Яро, мисля за всички е ясно, че разликата в цените едва ли е само заради марката. Но все пак колегите с Кобри са явно преобладаващо доволни от поведението на тази гума извън асфалта. Т.е. вероятно изкопираната от Геоландар-а шарка върши работа...
Това е най-важното в крайна сметка - човек да е доволен от избора си, независимо от мнения, становища, критики...
Първоначално публикуван от V93
Това, което още ме кара да имам колебания относно МТ/Р - а са съмненията как тази му шарка се самопочиства от калчица като лозенската. И пак същата тази шарка вероятно го прави по-добър на други терени.
Даааа, няма пълно щастие ...
Винаги ще има кал където и добра МТ гума като МT/R не е достатъчна. Но тогава въпроса е - това ли е вече правилната джипка за тези терени?? Иначе, гледам и нашите съзтезатели - всички с по няколко комплекта МТ-та и си ги подбират спрямо конкретното съзтезание - терен, условия, т.н. Така, че пълно щастие няма, ясно е.
в момента обсъждаме супер малки разлики.
подробности някакви.
Където минеш с едната ще минеш и с другата.
пък аз си мисля че и с ГудричАТ няма да е болка за умиране.
...в момента обсъждаме супер малки разлики.
подробности някакви. Където минеш с едната ще минеш и с другата.
пък аз си мисля че и с ГудричАТ няма да е болка за умиране.
В интерес на истината руснаците изключително почитат BFG AT-то. А на тях може да им се вярва. Ако Чавдар смята да слага и лебедка, тогава ще уравновеси нещата (при положение, че избере BFG AT), но пък не винаги има за къде да закачиш лебедката - както вчера бяхме с Алекс..
Имайки предивд, че една дълга база се ползва по-универсално (и експедиционно и не малко асвалт) - тогава АТ-то има доста предимства. Абе... и така е и така е...
Тази дилема в момента стои на дневен ред и при мен (ТЛК80). Тъкмо се бях навил, че ще взимам BFG AT, и вчера Алекс пак ме хвърли в размисли.. Добре, че няма джанти още при Фулдата, та се мотам с решението...
Това, което още ме кара да имам колебания относно МТ/Р - а са съмненията как тази му шарка се самопочиства от калчица като лозенската. И пак същата тази шарка вероятно го прави по-добър на други терени.
..
Точно в лозенската кал мойте МТ/Р-и се почистват добре.
Аз не съм много опитен , но до сега с Паджерото и МТ/Р-ите съм закъсвал (ползвал лебедка), само като легна по корем или ли заоре носа
По отнощение на страничния борд- аз карам доста и на асфалт , но не съм усетил неустойчивост, за сметка на това аз излизам по-лесно от коловози отколкото един мой приятел с Юокохамата или поне имам такова чувство (неговата Тойота обаче е със стандартно окочване ако това има значение)
Ако Чавдар смята да слага и лебедка, тогава ще уравновеси нещата (при положение, че избере BFG AT), но пък не винаги има за къде да закачиш лебедката - както вчера бяхме с Алекс..
Имайки превид, че една дълга база се ползва по-универсално (и експедиционно и не малко асвалт) - тогава АТ-то има доста предимства. Абе... и така е и така е...
За лебедка не просто "смятам да сложа", а я имам, и единствената причина да не съм я сложил досега е забавянето в смяната на окачването.
И аз доста време смятах, че АТ-тата ще са ми достатъчни, а там където не са - лебедката. Обаче късата съботна разходка в лепкавата лозенска калчица ме накара да си преразгледам вижданията. АТ-тата (които иначе хич не са лоши и досега не са ме подвеждали) се замазаха почти веднага след излизането над Герман и оттам та до края беше едно голямо пързаляне. Вярно е, че не можах да мина само на 1 място (стръмното качване), но минаването на 2 от по-засадните места стана от по няколко опита, дето се вика "с клизма". Отделно и на места, където нямаше никаква опасност от закъсване, джипката се пързаляше диво и трябваше непрекъснато да полагам усилия да я задържам в правия път. Особено неприятно беше страничното плъзгане при странични наклони.
Какво става при един по-дълъг маршрут при подобни или по-тежки условия? Да се превръщам в прикачен инвентар за колегите? А не, благодаря!
Ако Чавдар смята да слага и лебедка, тогава ще уравновеси нещата (при положение, че избере BFG AT), но пък не винаги има за къде да закачиш лебедката - както вчера бяхме с Алекс..
Имайки превид, че една дълга база се ползва по-универсално (и експедиционно и не малко асвалт) - тогава АТ-то има доста предимства. Абе... и така е и така е...
За лебедка не просто "смятам да сложа", а я имам, и единствената причина да не съм я сложил досега е забавянето в смяната на окачването.
И аз доста време смятах, че АТ-тата ще са ми достатъчни, а там където не са - лебедката. Обаче късата съботна разходка в лепкавата лозенска калчица ме накара да си преразгледам вижданията. АТ-тата (които иначе хич не са лоши и досега не са ме подвеждали) се замазаха почти веднага след излизането над Герман и оттам та до края беше едно голямо пързаляне. Вярно е, че не можах да мина само на 1 място (стръмното качване), но минаването на 2 от по-засадните места стана от по няколко опита, дето се вика "с клизма". Отделно и на места, където нямаше никаква опасност от закъсване, джипката се пързаляше диво и трябваше непрекъснато да полагам усилия да я задържам в правия път. Особено неприятно беше страничното плъзгане при странични наклони.
