Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Възстановяване рефлектори на фарове...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

    Да докладвам...

    Сглобени. Каналчето за стъклата в полипропиленовата основа матирано със Scotch Brite, почистени с обезмаслител TRW и намазани с 3М Primer 94. После и каналчето и ръба на стъклото с нанесен праймер за автостъкла и залепени с лепило за автостъкла. Дават вид че ще се разлепят само с теслата.

    Почерпих ги с едни Philips XtremeVision (светят осезаемо повече от обикновена крушка, и фокуса е по-добър). До тук забалежки няма - светят където трябва и както трябва. Нищо общо с хавата преди възстановяването. Прогледнах!
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Да докладвам...

      Сглобени. Каналчето за стъклата в полипропиленовата основа матирано със Scotch Brite, почистени с обезмаслител TRW и намазани с 3М Primer 94. После и каналчето и ръба на стъклото с нанесен праймер за автостъкла и залепени с лепило за автостъкла. Дават вид че ще се разлепят само с теслата.

      Почерпих ги с едни Philips XtremeVision (светят осезаемо повече от обикновена крушка, и фокуса е по-добър). До тук забалежки няма - светят където трябва и както трябва. Нищо общо с хавата преди възстановяването. Прогледнах!
      Снимки няма ли -нещо преди и след?
      Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
      Ford Fiesta 1.4 Tdci

      Коментар


      • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

        Нещо по-конкретно? Горе съм снимал възстановените рефлектори. Останалото - фар като фар.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Да докладвам...

          ... Дават вид че ще се разлепят само с теслата.

          Почерпих ги с едни Philips XtremeVision (светят осезаемо повече от обикновена крушка, и фокуса е по-добър). До тук забалежки няма - светят където трябва и както трябва. Нищо общо с хавата преди възстановяването. Прогледнах!
          Ако това е била целта на залепването - явно си успял

          Щото аз сега съм свалил фара на мотора за правене на рефлектор.
          Ще пробвам "твоите" хора.
          Обаче тук е истинско стъкло и е залепено с нещо бяло, твърно като бял цимент.
          И се чудя преди теслата с какво по-нормално нещо да го сваля
          "Дъвката" е песен...

          За крушките и аз направих 1:1 същото преди няколко дни.
          Тези филипси не са ми първите, прави ми впечатление, че изгарят доста по-бързо от останалите.
          Но определено, определено светят по-добре от която и да било друга лампа.
          Компромиса с цената е ОК.
          Враг усраине

          Коментар


          • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

            И при мен стъклото е истинско стъкло.

            Не съм попадал на залепени с твърдо лепило до сега. Все са били или с някакво силиконоподобно (акрил, полиуретан), или с въпросната "дъвка", тоест бутил или нещо такова. Възможно е да е епоксид, от този дето е като пластелин. Като втвърди е подобно на описанието ти.

            Моторджиите карате постоянно на фарове, а на мен нощното ми каране е малко. Мисля и вибрациите, сравнени с мотор, са по-малко. За дневни ползвам фаровете за мъгла, които са си с обикновени крушки NARVA. Ако свършват по-бързо от приемливото според собствените ми критерии, просто няма да са тия крушки, а ще сложа качествени обикновени. Philips имат и "ECO" версия, уж с повишена трайност.

            По-нататък евентуално ще направя дневните автоматични, на редуцирана мощност, или ще станат диодни. Пробвани са с диодни крушки - и с тях светят където трябва. Просто искам топло бяло, а такива крушки HB4/9006 няма. Всичко се е вторачило в 6000К.

            ПП: Впрочем от опита ми с дневните на другия ми автомобил - никак не съм убеден че понижената мощност води до по-дълъг живот. Дневните са ми автоматични, на дългите, с понижена мощност - вече ги смених веднъж привсе че колата се кара много малко. И двете бяха изгорели по еднакъв начин - първо започват да светят в интересни цветове, най-накрая изгарят, а балончето отвътре цялото е позеленяло. Предполагам че при ниска мощност не сработва достатъчно добре механизма за регенерация на халогенките.
            Последно редактирано от sparkybg; 28-11-18, 10:23.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

              Аз имах предвид, че тези точно филипс-и горят по-интензивно от останалите на кола.
              Мисля, че поне 2-3 комплекта съм "похарчил" от тях.
              Едно че светят по-бяло, друго че при мокра настилка светлината не "попива" както при обикновените в асфалта.
              Някакъв такъв ефект се получава.

