Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ето и един Y260 с нова броня и лебедка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ето и един Y260 с нова броня и лебедка

    На повечето от вас ви е познат този убавец:

    Искам да се извиня за лошите снимки, правени са с gsm.

    Наскоро, докато чаках да пристигне окачването TrailMaster 2.5", смених музиката в колата. Единия високоговорител, монтиран в багажното отделение не работеше. Кабела бе прекъснат. Вдигаме мокета за да проследим и оооопаа изненадкаааа видяхме асфалта...
    Купето се оказа изгнило, дупки големи като юмрук, котка ще влезне.
    Закарах зила при Боби и Кики, след кратък оглед на канала Кики каза че ситуацията е много зле. , но за щастие шасито е в перфектно състояние. Беше обработено с някакво покритие, което го е съхранило перфектно. Взех решение, да оправя купето и да го защитя за в бъдеще от появата на подобни хралупи. Междувременно, докато чаках Кики и Боби да се освободят, пристигна и окачването:



    Една кутия цигари за сравнение на размера... а колко тежат ресьорите...4-те в едно пежо 206 и клекна като спортен автомобил




    Близък план:


    Таа..ето гледката която се разкри след свалянето на мокетите. Някой от предишните собственици, бе решил да сложи допълнителна изолация на пода, в случая бе използвана вата. Беше попила много вода след скорошните обилни валежи. Ватата беше залепена за самия мокет. А на места имаше и няколко парчета от покривна изолация

    Бележити майстори, бяха кърпили купето с помоща на хартиено тиксо , не съм го снимал беше свалено като отидох.

    Дълбока рана:


    По принцип купето се държи за шасито на 8 тампона, по 2 отпред и 2 отзад и 4 по средата (при колонките). Да но при мен тези 4 тампона не държаха нищо, защото на това място бяха дупките:




    Боби подготвя режещия инструмент:


    Явно на жипката много и е липсвала зеленината щото беше почнала да си отглежда сама. Или пък се е вживяла в ролята на ноев ковчег за флората . А може да е от гриин пиис . Може да се ползва за оранжерия, това вече е доказано :




    Няма място за домати и краставици иначе винаги щях да имам продукти за прясна саладка по време на разходките, които смятам да предприема, когато съвзема жипката.

    Това е за сега. Скоро още снимки и разкази в картинки
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 12-11-07, 19:12.
    Nissan Patrol Y260

  • #2
    До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

    що не свалихте купето от шасито.много работа ама ще стане перфектно.ще излязат и други кусури.

    Коментар


    • #3
      До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

      Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
      що не свалихте купето от шасито.
      Що питаш, като знаеш отговора:

      Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
      много работа ...ще излязат и други кусури.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #4
        До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

        щото аз обичам да ги свалям.или ще се прави кат хората или нема.щот сега кат се закърпи ще му е това.няма да се пипне повече.пък и е добре да се огледа шасито отвсякъде. да няма някоя мина

        Коментар


        • #5
          До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

          Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
          щот сега кат се закърпи ще му е това.няма да се пипне повече.
          Е нормално е. Друг е въпросът, ако човек е решил да прави пълна реставрация на една кола "както го пише по книгите". Ама тогава вече става дума за други срокове и за други пари ...

          Пък пусто нали уж ги взимаме тия джипки за да ги караме.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #6
            До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

            верно проблема се върти се към тия финикииски знаци.що ли са ги измислили. май по добре си е натуралната търговия особено с бира

            Коментар


            • #7
              До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

              Първоначално публикуван от Morital Преглед на мнение
              На повечето от вас ви е познат този убавец

              Искам да се извиня за лошите снимки, правени са с gsm. ....
              Браво колега с не лека задача си се захванал.По скоро Боби и Кики.
              B+

              Коментар


              • #8
                До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

                По принцип идеята беше лифтване, лебедка... други екстри. Но заради това кърпене и обезопасяване на купето, лебедката ще почака. Счетох за правилно да оправя самата кола и после да наливам пари в екстри. Да не говориме че спирачните дискове са за смяна, проблем се очаква в маслената помпа и разни други дреболии като карета и т.н. ..пък когато има парички, ще се обурудвам и с лебедка и допълнителни светлини и т.н. ....
                Nissan Patrol Y260

                Коментар


                • #9
                  До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

                  Последните няколко дни кипеше доста работа, то не бе рязане, не бе кълцане...Разфасоваха ми колата Боби и Кики .
                  Ама за добро ....
                  Ето още малко снимки, но по-качествени:







                  Грозна картинка...мнооого грозна. От тази снимка се вижда, че ръждата е изяла и ъгала нагоре между пода на купето и страницата:


                  Няколко снимки отдолу:






                  Купето лежи на 8 тампона, както вече споменах. 4 от тях не държаха, защото всичко беше изгнило наоколо.
                  В тези 4 точки, купето е подсилено с греди или по-точно П образни профили, които се намират от долната му външна част.
                  Наложи се да бъдат изработени нови елементи и да се заварят за здравата част от профила. Има и подсилващи елементи. Този профил е захванат освен за дъното и за страниците:








                  Ето как трябва да застанат:


                  Това вече е друга работа :




                  Част от задния десен калник беше заминала, изрязано и отстранено:


                  Прага също:


                  Една по една дупките биват надежно отработени и закърпени от Боби и Кики:






                  Тези тръбички как ли се сменят ако се наложи


                  Тук сме готови:




                  Patrol 2.8TD naked :


                  Задните габарити не работеха, фарчетата за задно също... ми как ще работят, като кабелите са изгнили или свързани посредством някакви странни съединения:


                  Но важното е че имам нови халогени WESEM, чийто кабели са захванати за предната решетка със зелени опашки


                  Двигателя изглежда добре, но се очакват проблеми с маслената помпа или запушени маслени магистрали:


                  Това вече е НОВА вискомуфа:


                  Заден десен калник е почти готов. Елемента е взет от друг калник:


                  Освен изгнилия под, купето беше изгнило и се беше разцепило на това място, както и на същото място, от другата страна. Вижда се добре на 4-тата снимка от този пост.


                  Това е засега, като събера още снимки, ще качвам.
                  Очаквайте скоро монтаж на окачване на TrailMaster 2.5" лифт.
                  Последно редактирано от Чавдар (V93); 12-11-07, 19:13.
                  Nissan Patrol Y260

                  Коментар


                  • #10
                    До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

                    Тези снимки трябва да се пуснат в другата тема за шумоизолациите, аз на мойта джипка и изхвърлих мокетите навреме и нямаше големи поражения отдолу .
                    Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                    Коментар


                    • #11
                      До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

                      Първоначално публикуван от Morital Преглед на мнение
                      Последните няколко дни кипеше доста работа, то не бе рязане, не бе кълцане...

                      Очаквайте скоро монтаж на окачване на TrailMaster 2.5" лифт.

                      Мдааа, напреднали са момчетата по-бързо, отколкото очаквах, като видях пораженията.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

                        Момчетата действат експедитивно и пипат добре. Благодарение на това се надявам, следващата седмица купето да е напълно готово с предвидените ремонти. Следва слагане на окачването и отваряне на картера и преглед на маслената помпа.

                        Интересно ми е, как ще застане нисана с това окачване и 31" гуми, каквито са в момента. Може да заприлича на настръхнала котка.. Бихте ли споделили къде да търся 33" марки, модели? Размера с който е в момента е 31" 10.5 15
                        Nissan Patrol Y260

                        Коментар


                        • #13
                          До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

                          Първоначално публикуван от Morital Преглед на мнение
                          Интересно ми е, как ще застане нисана с това окачване и 31" гуми, каквито са в момента. Може да заприлича на настръхнала котка.. Бихте ли споделили къде да търся 33" марки, модели? Размера с който е в момента е 31" 10.5 15
                          Ами, МТ/R-ите може да ти се видят малки. Пък на Патрула, след този лифт, едни 33-ки биха му седели добре ...

                          Ама търсенето на 33-ки може и да е проблемче. Щото, аз като търсих, предлагането беше доста никакво.

                          При всички положения трябва да решиш дали искаш да сменяш джантите. За 15" джанти повечето производители предлагат гуми 33x12.50, които на мен ми се струват малко широчки за този двигател.

                          Иначе 33x12.50 R15 има (като размер) и Goodyear MT/R, и Yokohama Geolandar MT (от която е взаимствана шарката на прословутите Малатеста Кобра).

                          Ако не искаш толкова широка гума, вариантите ти са два. Или правиш като мен и слагаш BF Goodrich M/T 33x10.5 R15 (N.B. Това е може би най-оплюваната в България кална гума ) или сменяш джантите с 16-ки и търсиш размери от рода на 255/85 R16, 285/75R16 (ширината е към 11").
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

                            Относно размера на гумите на този Патрол (Y260) руснаците качват ресьорите над моста и просто пъхат едни 35-ци , но по-добре като метнете окачването да видите първо как ще е колата (и като визия, то е ясно ) с тези и после мисли нагоре. 33" ще ги върти (корона/пиньон е с 4.7* или 4.8*, за разлика от 4.11 при GR), а и 260-тката е по-лека от 60-тката, но все пак това е 4 размера над оригиналните 29" (за разлика от 31" при GR-a).

                            Последното в смисъл - ако ще е само горска - ОК, но е добре да не убиваш тотално динамиката на асвалт.

                            За гуми - на мен много ми харесват Dunlop Grandtek MT2-то на Виктор, но трябва и смяна на джанти - 255/85/16.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Nissan Patrol Y260 (1990г.) завръщане в рая (гората)

                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              Последното в смисъл - ако ще е само горска - ОК, но е добре да не убиваш тотално динамиката на асвалт.
                              33-ки няма чак толкова да го спънат. А пък колегата си има и лека кола за асфалта.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X