Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mud terrain T/A на асвалт?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Mud terrain T/A на асвалт?

    Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
    не ! зависи от тежеста на автомобила !
    Какво излиза, колкото по големи, по не "вият".

    Коментар


    • #17
      До: Mud terrain T/A на асвалт?

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

      Тия за макадама не знам на какво мязат, ама BF АТ-тата съм ги виждал, и за в кал не са особено добри, ама не са и трагедия.
      Предполагам, че колегата е имал това в впредвид http://www.diana-ltd.com/BFGOODRICH-4x4.html, аз на Паджерото съм с такива. Имам ги (заедно с колата) от началото на лятото и мога да кажа определено, че са сериозни гуми, но беше сухо, за мокро не знам. В остри трошени камъни са устойчиви, по същите пътища приятели се оплакват, че гумите им ( в случея Michelin) се нарязват.
      Към момента и аз избирам гуми 60-70% за асфалт, в кал ако не се налага не си търся белята. Правят ми впечетление Fulda tramp 4x4 mix, но физически не съм ги виждал и бутвал, ползвал ли ги е някой от нас.
      Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор и попадаш на по-пиян тракторист

      Коментар


      • #18
        До: Mud terrain T/A на асвалт?

        Да точно това са моите MACADAM в момента,днес ги покарах на мокро стабилни са,отвеждат водата добре,в завоите няма проблем с спирането също,но за зимата не знам как ще са,като гледам маи няма да карат при по дълбок сняг,но нямам опит с тях зимата.





        Поздрави

        Коментар


        • #19
          До: Mud terrain T/A на асвалт?

          Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
          Какво излиза, колкото по големи, по не "вият".
          Именно ! защото теглото на автомобила ги натоварва по-малко !
          Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

          Коментар


          • #20
            До: Mud terrain T/A на асвалт?

            Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
            .......

            п.с зимата комшията си качваше с служебното есперо пред блока на бордюра без ядове но с зимни гуми,с тези wintersport аз без двоиното не можех

            Поздрави
            Не забравяй друже голямата подробност ,че Есперото е с предно ,а ти със задно

            Коментар


            • #21
              До: Mud terrain T/A на асвалт?

              и на назад съм пробвал стига малко повече отколкто напред,всичко си е гума,или жокер-малкият лост,ама тогава бях с автомати хъбове и щракаха и много внимавах с тях





              Поздрави

              Коментар


              • #22
                До: Mud terrain T/A на асвалт?

                Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
                и на назад съм пробвал стига малко повече отколкто напред,всичко си е гума,или жокер-малкият лост,ама тогава бях с автомати хъбове и щракаха и много внимавах с тях





                Поздрави
                Не искам да споря с теб,но пак пропускаш дребните неща.Отпред има тежест(Мотор) а отзад нищо Освен ако не ти е отзад мотора,не казвам че и гумите не са решаващ фактор ,но все пак има огромна разлика между преден и заден мост

                Коментар


                • #23
                  До: Mud terrain T/A на асвалт?

                  Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
                  Именно ! защото теглото на автомобила ги натоварва по-малко !
                  Не съм открил още някаква закономерност между това колко шумят гумите и килограмите на джипа.
                  35" MT/R на Рубикон 1600кг се чуват. Нещо средно - нито шумни, нито тихи.
                  БФГудрич МТ уж са по-шумни а на Патрул и Тойота дето са по над два тона, 33" направо не се чуват.
                  Според мен колко са шумни гумите на асфалт е свързано с организацията на окачването.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Mud terrain T/A на асвалт?

                    Става въпрос при един и същ автомобил зада има база за сравнение !
                    Рубикона е на гола ламарина отдоло ! Докато Япончетата имат смола !
                    при един и същ джип две гуми Примерно BF MT едната 235/85/16 а другата 33/12,5/16 е нормално по голямата да е по тиха !
                    Точно както се е получило при колегата .......
                    Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                    Коментар


                    • #25
                      До: Mud terrain T/A на асвалт?

                      Че то дърво без смола може ли.
                      Не мисля че е от това. И новия и стария Рубикон са шумоизолирани горе долу колкото Y-61, което е малко по-добре от 70-ката.
                      Това за размера ще го пробвам. Не съм слагал еднакви модели в различен размер на един джип.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Mud terrain T/A на асвалт?

                        Добре като на фронтера сравнително един от не най-тежките джипове,с един Mud terrain ,лятото ще е голямо ли износването и вибрациите?
                        Ако се вземат нови,поне 2-3 години дали ще имат безпроблемна експлоатация?





                        Поздрави

                        Коментар


                        • #27
                          До: Mud terrain T/A на асвалт?

                          Първоначално публикуван от veritas Преглед на мнение
                          Не забравяй друже голямата подробност ,че Есперото е с предно ,а ти със задно
                          и на всичкото отгоре, при Есперото 70% от теглото е на предния мост...
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #28
                            До: Mud terrain T/A на асвалт?

                            Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
                            Добре като на фронтера сравнително един от не най-тежките джипове,с един Mud terrain ,лятото ще е голямо ли износването и вибрациите?
                            Ако се вземат нови,поне 2-3 години дали ще имат безпроблемна експлоатация...
                            Според мен точно с тая шарка няма да шумят прекалено. Ако ги караш по асфалт, просто ги карай малко по-напомпани - тогава вибрациите спадат много, а и започва да върви някак по-гладко. Макар че мойте нямат нищо общо с тия, като трябва да ги карам на асфалт, ги помпам на 2.2. Иначе по калищаците съм стигал до към 1.2, а най-често 1.5.

                            Обаче на 1.5 на асфалт вият с пъти повече, а и вибрациите са доста по-големи, а и върви по-тегаво. Обаче пък в калта се справят много по-добре меки.

                            Обаче точно MT-тата зимата ще се пързалят доста повече от АТ-тата по нормалните непочистени и заледени пътища.

                            На сухо няма да имаш проблем и с АТ-тата и с МТ-тата.

                            А сравнени с твойте, и АТ-тата и МТ-тата ще са значително по-добре в калта. Твойте са си просто малко по-здрави асфалтови гуми. Предполагам и че материяла им е по-твърд, ако съдим по името им - точно за да не се режат лесно. Обаче твърдия материал зимата придобива вид на пластмаса , та не се учудвай много че се пързалят.

                            Грабвай АТ-тата. Те са това, което искаш.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Mud terrain T/A на асвалт?

                              Аз по принцип винаги карам внимателно зимата,а дори и да не са почистени добре пътищата жокера е в малкият лиост и леко с газта,като височина 235/85/16 дали ще опират на фронтерата?сега е с 255/60/16 и има доста място





                              Поздрави

                              Коментар


                              • #30
                                До: Mud terrain T/A на асвалт?

                                Еми разликата в радиуса е 5 сантиметра, съответно 10 в диаметъра. Сам прецени. Ама 5 сантиметра по-голям радиус хич не е малко
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X