Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Уред за измерване на наклона.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Хихихи, много сладка количка са нарисували бре, на моя поне беше нарисуван Вранглер
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #77
      Да пускам ли пак оная снимка с прегръдката

      Коментар


      • #78
        Моля, моля и дано ти свърши работа.Е след като го вземеш де.

        Коментар


        • #79
          Първоначално публикуван от kinex
          Да пускам ли пак оная снимка с прегръдката
          Коя бре?
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #80
            Тва е унисекс, затова е с такава количка.

            Коментар


            • #81
              Първоначално публикуван от V93
              На моя лимитът му се води 45 градуса, ама кой да го проверява това. На последния преход някой от колегите (дали не беше Митко Фулда) каза "Като те хване страх, имаш още 10 градуса" ...
              Аз със галоперчето при малко под 30 градуса ме хваща здраво шубето а за 45 ми се струва невъзможно ..... Между другото в сервиза на Хюндай в Сф виждах вероятно "обърнал" се галопер и хич не беше приятна гледка. Горната част на купето от към шофьора здраво беше смачкана. Дано е останал жив.
              [url]http://www.bezdom.info/[/url]

              Коментар


              • #82
                Първоначално публикуван от tremalnike
                Между другото в сервиза на Хюндай в Сф виждах вероятно "обърнал" се галопер и хич не беше приятна гледка. Горната част на купето от към шофьора здраво беше смачкана. Дано е останал жив.
                Мдаааа, хич не изглеждаше добре.
                Макар че най-вероятно е обръщането да е станало някъде на асфалт с по-висока скорост.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #83
                  Вчера уреда за страничния наклон на Паджерото на Кики, чукна 40 градуса
                  RB Patrol Team

                  Коментар


                  • #84
                    Първоначално публикуван от tremalnike
                    Първоначално публикуван от V93
                    На моя лимитът му се води 45 градуса, ама кой да го проверява това. На последния преход някой от колегите (дали не беше Митко Фулда) каза "Като те хване страх, имаш още 10 градуса" ...
                    Аз със галоперчето при малко под 30 градуса ме хваща здраво шубето а за 45 ми се струва невъзможно ..... ....
                    Това със Страха е разтегливо понятие, прагът при различните хора доста Варира, някой на асфалтов път се опасяват, докато други първо се обръщат после се чудят

                    А показателите на колата са за СТАТИЧНО състояние, т.е. на идеално твърда повърхност, със 100% сцепление, там ниските и широки "джипки" показват около 47-48 градуса, в реалният живот картинката е съвсем друга на такъв наклон колата може да мине само упавлявана от Вушев (виждал съм негови изпълнения) или друг Корифей на ДИНАМИЧНОТО равновесие, защото на баира колата се пързаля, подпира в камъчета, клонки, бабунки и обръщането и (особено с Нормален шофьор) ще настъпи при по-малък ъгъл!
                    Така че по добре да ви е СТРАХ преди да се отзовете на страничният баир, там вече място за страх няма, а си трябват доста умения който не се придобиват с четене на книжки и по този случай аз не притежевам, НО мога само да цитирам един от Апологетите "Газ, бе Газ, дай ГААААААААЗ" - НО при мен не работи!

                    Коментар


                    • #85
                      Четох че на надлъжен наклон Г класата се обръща на 80 градуса.
                      Лъжа или истина

                      Коментар


                      • #86
                        До: Уред за измерване на наклона.

                        "събуждам" темата, защото след първото ми off-road приключение почувствах нужда от именно такава украса и исках да питам откъде да купя;
                        та изразявам несъгласие - като за напълно начинаещ, всички недостатъци, които описвате не играят - ако сдобия такваз пущина, искам бавно и внимателно да се катеря/спускам, колкото да добия някаква представа кой наклон как изглежда отвътре; т.е. говоря за обучение и прохождане в безпътицата, не за употреба от състезатели и стари кучета
                        иначе, ако сте като тоз юнак:
                        http://www.youtube.com/watch?v=f3HQd8M1C4o,
                        жокер ви не требва
                        P.S.:ако някъде има що-годе свестни такива приборчета, моля да споделите.
                        Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

                        Коментар


                        • #87
                          До: Уред за измерване на наклона.

                          Това с 10-те градуса наистина го казах аз , но цитирах един корифей в руския триал .
                          А моят такъв уред го изхвърлих ... В момента , в който страничния наклон стане притеснителен , повярвайте ми , последното нещо за което ще се сетите е именно да гледате уреда ...

                          Коментар


                          • #88
                            До: Уред за измерване на наклона.

                            Първоначално публикуван от ivanik1978 Преглед на мнение
                            та изразявам несъгласие - като за напълно начинаещ, всички недостатъци, които описвате не играят - ако сдобия такваз пущина, искам бавно и внимателно да се катеря/спускам, колкото да добия някаква представа кой наклон как изглежда отвътре
                            Не ти трябва, вЕрвай ми! Именно като напълно начинаещ имах такова уредче в джипката и май нито веднъж не съм го използвал.

                            Когато си на някой наистина кофти наклон взирането в това нещо ще е от последните неща, за които ще се сетиш ...

                            Пък, и да има кой да снема показанията вместо тебе, не виждам някаква особена полза от такава информация.
                            Е, ако не броим подмятане от типа на "А бе, вчера като подкарах по един страшен баир и кога гледам - наклонът вече станАл 50 градуса ... "

                            Даже може и вредна да се окаже. Щото някой път ще отчетеш голяма стойност на някой баир със сравнително равен, твърд и сух терен, ще насмелееш и, ако тръгнеш да караш "по уредчето", следващия път може да се напъхаш някъде, където наклонът е по-скромен (пък ти нали вече си карал на по-голям), но особеностите на терена и почвата са такива, че можеш да слезеш до долу на кълбета ...

                            По-добре се учи да преценяваш по-комплексно дали наклонът е опасен, ПРЕДИ да си тръгнал по него. Научи се да си усещаш как се държи колата, кога да караш по-бавно, кога да дадеш газчица и т.н.

                            Нали не сменяш скоростите по показанията на километража?
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #89
                              До: Уред за измерване на наклона.

                              Има места на които си спрял и можеш да погледнеш колко градуса е наклона. Така ако показва 30 градуса няма да крещиш като идйот "ВЪРЗВАИТЕ ВЪЖЕТАТА".
                              Е верно така като знаеш колко още има до обръщане адреналина е по малко. Вероятноста да получиш инсулт също.
                              Мисля че като за начало е добре да се ориентираш по уреда.
                              Аз така и не си сложих.
                              Преценям средата мужду вертикала и хоризонтала на око.

                              Коментар


                              • #90
                                До: Уред за измерване на наклона.

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                Е верно така като знаеш колко още има до обръщане адреналина е по малко.
                                Тия показатели при какъв наклон се обръща важат в статично положение. Реално може да се обърне и на далеч по-скромен наклон ...


                                П.П. И по-добре да викне за въжета преди да е възникнала реална опасност, отколкото да се вторачи в скалата на някакво китайско менте уредче и да пропусне момента, когато става наистина напечено!
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X