу и минаваш с гумата през него та дано се върне обратно по правилния начин
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Ето и един Y260 с нова броня и лебедка


                            този вид броня маи стана вече универсална.
                            добре му стои.
                            boko
                            Jeeep---KIA
                            https://www.facebook.com/autoboko/

                            Коментар


                            • #44
                              До: Ето и един Y260 с нова броня и лебедка

                              Боби май трябва вече да земте да ги патентовате тия брони.
                              FORD MAVERIK 2.7TD
                              Тел.0898662817
                              LZ1IID

                              Коментар


                              • #45
                                До: Ето и един Y260 с нова броня и лебедка

                                Браво бронята е станала невероятна.Но един въпрос ме гложди тия дни,тъй като ми предстои същата процедура.Гледам ,че някои брони ги оставяте отворени отгоре върху лебедката/като на Чавдар напр./,а ето че тази е затворена изцяло.Какви са критериите и как аджаба е по-добре да се направи.Според мен да се остави отворена е по-добре от гледна точка на това да се вижда и контролира навиването на въжето.От друга страна пък ако е затворена/както е в случая/лебедката е по-защитена,както от атмосферни влияния,така и от интервенция на някой апаш.За това се тормозя и се радвам на мнения.Благодаря.
                                NISSAN FOREVER
                                -----------------------------------------------------------------------------
                                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X