От: Помпане на гуми с азот?
Мисля че печелят единствено гумаджийниците където пълнят с азот.
Който си кара автомобила няма да спечели толкова че да си заслужава упражнението.
Това налягане което го е пресметнал Спарки на мен лично ми се е случвало. Тръгвам с налягане 2.2 и след 100 км - налягането вече е 2.5.
От тогава не вярвам на уреда на бензиностанцията. Нося си манометър в колата който е сравняван много пъти с други манометри и му вярвам.
Освен че постоянно си гледам налягането ами и си го правя според това къде ще карам.
Ако е дълъг път - по-високо налягане. Намалява разхода. Ама е опасно ако попаднеш на мокър асфалт. Или на разсипан пясък например. Имам си едно наум.
Като карам повече градско - намалявам налягането. Така се запазва ходовата част от неравностите по пътя.
Зимата при сняг - също с по-ниско налягане.
На всичко отгоре твърдостта на гумата зависи и от атмосферното налягане, донякъде.
Ами така - ако постоянно си регулирам налягането не си заслужава да се занимавам със азот.
Освен това при всяка проверка на налягането от гумата излиза въздух. Няма как налягането след 2 години да е както в началото.
Мисля че печелят единствено гумаджийниците където пълнят с азот.
Който си кара автомобила няма да спечели толкова че да си заслужава упражнението.
Това налягане което го е пресметнал Спарки на мен лично ми се е случвало. Тръгвам с налягане 2.2 и след 100 км - налягането вече е 2.5.
От тогава не вярвам на уреда на бензиностанцията. Нося си манометър в колата който е сравняван много пъти с други манометри и му вярвам.
Освен че постоянно си гледам налягането ами и си го правя според това къде ще карам.
Ако е дълъг път - по-високо налягане. Намалява разхода. Ама е опасно ако попаднеш на мокър асфалт. Или на разсипан пясък например. Имам си едно наум.
Като карам повече градско - намалявам налягането. Така се запазва ходовата част от неравностите по пътя.
Зимата при сняг - също с по-ниско налягане.
На всичко отгоре твърдостта на гумата зависи и от атмосферното налягане, донякъде.
Ами така - ако постоянно си регулирам налягането не си заслужава да се занимавам със азот.
Освен това при всяка проверка на налягането от гумата излиза въздух. Няма как налягането след 2 години да е както в началото.
Коментар