Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Geolandar MT vs Wrangler MT/R

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Geolandar MT vs Wrangler MT/R

    Търсят се гуми, които да се държат добре в кал за смяна на АТ-тата ми. За предпочитане е да има размери като за джанти 15-ки, та да не ми се налага да сменям и джантите.

    Два от възможните варианти са:
    Yokohama Geolandar M/T (шарката копирана за така популярната регенератка Малатеста Кобра)

    или Goodyear Wrangler MT/R

    Размерът и в двата случая е 31 х 10.5 R15

    Коя бихте предпочели и защо?
    32
    Yokohama Geolandar M/T
    37.50%
    12
    Goodyear Wrangler MT/R
    62.50%
    20
    Ние не сме неутрални!

  • #2
    Чаво а що ще си даваш парите навятъра, а не си вземеш Кобри? не че Хокохамата е лоша но сигурно е 3 пъти по скъпа?

    OFF Topic: какво стана с лаптопа беше ли при онзи младеж?
    no signature no problems

    Коментар


    • #3
      при положение, че правиш 2" лифт, по-добре сложи 32" гуми!
      иначе от 2-та вида аз бих взел Гудиър-а... лошото е, че техните 32-ки са 11.5" широки, но мисля че и те ще станат... 31х11.5 стават и без лифт
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от fanatic
        Чаво а що ще си даваш парите навятъра, а не си вземеш Кобри? не че Хокохамата е лоша но сигурно е 3 пъти по скъпа?
        Забелязвам направо нещо като религиозна вяра в тези Кобри ...
        Те май се оказват най-хубавата, най-универсалната и най-евтината гума за джип

        Ама като взехме да ги премерим и сложихме една 31" до моите 265/75 15 - те се оказаха по-високи ...

        Иначе по принцип имам предубеждение към регенератите. И точно с неща, които имат пряко отношение към безопасността не съм склонен да правя икономии.

        А разликата в цената НЕ е 3 пъти. "Само" около 2 ...

        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
        при положение, че правиш 2" лифт, по-добре сложи 32" гуми!
        иначе от 2-та вида аз бих взел Гудиър-а... лошото е, че техните 32-ки са 11.5" широки, но мисля че и те ще станат... 31х11.5 стават и без лифт
        Само дето не знам колко ще остане от тия 2", като се сложат лебедка, брони, тръби отстрани ...
        Като гледам, следващият наличен размер е 265/75 16, което ме праща на поне стотарка и отгоре на гума + комплект нови джанти 16-ки за още ...стотин лв.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #5
          да и аз имам предубеждение но за леките коли където се случва да се кара и с над 100 км/ч с джипа къде ще караш толкова бързо, пък и са се доказали, не че аз съм с такива де ама все пак.....
          а колко струва Йокохамата???
          no signature no problems

          Коментар


          • #6
            Чавдаре много труден въпрос.
            Гласувах за Йокохама заради калта. А иначе не съм много убеден.
            Ето един кален тест.
            http://forum1.offroad-bulgaria.com/v...ED%E4%E6%E8%FF
            А ето и отзиви на потребители.
            http://www.tirerack.com/tires/survey...r=15&type=ORMT

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от kinex
              Чавдаре много труден въпрос.
              Гласувах за Йокохама заради калта. А иначе не съм много убеден.
              Да де, труден е. Ако беше лесен - нямаше да ви занимавам.
              Като гледам - на глина и в кални коловози е трудно (поне за мен) да дам предимство на една от двете според резултатите от руския тест.
              Може би лееко за Йокохамата, ама това при налягане 0.5 ... А какво правим като след глината и/или калните коловози следва каменист участък ? Помпим гуми в несвяст
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #8
                Щом си решил да си купуваш MT гуми мога още от сега да те посъветвам да си помислиш и за нещо което да замества Галопера докато стои в бокса след поредното каране и чупене... Имам в предвид че явно напредваш по спиралата и няма да се мине без "високи спортно технически резултати"...

                А сега по същество. Няма рецепти...но новата гума си е нова гума... Същевременно съм свидетел съм как една и съща гума на един същи автомобил при двама различни шофьори дава коренно противоположни резултати и респективно отзиви... Дори който дълго е карал и то във всякакви условия пак има субективно мнение по въпроса... За съжаление не знам някой който да е карал Yokohama-та. Според писанията изглежда е добра. Много ми се иска точно нея да избереш че да може да чуем твоето мнение. За Wrangler MT/R може само добри отзиви да се чуят. Моето лично впечатление е много добро. На път е ОК, във всеки случай София - Видин и обратно с тези гуми не беше никакъв проблем, не шумят много, на сух асфалт са ОК. Според Митко /fulda/ а неговото мнение силно уважавам, гумите карат по две-три години и то при ясно каква експлоатация.

                Според мен Тедо е прав за размера, 265/75/16 е 31.8" което ще е идеално за Галопера и освен това 16" джанти намаляват от общия размер на гумата което прави автомобила по устойчив включително и на странични наклони а същевременно гумата е с достатъчна дебелина за да избегнеш сериозни повреди по джантите...

                В края на краища имай в предвид че разликата между параметрите на тези гуми които си избрал (като реални резултати) е не повече от 5-10%. Тъй че каквото и да избереш все става... Но за наклона към Японския като е заледено едва ли която и да е от тези гуми ще ти помогне особено....
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #9
                  АКо мога да се включа и аз с моето мнение. А защо си се спрял само на тези? Имаш още доста възможности за избор например - Виж ги на SJ - аз съм пристрастен къмтях, има не лошо МТ на DUNLOP, BF, HANKOOK, a пък за INTERCO да не говорим. На мен също ми предстои копуване на МТ 31-32 инча и засега съм се спрял определено на Kumho. Пак казвам това е моето мнение
                  VITARA, SAMURAI
                  FIAT PANDA 4x4 CABRIO
                  RENAULT ESPACE QUADRA
                  ...и едно сивикче за града...

