Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Четири точкови колани

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Ще струва много повече. Но няма да е китайски а твой си.
    Никой не знае защо, но коланите се връзват към купето с болтове М 11х1,25 мисля. За стъпката трябва да проверя.

    Коментар


    • #32
      Има два модела за захващане: при единия колана отзад завършва със мъжкото на стандартните колани и се защраква във предвидените за това места на задния ред седалки. Другото е с една крива планка и се хващат или на мястото на коланите озад или в някоя дупка в купето, отзад на някой коли има под седалките.

      Коментар


      • #33
        Да взема и аз да си направя 1-2 колана за ЗАЗ-а които след 3,5 год трябва да мога вече да го карам Пък дядо ще ми помогне със шева.Междду другото сега се сетих, че някаде съм виждал напълно ама на 100% подходящ карабинер(остава само да се сетя каде и може да започнем производство )
        о 88 з 417 оо 4 - Стоян

        Коментар


        • #34
          Там има две изисквания. Да може да се откача с една ръка. Да може да се откача под натоварване. Обикновените карабинери не стават.

          Коментар


          • #35
            Извине те ме.Не се изказах правилно .Имам предвид онези неща дето ги има по всички видове канти и раници но това за което ви говоря беше метално и много надеждно.Защо мислите че домашната изработка ще излезе по скъпо от 90лв?
            о 88 з 417 оо 4 - Стоян

            Коментар


            • #36
              Не мисля братче, знам ... Не знам как се рисува тъжна усмивка.
              Онова конструкторите са го измислили, технолозите са го лъснали, изпитателите са го изпитали, после са го доправили, оптимизирали пак изпитали. Цената на това е разпиляна по милионите произведени бройки. А ти започваш не от нулата, ами изпод нея. Трябва да измислиш какво трябва, какво се иска, да разбереш как трябва да работи, как трябва да работи правилно, да измислиш нещо, да ти се стори съвършенно, да го направиш с всички сили, да видиш че нещо не е както трябва, да започнеш отначало, да ... Казва се разработка Струва и пари и сили и нерви и всичко каквото имаш. Все едно дали е колан или Вранглер, влязъл си в здрача
              Не искам да те стряскам, но ако това те кефи значи вече си болен. Не се лекува, така и ще си умреш. Лошото е че такива живеят много дълго, и все така)
              Може и просто да копираш нещо готово. Цял Китай прави така и дебелее от това, не съм чувал да ги е срам.

              Коментар


              • #37
                Преди ввреме в темата за клубните емблеми се появи изказване "всичко ново е добре забравено старо" мисля че това важи и за този случей.Идеята на тези колани беше да те пазят при друсането при офф, а не да се ходи по състезания и тем подобни!
                о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                Коментар


                • #38
                  Че те са едни и същи!)) Бесните пари за т.нар. омологация са същото, каквото лепенката на кантара която всяка година се плаща на Метрологията. Демек е годен.

                  Коментар


                  • #39
                    Идеята е точно такава отпред за болтовете на оригиналните колани ,отзад или за ключалките на задните седалки или за скоба захваната за болт в основата на задната седалка.А да се возят хора отзад при оф-роад е голям майтап ,без специални колани няма да може да се намерат от търкаляне.При дълга база стават едни люшки не ти е майко работа.А аз допълних че ще пробвам да направя ,а пък ако не ми харесат на пазара бол.

                    Коментар


                    • #40
                      Ще помля Жоро Хаджиев да направи снимки на моите ище ви стане ясно че монтжа на един такъв колан на какватоидае нормална кола нее никак сложен и отнема не повече от 10 минути
                      много разбирам !!!

                      Коментар


                      • #41
                        Е това е хубава приказка .Колеги от днес коланите са вече нещо много сериозно ,ако Иван Попов беше с колан може би нямаше да се случи това.

                        Коментар


                        • #42
                          Не мисля да е само от днес. Жалко, че трябва трагичен инцидент да ни подсети, че не е шега...

                          Коментар


                          • #43
                            Нямам какво да кажа за Иван, преди да знам какво и как е станало, тия приказки изобщо ги забрави.
                            Коланите са нож с две остриета. При челен удар в моята кола например, те ще ме убият 1 000%. Стана дума - държат те в седалката безусловно. Пазят при слаби и средни челни удари вече условно, и това е всичко което правят. При силен страничен удар убиват във всяка кола. Това че са задължителни за мене е престъпление.

                            Коментар


                            • #44
                              Коланите не са толкова скъпи, че да правите самоделки. Имайте в предвит, че най-големите бели стават на разходки. Така че дали за разходка или състезание колана си е колан и няма да спрете да подскачате с колана, а ще ви запази здравето. Същото важи и за всички останали детайли които се опитвате да сътворите - окачвания и т.н.
                              IvoVarbanov.bg

                              Коментар


                              • #45
                                За силата на челния всеки си носи отговорност, не че няма шанс да те нацелят, но е по реално ако съобразяваме скоростта си да ни се размине уплаха например... А относно разходките по черно мисля е друго. Сещам се за 2 произшествия миналата година. 1-то ства под лифта в сопот, изпадна пасажер без колан от задна седалка и джипа го смаза. Неприятно, но факт, бил е без колан, а удар няма... Поне не и такъв, челен, силен. Сблъсак м/у УАЗ и саморай. Спомените ми са за Уаз-а на Вушев и друг екип участвал в прехода ком-емине. Има удар, челен, силен. Самурая смлян, УАЗ-а хмм, май драскотини нещо, не помня вече. Хората живи = хубави седалки, с добри колани... Колан според мен е нужен, носи риск и неудобство ако е нормален, но е и беспорно полезен и нужен. 4 точков явно е за препоръчване. Факторите са много, но не мисля да съм по категоричен от това...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X