Какво става при един по-дълъг маршрут при подобни или по-тежки условия? Да се превръщам в прикачен инвентар за колегите? А не, благодаря!
Като гледам някои колеги ловци забелязвам , че има голяма разлика между нови и не-толкова нови АТ гуми. Да не би твойте да са се "сликнали" вече та да са токова зле
Като гледам някои колеги ловци забелязвам , че има голяма разлика между нови и не-толкова нови АТ гуми. Да не би твойте да са се "сликнали" вече та да са токова зле
С тия гуми съм минал само около 14,000, а бяха чисто нови, когато купих Галопера. Мисля, че просто калта си беше такава гадно лепкава, че грайферът им се запълни.
Първоначално публикуван от kinex
Освен цената преимуществото на Кобрата пред Геоландера е размера.
The Yokohama Geolandar M/T+ is available in the following sizes.
LT265/75R16 112Q
LT285/75R16 116Q
LT305/70R16 118Q
LT315/75R16 113Q
LT265/70R17 112Q
30x9.50R15 104Q (R)
30x9.50R15 104Q (R)
31x10.50R15 109Q (L)
31x10.50R15 109Q (L)
33x12.50R15 108Q (R)
33x12.50R15 108Q (R)
35x12.50R15 113Q (L)
35x12.50R15 113Q (L)
На 16" няма по малка от 32"
KOBRA TRAC NT
OFF 80% - ON 20%
15" 10 R 15 109 Q
31-10.50 R 15 109 Q
195 R 15 95 Q/S
205/70 R 15 95 Q/S
205/75 R 15 95 Q/S
225/70 R 15 100 Q
235/75 R 15 104 Q/S
255/70 R 15 112 N
255/75 R 15 109 Q
265/70 R 15 109 Q/S
265/75 R 15 109 Q
9 R 15 104 Q
30-9.50 R 15 104 Q
16" 205 R 16 104 Q
215/85 R 16 108 Q/N
215/80 R 16 104 Q
235/70 R 16 105 Q/S
245/70 R 16 107 Q/S
255/65 R 16 109 Q
265/70 R 16 112 Q/S
7.00 R 16 108 Q
265/75 R 16 112 Q/N
Ами доколкото разбирам от гуми нито Геоландър-а е зимна, нито Гудиъра и пак се опира до същото-зимна или MT, защото две в едно няма!
Имам горчив опит от MALATESTA KOBRA-за зимна гума КАТЕГОРИЧНО не става,но Геоландъра не е регенерат и каучука може би е по-добър,но факта че няма ламели е красноречив
Руската Я 409 е в пъти по-добра (разглеждана като зимна)и на всичкото отгоре е руска .
Но пък за калта Геоландър-а или Кобра мисля,че са по-добри от Гудиъра.
The Yokohama Geolandar M/T+ is available in the following sizes.
LT265/75R16 112Q
LT285/75R16 116Q
LT305/70R16 118Q
LT315/75R16 113Q
LT265/70R17 112Q
30x9.50R15 104Q (R)
30x9.50R15 104Q (R)
31x10.50R15 109Q (L)
31x10.50R15 109Q (L)
33x12.50R15 108Q (R)
33x12.50R15 108Q (R)
35x12.50R15 113Q (L)
35x12.50R15 113Q (L)
На 16" няма по малка от 32"
KOBRA TRAC NT
OFF 80% - ON 20%
15" 10 R 15 109 Q
31-10.50 R 15 109 Q
195 R 15 95 Q/S
205/70 R 15 95 Q/S
205/75 R 15 95 Q/S
225/70 R 15 100 Q
235/75 R 15 104 Q/S
255/70 R 15 112 N
255/75 R 15 109 Q
265/70 R 15 109 Q/S
265/75 R 15 109 Q
9 R 15 104 Q
30-9.50 R 15 104 Q
16" 205 R 16 104 Q
215/85 R 16 108 Q/N
215/80 R 16 104 Q
235/70 R 16 105 Q/S
245/70 R 16 107 Q/S
255/65 R 16 109 Q
265/70 R 16 112 Q/S
7.00 R 16 108 Q
265/75 R 16 112 Q/N
Чавдар е с 15" джанти - и от двете марки няма 32" т.е. не виждам предимство...
за теб става, но за Галопер - едва ли... произвежда се предимно в големи /за галопера/ размери...
Има я и в 31х10.5 15.
Първоначално публикуван от JC
Ами доколкото разбирам от гуми нито Геоландъра е зимна, нито Гудиъра и пак се опира до същото-зимна или MT, защото две в едно няма!
Ами то тази тема е пусната единствено с цел избор на МТ гума. Не виждам някой тук да си прави илюзии, че коя да е МТ може да мине за зимна.
Лично за мен, що се касае за зимна употреба, въпросът е не "Коя МТ не се пързаля на утъпкан сняг и лед?", а "Коя се пързаля по-малко?"
А иначе е ясно - силно повишено внимание, ниска скорост, никакви спирачки.
Коментар