Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Geolandar MT vs Wrangler MT/R

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16


    Tази гума отстани е същата като мойте. Влезеш ли в коловоза излизане няма.
    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

    Коментар


    • #17
      Ако това ти харесва значи вземай Вранглера.Защо се чудиш още Шарките са доста по-близо до него отколкото до Йокото.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Явор(dorzi)
        Ако това ти харесва значи вземай Вранглера.Защо се чудиш още Шарките са доста по-близо до него отколкото до Йокото.
        Не бих могъл да кажа, че ми харесва при положение, че нямам представа за тази гума. Просто констатирам, че в едно проучване по отзиви на потребители е класирана преди 2-те гуми, в които съм се загледал.

        Освен това, имам време да се почудя още. До уикенда имам още 3 дни ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #19
          Имаите в предвид че в Таерак потребителите не оценят гумите при ОффРоуд.
          мисля че в кал Галопера няма да може да завърти Гудиара за да се самопочиства.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от kinex
            мисля че в кал Галопера няма да може да завърти Гудиара за да се самопочиства.
            E, май единствения начин да се разбере това е да се пробва
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от kinex
              Имаите в предвид че в Таерак потребителите не оценят гумите при ОффРоуд.
              мисля че в кал Галопера няма да може да завърти Гудиара за да се самопочиства.
              Тука не си прав . Моята "Баба Яга" е 86 "коня" , а успява да завъри 32" MT/R ...
              Аз също бих заложил на GOOD YEAR-а , понеже познавам и съм много доволен от тази гума !

              Коментар


              • #22
                няма нужда да се пробва
                Вземи Геоландер за да го видиш.

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от Митко/fulda/
                  Първоначално публикуван от kinex
                  Имаите в предвид че в Таерак потребителите не оценят гумите при ОффРоуд.
                  мисля че в кал Галопера няма да може да завърти Гудиара за да се самопочиства.
                  Тука не си прав . Моята "Баба Яга" е 86 "коня" , а успява да завъри 32" MT/R ...
                  Аз също бих заложил на GOOD YEAR-а , понеже познавам и съм много доволен от тази гума !
                  Имах в предвид че Гудиара се самопочиства по трудно от Йокохамата

                  Коментар


                  • #24
                    Нищо не казвате за тази гума и това ме плаши.

                    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от V93
                      За нея приемам (Yokohama) (дано не греша), че резултатите поне извън пътя, ще са близки до това, което колегите казват и аз виждам като поведение на доста масово използваните Кобри. Нали уж шарката е същата...
                      Ами май НЕ е така. Да не се обиждат колегите с регенератите, но ако Кобрите бяха толкова добри (за бюджетно решение са достатъчно добри, факт) нямаше да се купуват Геоландер-и.

                      По съзтезанията (Rainforest Challenge например и не само) хората карат със истински Саймекс-и, а не с Кайман-и. Също така карат и съзтезателите тук (Долфи), може би има защо...

                      Още един плюс на MT/R-а срещу Геоландер-а (според мен) - страничния борд е по-агресивен, което определено помага за да излезеш от коловоза...

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                        Нищо не казвате за тази гума и това ме плаши.
                        Я пък ти! Много си бил плашлив бе! Естествено е никой нищо да не казва, при положение че едва ли някой от хората тук е карал с такава гума. Нали виждаш, че и за Йокохамата отзивите са най-вече по инфо от нет-а и аналогии с регенератното й копие.

                        А ако ще е за нет-а - ей ти малко инфо: http://www.offroaders.com/tech/AT-MT...law-Radial.htm
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от Yaro
                          Още един плюс на MT/R-а срещу Геоландер-а (според мен) - страничния борд е по-агресивен, което определено помага за да излезеш от коловоза...
                          Чувам обаче, че борда на МТ/R-a бил доста мек и при по висока гума се губела от устойчивостта на кола.
                          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                          Коментар


                          • #28
                            Освен цената преимуществото на Кобрата пред Геоландера е размера.

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от Yaro
                              Ами май НЕ е така. Да не се обиждат колегите с регенератите, но ако Кобрите бяха толкова добри (за бюджетно решение са достатъчно добри, факт) нямаше да се купуват Геоландер-и.

                              По съзтезанията (Rainforest Challenge например и не само) хората карат със истински Саймекс-и, а не с Кайман-и. Също така карат и съзтезателите тук (Долфи), може би има защо...

                              Още един плюс на MT/R-а срещу Геоландер-а (според мен) - страничния борд е по-агресивен, което определено помага за да излезеш от коловоза...
                              Яро, мисля за всички е ясно, че разликата в цените едва ли е само заради марката. Но все пак колегите с Кобри са явно преобладаващо доволни от поведението на тази гума извън асфалта. Т.е. вероятно изкопираната от Геоландар-а шарка върши работа.

                              Това, което още ме кара да имам колебания относно МТ/Р - а са съмненията как тази му шарка се самопочиства от калчица като лозенската. И пак същата тази шарка вероятно го прави по-добър на други терени.
                              Даааа, няма пълно щастие ...
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                                Първоначално публикуван от Yaro
                                Още един плюс на MT/R-а срещу Геоландер-а (според мен) - страничния борд е по-агресивен, което определено помага за да излезеш от коловоза...
                                Чувам обаче, че борда на МТ/R-a бил доста мек и при по висока гума се губела от устойчивостта на кола.
                                Вероятно е така, но Йори, Чавдар няма да слага 33/12.5/15, нали?
                                Аз карах неговия размер някакво време и мисля, че е много добра гумата в този размер - 31/10.5/15.

                                А честно казано над 31" (т.е. 32" или 265/75/16) не виждам смисъл за Галопер-а.

                                offtopic:
                                Чавдаре,
                                Понеже виждам, че пишеш и в темата МТ или АТ (Зимни гуми) за зимата? - все повече се убеждавам в концепцията - 2 джипки - дълъг и къс. Тогава спокойно дългия си го караш с АТ-та, а късия го назлобваш с квото си избереш от МТ сергията... Но както се казва "няма време"...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X