Чавдар взе гумите и процента на Геоландера почна леко да се вдига.
Златен за това за което ще ги ползваш е по добрия избор. Макар че Йокохамата е по тиха.
Иори нямам време да влизам във форума и не съм видял че питаш за Мики Томсънките
Карал съм три чифта от тях едните на стария Вранглер на Бронко и едни на РАМа
Наистина тази гума докато е нова брои блокчетата Като качество на материала е уникална с нея се изкарват страшно много километри За кал става ако колата може да я почиства Въпреки това не е като добрите мудове на Интерко За пясък е направо невероятна то и затова е направена На макадам е много добра има достатъчно сцепление а когато пожелаеш я парзаляш контрилируемо И за камъни има добро сцепление Ядовете идват на страничен наклон с мокра трева или стръммно спускане на същата но и това се понася Наи големия недостатък на този модел гуми е влизането с бърза скорост в локва просто няма воден канал Ако успееш да задържиш волана автомобилът започва да се пързаля на където му скимне Няма такъв аквапланинг 2700кг камион се върти като играчка На сняг също не е приятна но ако се внимава става За шума има и шум На Бронкото му беше паднал единия фендър и се усеща доста по силно отколкото при другите три гуми С една дума хубава гума особено за сухи терени За кал задоволителна
Златен за това за което ще ги ползваш е по добрия избор. Макар че Йокохамата е по тиха.
А дали е по тиха защото е с посока на въртене.
Чак толкова сложни неща не мога да знам. Със сигурност е от шарката на грайфера.
А Кобрите са същите както каза Митко. На светофара при спиране и тръгване броиш блокчетата но при движение са малко по шумни от зимна гума. Предполагам че и Геоландера е така.
Балъци били Хамериканците ееех Вече като гледам някои от по обикновените проекти в техните списания и се чудя защо въобще ги дават Трябва да си ебаси левака за да не направиш там читава кола А тук всяко болтче мъкааааа цифрииии чаканееееее
Чавдар взе гумите и процента на Геоландера почна леко да се вдига.
Златен за това за което ще ги ползваш е по добрия избор. Макар че Йокохамата е по тиха.
Процента на Геоландара или на Малатеста Кобра?
И аз така прецених, че Йокохамата може да е по-добра на кал, но джипката ще се кара и на други терени, а МТ/R-ът ми изглежда като по-универсалната от двете гуми.
Гледам ти актуализирания подпис, забравил си 2" TJM
Нищо не съм забравил. Докато не съм сложил новите торсиони, работата е недовършена и няма основание за промяна в подписа.
Най-искрено ти желая в най-скоро време да си получиш твоето окачване ...
В люлинската кал гумите се представиха много добре. В същност забуксувах само един път. И то на малко неочаквано място:
Наклонът не беше нищо особено. Дали защото отдолу беше повече трева?!?
Иначе - никакви проблеми на такъв терен:
Тук се изкатерих с абсолютна лекота:
С новите гуми имах доста добър контрол и през засадните участъци с дълбоки коловози можах да мина спокойно. Най-вече благодарение на това, че можех да си избера подходяща траектория извън дълбоките ями и да се задържа по нея, без да се изпързалям в дълбокото.
На няколко пъти се наложи да излизам от коловози за избягване на неприятни места и МТ/R-ите просто ме изкараха.
Възможно е при по-лепкава глина (напр. като онази на Лозен) да не се представят толкова добре, но това предстои да се види.
Накратко казано - изключително приятно беше усещането, че Галоперът върви там, където аз го искам, а не където му падне.
Коментар