Първоначално публикуван от kinex
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Уред за измерване на наклона.
Свий
X
-
По скоро би трябвало да решаваш колана ли да свалям и ли да остана да се въргалям НО когато всичко свърши и имаш време да обмислиш нещата ти става лошо и си викаш ебаси ....... до следващата разходка
от кога не съм карал че чак ме сърбят краката
-
А сега като трябва на някого.Първоначално публикуван от СтефанВ джипа не можеш да сложиш жироскоп. Освен ако пачката ти не е като джипа.
Ако е за наляво-надясно се казва креномер, ако е за носа - кърмата се казва диферентомер. Някви ментета има по сички магазини за мегаголфтунинг. Не са стабилизирани, подскачат, дребни са и нищо не се вижда. За капак е измислено да се залепват някъде на майната си, дето и шофьорът и щурманът виждат фалшиво заради паралакса.
Ей тука се въргаля един уж истински, ама недоправен. Лепи се на стъклото, вижда се и уж не досажда. Понеже не трябва на никого, не съм се и затичал да го доправям.
Коментар
-
Различен за различните модели. Аз в началото много се шашках на моя щото не му знаех възможностите, но в последствие се оказа, че не се обръща при странични наклони от които на мен ми става вече доста кофти. Обаче имам желание да резбера кога ще се обърне. Разбира се контролирано.Първоначално публикуван от kinexНякой знае ли след какъв страничен наклон джипките стават на кълбета.
Коментар
-
Бе това е много теоретично и различно в зависимост от джипките и направените по тях изменения.Първоначално публикуван от kinexнякои знае ли след какъв страничен наклон джипките стават на кълбета.
Освен това, тия стойности май ги смятат като джипката стои на 1 място на плафторма, която се накланя. Ама в действителността ти се движиш и то по неравен терен. Каква ти е файдата, ако уредът показва по-малка от критичната стойност на страничния наклон, но някоя от горните гуми подскочи на голям камък, или някоя от долните хлътне в дупка?
На моя лимитът му се води 45 градуса, ама кой да го проверява това.
На последния преход някой от колегите (дали не беше Митко Фулда) каза "Като те хване страх, имаш още 10 градуса" ...
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Ми то остава почти само да намеря къде да рисувам транспортирите, ще взема да го доправя.
Жироскопа не мери нищо, той умее само да се върти. На човешки това се казва пумпал. Освен ако не му казваш фърфълак.
Коментар
-
Иначе подобни уредчета дал господ:
Английски сайт - 2 десена
http://www.speeding.co.uk/acatalog/S...l_Compass.html
Пак английски
http://www.devon4x4.com/shop.php?mod...t=23&subcat=52
Канадски (модел Model 7489C - само за страничен наклон)
http://www.cascadia-instrumentation.com/id53.htmНие не сме неутрални!
Коментар
-
В България?Първоначално публикуван от V93Иначе подобни уредчета дал господ:
Английски сайт - 2 десена
http://www.speeding.co.uk/acatalog/S...l_Compass.html
Пак английски
http://www.devon4x4.com/shop.php?mod...t=23&subcat=52
Канадски (модел Model 7489C - само за страничен наклон)
http://www.cascadia-instrumentation.com/id53.htm
Коментар
-
Егати идиотите. Нищо не става от тия, освен няколко от канадските донякъде. Ама те па са с идиотски цени. При Николай Андреев във Варна, покрай лодките, тия неща струват 10 - 15 лева. Направо пак не стават - не светят. С многото писания по скалата също не стават за нищо - нечитаеми са в реално време.
Всичките стават само за лодки. Те се клатят бавно и отвреме на време.
Коментар
-
Добре зада го има тази уред трябва да е свързан с някой защити кога е крайния предел на обръщане примерно зумер при някакви градуси наклон защото едва ли ще гледам някой уреди
както е при TIR може да върви и пълен и празен с 125км. в час на скороста му е ограничена до 89 км. Накланя се джипа X градуса и те предупреждава
слизай щото след малко се обръщам
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Коментар