              На мотор такива никога не съм слагал.
              И на нищо вече не ползвам за дневни светлини основният фар.
              Нито на колата нито на моторите - за DRL само светоидиоти.

              Ще видим как ще мъча отлепването на моторджийският.
              Нямам право на грешка, че нямам "донор" и намирането не е толкова проста работа както при чаркалаците за коли.
              Подозирам обаче, че с нагряване никак няма да му помогна, както става с "дъфка"-та.
              Враг усраине

              Коментар


              • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

                Вдигни мощността, ако е от това - би трябвало от модула да се настройва. При мен на Субаруто от как въведоха изискването карам с модул и едни и същи крушки, Тусона от 2014г. също / на 30% съм/
                ________________________________________________
                Subaru OUTBACK 2,5
                Hyundai TUCSON 2.0

                Коментар


                • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

                  Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                  ...намирането не е толкова проста работа както при чаркалаците за коли...
                  То и конкретните фарове, дето възстановявах, също са проблемни за намиране, поне не и на смислена цена (700-800лв за фар за мен е безсмислена цена). По морги са ми обявявали цена от 600 кинта за английски фар. Тоест имам право на грешка с всичко друго, но не и с рефлектора - основата, стъклото и мяханизмите отзад са им еднакви, само рефлектора е различен.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

                    Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                    Вдигни мощността, ако е от това - би трябвало от модула да се настройва. При мен на Субаруто от как въведоха изискването карам с модул и едни и същи крушки, Тусона от 2014г. също / на 30% съм/
                    Ще го човъркам ако и следващите предадат Богу дух така. Може просто да съм случил на калпави крушки.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

                      Да повдигна малко темата, защото изскочи още един комплект рефлекторни фарове с поликарбонатни стъкла за рециклиране.

                      Актуални препоръки за фирма, в София за предпочитане, която да полира и запечатва стъклата?
                      Струва ми се, че е добре да се направи двустранно.

                      Разлепени са от корпуса на фара и са готови за обработка.
                      Мислех да ползвам услугите на Визио / Клиър вижън защото четох добри отзиви за тях.
                      Обаче: "абоната временно е ограничил входящите си повиквания".И така от няколко дни.

                      Явно са приключили дейност

                      Миналата година правих тази процедура в един сервиз на "МалинOff", доволен съм но ми се струва множко 90лв/фар.
                      Пък и не пречи да се потърси алтернативна услуга.

                      Освен това чувам, че вместо UV лак финално можело да се ползва някакво фолио на 3M.
                      Кое е за предпочитане ако приоритета не е толкова цена колкото по-траен ефект?
                      Враг усраине

                      Коментар


                      • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

                        Качествен лак е за предпочитане, еднозначно. В София на всяка втора по-лъскава автомива предлагат полиране отвън. Къде предлагат лакиране обаче не знам
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

                          Сураттефтера ме залива с реклама за някакви кърпички за възстановяване на стъклата. Предвид цената не пречи да се тестват. Нямам обаче кола с помътняли фарове.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

                            Въпросът е насочен по-скоро за лични впечатления, иначе в хухъл излизат доста предложения.
                            Пък и ми се свидят малко 90лв на фар от предното място.
                            Като се има предвид, че съм ги разлепил и изчистил от скапаната дъвка.
                            Което е по-трудоемко от това, което те ще правят с тях...
                            Враг усраине

                            Коментар


                            • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

                              Минах през Дунев, че имах път.
                              Същата работа (полиране и лакиране) - 30лв/фар.
                              Това ми звучи доста по разумно от предното място.
                              Утре ще им ги оставя.
                              Евентуална разлика в качеството ще търсим след 2-3 години.
                              Засега е ясна само разликата в цената на услугата - 2.5 пъти.


                              Враг усраине

                              Коментар


                              • От: Възстановяване рефлектори на фарове...

                                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                                Сураттефтера ме залива с реклама за някакви кърпички за възстановяване на стъклата. Предвид цената не пречи да се тестват. Нямам обаче кола с помътняли фарове.
                                Имах едни такива незнайно как попаднали в мен, и реших един ден след автомивка да обработя с тях стъклата на фиестата на жената. Отворихдвете за почистване, много интересно свалиха нагорялото , но пак останаха мътни. Викам си ще сложа сега предпазното покритие и ще стане работата. Да ама кърпичката беше станала на пластмаса, явно беше се разхерметизирала и изсъхнала. Сега си взех комплекта от лидъл, но ме мързи да се занимавам.
                                Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                                Ford Fiesta 1.4 Tdci

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X