Ако това ти харесва значи вземай Вранглера.Защо се чудиш още Шарките са доста по-близо до него отколкото до Йокото.
Не бих могъл да кажа, че ми харесва при положение, че нямам представа за тази гума. Просто констатирам, че в едно проучване по отзиви на потребители е класирана преди 2-те гуми, в които съм се загледал.
Освен това, имам време да се почудя още. До уикенда имам още 3 дни ...
Имаите в предвид че в Таерак потребителите не оценят гумите при ОффРоуд.
мисля че в кал Галопера няма да може да завърти Гудиара за да се самопочиства.
Имаите в предвид че в Таерак потребителите не оценят гумите при ОффРоуд.
мисля че в кал Галопера няма да може да завърти Гудиара за да се самопочиства.
Тука не си прав . Моята "Баба Яга" е 86 "коня" , а успява да завъри 32" MT/R ...
Аз също бих заложил на GOOD YEAR-а , понеже познавам и съм много доволен от тази гума !
Имаите в предвид че в Таерак потребителите не оценят гумите при ОффРоуд.
мисля че в кал Галопера няма да може да завърти Гудиара за да се самопочиства.
Тука не си прав . Моята "Баба Яга" е 86 "коня" , а успява да завъри 32" MT/R ...
Аз също бих заложил на GOOD YEAR-а , понеже познавам и съм много доволен от тази гума !
Имах в предвид че Гудиара се самопочиства по трудно от Йокохамата
За нея приемам (Yokohama) (дано не греша), че резултатите поне извън пътя, ще са близки до това, което колегите казват и аз виждам като поведение на доста масово използваните Кобри. Нали уж шарката е същата...
Ами май НЕ е така. Да не се обиждат колегите с регенератите, но ако Кобрите бяха толкова добри (за бюджетно решение са достатъчно добри, факт) нямаше да се купуват Геоландер-и.
По съзтезанията (Rainforest Challenge например и не само) хората карат със истински Саймекс-и, а не с Кайман-и. Също така карат и съзтезателите тук (Долфи), може би има защо...
Още един плюс на MT/R-а срещу Геоландер-а (според мен) - страничния борд е по-агресивен, което определено помага за да излезеш от коловоза...
Я пък ти! Много си бил плашлив бе! Естествено е никой нищо да не казва, при положение че едва ли някой от хората тук е карал с такава гума. Нали виждаш, че и за Йокохамата отзивите са най-вече по инфо от нет-а и аналогии с регенератното й копие.
Ами май НЕ е така. Да не се обиждат колегите с регенератите, но ако Кобрите бяха толкова добри (за бюджетно решение са достатъчно добри, факт) нямаше да се купуват Геоландер-и.
По съзтезанията (Rainforest Challenge например и не само) хората карат със истински Саймекс-и, а не с Кайман-и. Също така карат и съзтезателите тук (Долфи), може би има защо...
Още един плюс на MT/R-а срещу Геоландер-а (според мен) - страничния борд е по-агресивен, което определено помага за да излезеш от коловоза...
Яро, мисля за всички е ясно, че разликата в цените едва ли е само заради марката. Но все пак колегите с Кобри са явно преобладаващо доволни от поведението на тази гума извън асфалта. Т.е. вероятно изкопираната от Геоландар-а шарка върши работа.
Това, което още ме кара да имам колебания относно МТ/Р - а са съмненията как тази му шарка се самопочиства от калчица като лозенската. И пак същата тази шарка вероятно го прави по-добър на други терени.
Даааа, няма пълно щастие ...
Още един плюс на MT/R-а срещу Геоландер-а (според мен) - страничния борд е по-агресивен, което определено помага за да излезеш от коловоза...
Чувам обаче, че борда на МТ/R-a бил доста мек и при по висока гума се губела от устойчивостта на кола.
Вероятно е така, но Йори, Чавдар няма да слага 33/12.5/15, нали?
Аз карах неговия размер някакво време и мисля, че е много добра гумата в този размер - 31/10.5/15.
А честно казано над 31" (т.е. 32" или 265/75/16) не виждам смисъл за Галопер-а.
offtopic:
Чавдаре,
Понеже виждам, че пишеш и в темата МТ или АТ (Зимни гуми) за зимата? - все повече се убеждавам в концепцията - 2 джипки - дълъг и къс. Тогава спокойно дългия си го караш с АТ-та, а късия го назлобваш с квото си избереш от МТ сергията... Но както се казва "няма време"...
Коментар