Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Възстановяване рефлектори на фарове...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

    Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
    Спарки, кажи защо избра плевенския майстор, спрямо Еверт Лак?
    Защото в Еверт Лак 2 седмици са силно оптимистичен срок, пък аз хич не съм от търпеливите, нищо че имам оборотни фарове от десняк, на които съм завъртял крушките и светят що-годе в норма. Не съм им звънял, но от четенето из мрежата нещо като 3 седмици е средното бавене.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

      Така е, в Стрелча отиват поне 10 дни, че може и малко отгоре, но това е защото имат доста работа.

      P.S. Никога не съм разбирал, защо нещо трябва да втасва при каквито и да е било ремонтьори ?!
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

        Поради липса на планиране!

        Изпратено от моят TINATRADE с помощта на Tapatalk
        Марин Райковски

        Коментар


        • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          ..... в Еверт Лак 2 седмици са силно оптимистичен срок....
          Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
          ...Така е, в Стрелча отиват поне 10 дни, че може и малко отгоре, но това е защото имат доста работа....
          Аз само от любопитство : към коя дата са ви сведенията и на двамата ?

          ПС. "...имат доста работа" е доста условен израз . От моя гледна точка : "имат колкото да не е без хич"
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

            Според товарителницата на Еконт моите са от април-май тази година.
            Както казах в моят случай времето не беше проблем.
            По-скоро неприятно впечатление ми направи трудната комуникация.
            На третата седмица аз ги потърсих за да видя до къде са стигнали, отне време да се разберем какво точно съм изпратил и т.н.
            По-важно е, че покритието изглеждаше перфектно. Да се надяваме, че е и трайно.
            Враг усраине

            Коментар


            • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
              Аз само от любопитство : към коя дата са ви сведенията и на двамата ?

              ПС. "...имат доста работа" е доста условен израз . От моя гледна точка : "имат колкото да не е без хич"
              Няколко приятели си правиха рефлекторите при тях в общ период от около 10г., но последното което съм виждал беше преди 3-4, та инфото не ми е пресно, за което и съм се абонирал и чета тази тема.
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

                Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                Така е, в Стрелча отиват поне 10 дни, че може и малко отгоре, но това е защото имат доста работа.

                P.S. Никога не съм разбирал, защо нещо трябва да втасва при каквито и да е било ремонтьори ?!

                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                Аз само от любопитство : към коя дата са ви сведенията и на двамата ?

                ПС. "...имат доста работа" е доста условен израз . От моя гледна точка : "имат колкото да не е без хич"
                Има доста хора, които по разни причини стигат едно ниво и не искат или не могат да го надскочат. Пък и според мен пазара за точно тая услуга хич не ми се вижда голям. За болшинството масови автомобили фарове с лопата да ги ринеш, тоест такава услуга ще потърсят или такива, които изобщо не могат да намерят фарове, или такива, чиито фарове са скъпи. Второто е моя случай. Вероятно някой друг на мое място би си карал с десняците (единия от които купих за 16 лири, с транспорта до гъбко 24), без да го интересува колко го псуват.

                ПП: Мойта информация е и прясна, и втасала. Навсякъде, където се споменават срокове за тия от Стрелча, са 2-3 седмици. Доста форуми изчетох. Иначе по отношение на качество оплаквания няма или поне не съм забелязал.
                Последно редактирано от sparkybg; 07-11-18, 10:35.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  ...Пък и според мен пазара за точно тая услуга хич не ми се вижда голям. За болшинството масови автомобили фарове с лопата да ги ринеш, тоест такава услуга ще потърсят или такива, които изобщо не могат да намерят фарове, или такива, чиито фарове са скъпи...
                  Според портфолиото им, ако са натоварени то определно не е поради някакъв огромен интерес за възстновяване на рефлектори.
                  Възможно е да имат по-сериозни неща за вършене



                  Враг усраине

                  Коментар


                  • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

                    Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                    Според портфолиото им, ако са натоварени то определно не е поради някакъв огромен интерес за възстновяване на рефлектори.
                    Възможно е да имат по-сериозни неща за вършене
                    Не знам какво им е фолиото , ама случайно (е , не съвсем ) знам какво и що серьозно вършат ...
                    ..обаче нема и значение , след като Спарки вече си е направил поръчка в Плье`ен да ге`а.
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

                      Не съм им говорител нито имам вътрешно инфо.
                      Гледам какво пише, че правят в електричският им сайт.
                      И не пише, че поправят фарове на коли само.
                      Нито че работят с фолио
                      Пък и темта не е пътеводна светлина за Спарки къде да си опрй фаровете
                      Враг усраине

                      Коментар


                      • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

                        По въпроса с какво да лепим фаровете, ако не искаме дъвката:

                        1. Лепилото 3М8010 наистина работи, тоест ако някой твърди че полипропилен не се лепи - еми лепи се. Поне автомобилния. Мирише странно (съдържа Янтарен анхидрид, доколкото намерих информация това чудо влиза в някаква реакция с полиолефините (в която група влизат полипропилен, тефлон, полиетилен), желира доста бързо, тоест трябва да се работи бързо, скъпо е (флакона е 50 и кусур лева, трябва и буталце 15лв и смесител 4лв.). Смесителя не е задължителен - може да се бърка на ръка, но не си е работа, когато ще се полага по канали.
                        - опционално полагане на праймер за пластмаси върху полипропилена - помага на лепилото да хване по-добре. Пробвах Novol на спрей и 3М Primer 94, течен. Този на 3М повече ми харесва.
                        - полагане на праймер за лепене на автостъкла върху ръба на стъклотом който ще се лепи (купен от Кобра - 10лв).
                        - опционално полагане на горния праймер за автостъкла и върху вече положения праймер за пластмаси - помага за допълнителна адхезия.
                        - полагане на лепило 3М 8010 или 3М 8005 в канала
                        - слагане на стъклото и оставяне да стегне поне 24 часа на поне 20 градуса (при по-ниски темпратури стяга по-бавно).

                        Минуса на тоя метод е че лепилото мирише доста време и се опасявам да не полепнат пари по стъклото отвътре докато съхне.

                        2. С лепило за автостъкла:
                        - нанасяне на праймер за пластмаси (Novol или 3M Primer 94) върху полипропилена.
                        - поставяне на двойнолепяща лепенка по дъното на канала (ползвам автомобилна на 3м).
                        - нанасяне на същия праймер за пластмаси върху лепящото покритие на двойнолепящата лепенка
                        - нанасяне на праймер за лепене на автостъкла върху цялата повърхност на канала, включиртелно върху намазаната вече с праймер за пластмаси повърхност на двойнолепящата лепенка.
                        - нанасяне на праймер за лепене на автостъкла върху ръба на стъклото, който ще се лепи.
                        - нанасяне на лепило за автостъкла в канала
                        - поставяне на стъклото и оставяне 24 часа да стегне.

                        Това ми е приоритетния метод засега - сигурен съм в резултата, сигурен съм че дори след време да се получи частично отлепване на полиуретана от полипропилена, двойнолепящата лепенка няма да позволи по-нататъчно отлепване, нито пропускане на вода.

                        Минуси - лепенката на 3М е скъпа, праймера и той, просто защото се продава цяло бурканче, което би стигнало за МНОГО неща. Новолския праймер е на спрей и по-евтин, обаче трябва да го изпръскате в някакъв съд и да го мажете с четчица.

                        Естествено има варианти и с други лепенки, но не знам какъв ще е резултата като здравина. 3М-ската лепенка е тествана сериозно - каквото залепи се маха с теслата.

                        3. Същото като 2, но с неутрален силикон или друг уплътнител - конкретно тествам сив Soudal Fix-All. Ако се ползва силикон или (вероятно) Fix-all, отпада и грунда за автостъкла. Резултати от теста - по-късно.

                        4. Същото като 3, но без никакви грундове. Бюджет - надолу с минимум 20лв спрямо 3. Лепенката на 3М хваща върху полипропилен без грунд.

                        5. Същото като 2 но без лепенка (само с двата грунда), както и във варианти с неутрален силикон или Soudal Fix-All (където евентуално и грунда за автостъкла ще отпадне).

                        6. Другия ми приоритетен метод:
                        - полагане на грунд за пластмаси само по дъното на канала.
                        - полагане на двойнолепяща лепенка по дъното
                        - ако с лепило за автостъкла - полагане на грунд за автостъкла по ръба на стъклото
                        - полагане на лепило за автостъкла, силикон или Fix-All в канала
                        - поставяне на стъклото и оставяне за 24 часа да стегне.

                        Тоя метод предполагам би позволил по-лесно последващо разглобяване, като същевременно лепенето категорично ще хване здраво - де-факто се разчита на двойнолепящата лепенка - другото е само за запълване.



                        Преди да ме обявите за луд и прахосник - двойнолепящата лепенка я имах отдавна, грунда на 3М и Novol също, купих грунд и лепило за стъкла от Кобра за 21лв, и силикон и Fix-all от Бриколаж за горе-долу толкова. Само въпросното 3М 8010, буталце и смесител може да се отнесе към раздел "лудости", но по-скоро го купих от любопитство, а не толкова от нужда. Трябваше да видя как лепи. Еми лепи, при това добре. Сега имам по-голям избор при поправки на неща от полипропилен. След изсъхване прилича на нещо между малко по-твърд от стандартния силикон и изсъхнало монтажно лепило.

                        Тестовете продължават да стягат (главно силикона и Fix-All-а) в момента върху строшена основа от същия фар. Окончателни резултати - довечера или утре. До тук сигурните резултати са:
                        - 3M 8010 лепи полипропилен успешно и доста здраво. Поне върху автомобилен такъв. Върху капачка от флакон на обезмаслител TRW хваща доста по-рехаво.
                        - полиуретановото лепило за автостъкла хваща върху грундиран (както само с праймер за пластмаси, така и с комбинация от такъв и върху него праймер за автостъкла) полипропилен.
                        - полиуретановото лепило за автостъкла хваща върху грундирана (по същия начин) и негрундирана двойнолепяща лепенка дотолкова че къса сърцевината на въпросната лепенка, без нещо да се отлепи.
                        - двойнолепящата лепенка на 3М хваща нечовешки здраво върху грундиран полипропилен - това отдавна е тествано.
                        Последно редактирано от sparkybg; 08-11-18, 11:26.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

                          Само да вмъкна , че когато се прави печат върху полипропилен повърхността преди това се фламбира с газова горелка . Не знам дали това важи и при лепенето и не съм се замислял какво точно се случва с фламбираната повърхност , но тогава мастилото хваща много здраво .

                          Коментар


                          • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

                            Стандартен метод си е това. И обработката с волтова дъга също. Имаше и още няколко, както и повърхностно модифициране така че вече да хваща.

                            ...ама явно нито един от тия методи не се ползва за фарове, или поне за конкретните. Но явно и не само - масово се ползва въпросната дъвка, без значение дали предното стъкло е стъклено или поликарбонат.
                            Последно редактирано от sparkybg; 08-11-18, 12:38.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

                              Аз имам проблем с единия фар. При дъжд се запотява отвътре.

                              Като взех колата, ми беше нагоряла буксата на фара. И понеже задната гумена капачка на фара влиза плътно покрай изводите на крушката, то около тях тя се е поразръфала. Буксата е сменена.

                              Та се чудя как да хвана от къде идва това запотяване. На Реното ми фарът е затворен с пластмасова капачка, която въобще не уплътнява добре, но запотяване няма.
                              Nissan Terrano 2,7 TDI

                              Коментар


                              • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

                                Ако говориш за фар на терано след 2000г, еднозначно някъде пропуска. Много калпаво са залепени - вЕрвай ми. До тук от 3 разглобени фара само един беше все още залепен както трябва (е, поне достатъчно за да не пропуска.).
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X