Най главния уред ти е в главата Нема друг такъв уред
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Уред за измерване на наклона.
Свий
X
-
Нямам как да направя топки. Иначе трябва да е една, и да показва като авиохоризонта - есновременно и двата наклона. От самолетите не става - не работи без жироскопите. С тях става около 200 кила и пие 6 киловата. Може да се използва указателят на курса и тангажа - на всички руски въртолети е еднакъв и само указателят може да се направи на такава топка с тежест. Ама няма от къде да се гепи и няма къде да се сложи. В летящите всичко става по-бавно отколкото в джипа и пилота има време да го гледа. Особено като няма за кво да гледа навънка.
Коментар
-
Първоначално публикуван от buldogДобре зада го има тази уред трябва да е свързан с някой защити кога е крайния предел на обръщане примерно зумер
Аз имам часовник/термометър (все показва -30 ), инклиномер (те тва дето Пламен пита за него) и нещо като висотомер (само дето не показва реална надморска височина, а денивелацията между изходния пункт, в който си сложил скалата на 0, и пункта, в който се намираш)
От всичките някаква реална полза има само от часовника. Онова за наклона няма кой да го гледа, когато стане напечено, а по него няма някаква сигнализация за критични наклони, била тя и визуална.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Първоначално публикуван от buldogНай главния уред ти е в главата Нема друг такъв уред
Като църкат пак бива ама като почнат да хапят.
лошото е че нямам база за сравнение а наклона увлича както и високата скорост. може и още и още.
Коментар
-
Дявол знае какви са датчиците, ама сигурно са достатъчно точни. Проблемът им е като на другите - нищо няма да успееш да виждаш. Течните кристали са нискоконтрастни, на светло изобщо няма да го видиш. Освен това там има някви идиотски картинки и букви - трябва да седиш, да го зяпаш и сума време да осъзнаваш какво аджеба си видял. Особено когато показанията се променят много бързо и непрекъснато, а в колата винаги е така.
Канадските са професионални всъщност. Повече от цифровите. Те най-много да имат няква памет, че после като разследват причината за корабокрушението ... Дрън-дрън. Прочее, практически същото нещо ама с по-малко части имат всички самолети в цял свят. По долния ръб на указателя на авиохоризонта има фрезован един ей такъв канал - дъга с транспортир, и в нея се търкаля една светеща съчма. Като се осерат всичките свръхумни компютри, оня вътре все пак да знае кое крило къде му е че да не се пребие. Тия са същото - една никва пластмасова кутийка за фасон, отдолу един пластмасов маркуч с няква водица, съчмата, и от двата края е запушено с по още една съчма. Отзад - зеленикава хартийка, даже не са боядисали спирта в маркуча. И на ти - 60 канадски долара, на касата ако обичате. На това руснаците му викат канадски баян. Крайна форма на присмех.
Гравитацията е достатъчно точно насочена към центъра на Земята. Съчмата е единствено правилното решение. Въпросът и главен проблем е как показанията му да се направят читаеми и разпознаваеми. Вторият съществен проблем е как да се интегрират. Демек да се загрубят дотолкова, че да не подскачат като пуканка когато трябва и не трябва. И да стои пред очите, не да трябва да се въртят насам-натам и не накъдето трябва.
Коментар
-
ето още няколко китайски висококачествени продукта
това което съм забелязал досега на три тръка с клинометри е че никога не ги гледам когато тръка почне да се накланя застрашителноStop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Такъв беше във Вранглера:
Та както казва Митко, изобщо не ти е до него, няма ли звуков сигнал да те предупреждава за нищо не става.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Хм. Ъъъ ... Мога да му направя звук. Мислех си че той ще е още един пречещ фактор в и без това критичен момент и го зарязах.
Казвайте тогава - със или без аларма. Да се таковам у специалисто, май трябваше да питам по-рано ...
Коментар
-
Присъединявам се към мнението на Чавдар (V93). Според мен тези уреди стоят за украса и разкош в джипа (за забавление на децата и каките). Да се ориентираш по тях в ситуация където си аха да се катурнеш - май е безмислено, да не кажа неадекватно.
Така че и аз бих си сложил такъв инклинометър в колата но по-скоро от кич..
Коментар
-
Първоначално публикуван от СтефанХм. Ъъъ ... Мога да му направя звук. Мислех си че той ще е още един пречещ фактор в и без това критичен момент и го зарязах.
Казвайте тогава - със или без аларма. Да се таковам у специалисто, май трябваше да питам по-рано ...
Всичко зависи от предназначението де.
Ако се прави за една конкретна джипка - фиксираното критично ниво може да се настрои според нейните особености. Ако ще искаш да оставиш мегдан за ползване на различни машини - тогава или трябва възможност за потребителска настройка или да фиксираш алармата да сработва на такова ниво, което ще върши работа за максимално широк кръг джипки.Ние не сме неутрални!
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар