Тази беше незабравима.
За някви части от секундата трябваше да реша колана ли да слагам или да въртя волана с газ.
Още съм като омагйосан.
По скоро би трябвало да решаваш колана ли да свалям и ли да остана да се въргалям НО когато всичко свърши и имаш време да обмислиш нещата ти става лошо и си викаш ебаси ....... до следващата разходка от кога не съм карал че чак ме сърбят краката
В джипа не можеш да сложиш жироскоп. Освен ако пачката ти не е като джипа.
Ако е за наляво-надясно се казва креномер, ако е за носа - кърмата се казва диферентомер. Някви ментета има по сички магазини за мегаголфтунинг. Не са стабилизирани, подскачат, дребни са и нищо не се вижда. За капак е измислено да се залепват някъде на майната си, дето и шофьорът и щурманът виждат фалшиво заради паралакса.
Ей тука се въргаля един уж истински, ама недоправен. Лепи се на стъклото, вижда се и уж не досажда. Понеже не трябва на никого, не съм се и затичал да го доправям.
Някой знае ли след какъв страничен наклон джипките стават на кълбета.
Различен за различните модели. Аз в началото много се шашках на моя щото не му знаех възможностите, но в последствие се оказа, че не се обръща при странични наклони от които на мен ми става вече доста кофти. Обаче имам желание да резбера кога ще се обърне. Разбира се контролирано.
някои знае ли след какъв страничен наклон джипките стават на кълбета.
Бе това е много теоретично и различно в зависимост от джипките и направените по тях изменения.
Освен това, тия стойности май ги смятат като джипката стои на 1 място на плафторма, която се накланя. Ама в действителността ти се движиш и то по неравен терен. Каква ти е файдата, ако уредът показва по-малка от критичната стойност на страничния наклон, но някоя от горните гуми подскочи на голям камък, или някоя от долните хлътне в дупка?
На моя лимитът му се води 45 градуса, ама кой да го проверява това.
На последния преход някой от колегите (дали не беше Митко Фулда) каза "Като те хване страх, имаш още 10 градуса" ...
Ми то остава почти само да намеря къде да рисувам транспортирите, ще взема да го доправя.
Жироскопа не мери нищо, той умее само да се върти. На човешки това се казва пумпал. Освен ако не му казваш фърфълак.
Егати идиотите. Нищо не става от тия, освен няколко от канадските донякъде. Ама те па са с идиотски цени. При Николай Андреев във Варна, покрай лодките, тия неща струват 10 - 15 лева. Направо пак не стават - не светят. С многото писания по скалата също не стават за нищо - нечитаеми са в реално време.
Всичките стават само за лодки. Те се клатят бавно и отвреме на време.
Добре зада го има тази уред трябва да е свързан с някой защити кога е крайния предел на обръщане примерно зумер при някакви градуси наклон защото едва ли ще гледам някой уреди както е при TIR може да върви и пълен и празен с 125км. в час на скороста му е ограничена до 89 км. Накланя се джипа X градуса и те предупреждава
слизай щото след малко се обръщам
Коментар