                  Коментар


                  • #10
                    Гласувах за МТ/R защото съм карал и познавам гумата. Това, което казват за Геоландер-а е, че е пеерфектна в калта, но според мен Гудиър-а е по-добрия комплексен избор. На асвалт е сравнително тиха за МТ гума (Грандтек-а на Дънлоп е по-тиха), на утъпкан сняг при внимателно каране е ок.

                    Определено не съм съгласен, че Чавдар е за 32-ки. Имайте впредвид и мотора. Не виждам защо да се товари излишно, а човека каза, че не иска да сменя джанти..

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Венцислав Петров
                      Имам в предвид че явно напредваш по спиралата и няма да се мине без "високи спортно технически резултати"...
                      Спускането по наклонената плоскост се ускорява. Вече чувам вятърът да свисти в ушите ...

                      П.П. Макар че замяната на гумите може да даде резултат и в точно обратната посока - към намаляване на някои щети. Например в събота в един момент умирисах околността на феродо от съединителя при опити да издрапам с АТ-тата. И също бях много близо до рендосване на десните врати при преминаване на тясно местенце между дървета с яко поднасяща задница ...

                      ... За съжаление не знам някой който да е карал Yokohama-та. Според писанията изглежда е добра. Много ми се иска точно нея да избереш че да може да чуем твоето мнение.
                      За нея приемам (дано не греша), че резултатите поне извън пътя, ще са близки до това, което колегите казват и аз виждам като поведение на доста масово използваните Кобри. Нали уж шарката е същата.
                      Въпросът е доколко разликата в качеството на материала ще даде по-добро поведение там, където МТ-тата, и в частност регенератите, не са силни?

                      ... За Wrangler MT/R може само добри отзиви да се чуят. Моето лично впечатление е много добро. На път е ОК, във всеки случай София - Видин и обратно с тези гуми не беше никакъв проблем, не шумят много, на сух асфалт са ОК. Според Митко /fulda/ а неговото мнение силно уважавам, гумите карат по две-три години и то при ясно каква експлоатация.
                      И аз добри отзиви чувам и виждам. Дори може би за нормалните пътища това да е по-добрия избор. Исках да видя мнения за поведението им извън асфалта.

                      Според мен Тедо е прав за размера, 265/75/16 е 31.8" което ще е идеално за Галопера и освен това 16" джанти намаляват от общия размер на гумата което прави автомобила по устойчив включително и на странични наклони а същевременно гумата е с достатъчна дебелина за да избегнеш сериозни повреди по джантите...
                      При положение, че една от ахилесовите пети на Галопера е недостатъчният клиренс, то едно допълнително повдигане не би било излишно. Въпросът е доколко си струва за 1 см. (разликата в диаметъра излиза 1") да се направи допълнителният разход, произтичащ от смяната на размера ... ( Това са някакви опити на здравият разум да се обади. Ама ти с аргументи за повишена стабилност при странични наклони нещо му дърпаш чергата изпод краката ... )

                      Първоначално публикуван от samuraj
                      АКо мога да се включа и аз с моето мнение. А защо си се спрял само на тези? Имаш още доста възможности за избор например - Виж ги на SJ - аз съм пристрастен къмтях, има не лошо МТ на DUNLOP, BF, HANKOOK, a пък за INTERCO да не говорим.
                      Нали за това съм пуснал питане. Всеки да се включи с мението си.
                      В отговор на въпроса ти: За МТ-то на БФГ получих доста негативни мнения. За Грандтрек МТ2 на Дънлоп засега Алекс дава положителни мнения, но нямам представа доколко е имал възможност да ги пробва на по-яка кал. Освен това, доколкото имам инфо, там хем цена е прилично по-дебела от другите, хем наличните размери предполагат смяна на джантите с 16-ки. Т.е. към първоначално по-високия разход се добавя допълнително увеличение заради джантите ...

                      За Интерко-то прочетох доста хвалби, но, като гледам, Тедо побърза да се освободи от неговите АТ-та с тази марка, а Алекс не повтори с Мт-тата. Гумите освен това май са бая тежички, включително и във финансовия смисъл ...
                      За Кумхо и Ханкук просто нямам достатъчно информация за да ги разглеждам като по-сериозни кандидатури.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #12
                        Виж в сайта на "Боряна"-Kumho KL71 Road Venture M/T има и 31х10,5R15
                        B+

                        Коментар


                        • #13
                          Ето още едно предложение за което аз намам почти никаква информация с изключение на добрите отзиви от страна на Сава (go go go). На мен ми приличат малко на Кобрата и затова ми допадат на първо четене. Ако някой е чел нещо за тези гуми по чуждите сайтове нека сподели.

                          Mickey Thompson Baja Claw Radial

                          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от vokel
                            Виж в сайта на "Боряна"-Kumho KL71 Road Venture M/T има и 31х10,5R15
                            Тази я видях. Ама като търсих в нет-а информация за нея попаднах най-вече на коментари "добра гума за парите си".

                            Виж, един друг модел на Kumho в някои прегледи е класиран преди Геоландар-а и Вранглера, ама тук не го виждам - Road Venture MT 834 :

                            http://www.tirerack.com/tires/tires....Venture+MT+834
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #15
                              Да, знам. Вярно ,че я няма тук Road Venture MT 834 .Но днес пък я гледах на едно Пджеро късо .
                              Това доста се употребява оттатък океана,незнам тук дали го има
                              http://www.tirerack.com/tires/tires....tination+M%2FT
                              B+

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X