Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mud terrain T/A на асвалт?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Mud terrain T/A на асвалт?

    Питането е как ще се държи ако се кара като целогодишна гума?дали ще се търка на асвалт по бързо през лятото,шумна ли е много при скорост 110 км?




    Поздрави

  • #2
    До: Mud terrain T/A на асвалт?

    Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
    Питането е как ще се държи ако се кара като целогодишна гума?дали ще се търка на асвалт по бързо през лятото,шумна ли е много при скорост 110 км?




    Поздрави
    Зависи от гумата. Тези от класа 80% офф-роуд, 20% он-роуд имат поносим шум и поведение на асфалта. Например Гудиър Вранглер при мен почти не шумят, имат повече асфалт от колкото "черно" и след една година употреба почти не са мръднали.. С агресивната гума положението не е същото. Много по-бързо се износва и шума и вибрациите са на "ниво". По принцип гумите имат скоростен индекс, който индикира максималната скорост на каране с тях.
    Това за скоростта е валидно само при истинските гуми, с регенерата е тото 2, никого не знаеш кога ще те предаде. Мже и много да изкара, но миже да се "разпарцали" на втората седмица. Изобщо не е препоръчително да се карат с висока скорост, особено лятото по нажажен асфалт.
    Последно редактирано от Виктор Мечкаров; 25-09-08, 10:40.

    Коментар


    • #3
      До: Mud terrain T/A на асвалт?

      Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
      Питането е как ще се държи ако се кара като целогодишна гума?дали ще се търка на асвалт по бързо през лятото,шумна ли е много при скорост 110 км?
      Доколкото в друга тема май беше писал, че караш основно на асфалт, моят съвет е, че изобщо НЕ ти трябват кални гуми. Не мисля, че заради единия фасон на джипката си струва да си докараш намален комфорт при каране (заради шума), увеличен разход на гориво, а също и да рискуваш да се пребиеш някъде, защото комбинацията кална гума и мокър (или заснежен/заледен) асфалт може да бъде много интересна ...

      Калните гуми са по начало по-шумни. Ако пък става въпрос за регенерати (към каквито проявяваше интерес в друга тема) - изобщо да не говорим. Примерно Малатеста Кайман при скорост от 40 км/ч нагоре с шума си ми създават усещането за полет с Ан-24 ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #4
        До: Mud terrain T/A на асвалт?

        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
        ... увеличен разход на гориво,
        Малко извън темата, но това е един мит според мен. Опита ми го потвърждава. Увеличения раззход на гориво се дължи най-вече на увеличена широчина на протектора на гумата и на второ място диаметъра, а от тези двете и увеличеното тегло. Вида и дълбочината на грайфера без съмнение също имат значение, но то съвсем не се изчерпва със заключението - "кални гуми = увеличен разход". Наистина някои "тропащи" от грайфер на грайфер гуми (като богер сигурно) няма наин да не е увеличено съпротивлението. Но нормална МТ гума като MTR или BF Mud спокойно може да има по-малко съпротивление от АТ гума, която поради увеличената контактна площ с асфалта има и по голямо триене при търкаляне.
        Technical Rescue Direct - life lies in courage
        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

        Коментар


        • #5
          До: Mud terrain T/A на асвалт?

          Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
          Малко извън темата, но това е един мит според мен. Опита ми го потвърждава.
          Е, това за разхода беше именно въз основа на опита ми. Детевозът с Toyo Open Country AT 265/75/15 ми даваше по-малък разход (9,5 -10) отколкото с MT/R 31x10.5 R15 (над 10).

          Макар че, по принцип не е невъзможно повишеният разход да е и в следствие на промяна на начина ми на каране де ...
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #6
            До: Mud terrain T/A на асвалт?

            Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
            Малко извън темата, но това е един мит според мен. Опита ми го потвърждава. Увеличения раззход на гориво се дължи най-вече на увеличена широчина на протектора на гумата и на второ място диаметъра, а от тези двете и увеличеното тегло. Вида и дълбочината на грайфера без съмнение също имат значение, но то съвсем не се изчерпва със заключението - "кални гуми = увеличен разход". Наистина някои "тропащи" от грайфер на грайфер гуми (като богер сигурно) няма наин да не е увеличено съпротивлението. Но нормална МТ гума като MTR или BF Mud спокойно може да има по-малко съпротивление от АТ гума, която поради увеличената контактна площ с асфалта има и по голямо триене при търкаляне.
            Съвършено вярно! Разхода на АТ гума винаги е по голям от този на МТ гума със същите размери...
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #7
              До: Mud terrain T/A на асвалт?

              И според мен, като гледам как разпитваш, най-добрия вариант за теб е някакви AT-та. Всъщност до колкото знам има и вариант на KUMHO, които са MT-та, и аз на такива съм се наточил, но лично не съм карал. Колеги споделят че въпреки "Калния" си характер, тия гуми се справят добре и на асфалт.

              Иначе, идеалния вариант е 2 комплекта гуми, ама всеки си знае джоба, а пък и трябва да ги сменяш. За мен не лош вариант е LASSA COMPETUS, колкото и да ги плюят някои колеги, на мен ми пасват добре, и зимата се справят съвсем прилично, а са и евтини, тоест комплект от тия+комплект регенерати за кал е едно много добро решение, и като цена е съвсем прилично. Ама пък трябват и още едни джанти.

              Абе, пълно щастия по въпроса гуми, не е имало, няма, и няма да има.

              Вземи си едни по-агресивни АТ-та, и туряй точка на въпроса.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #8
                До: Mud terrain T/A на асвалт?

                Това с шума е интересна тема. Аз имах едно Паджеро, което карах с BF MUD 235/75/15. В сравнение с АТ гуми, над 90км/ч. почваше едно съвсем леко и поносимо "виене". Абсолютно същите гуми, но с новите джанти качих на Патрула. Виенето беше значително по голямо. Сега карам с BF MUD 32", които почти не се чуват и вият значително по малко от 235ците.
                Дали не се касае за по прецизно балансиране?

                Коментар


                • #9
                  До: Mud terrain T/A на асвалт?

                  Koлегата е прав,аз също съм доволен от LASSA-та,държи се добре и на пътя и извън него,иначе от регенерата нямам добри впечатления,доста ме натоварват на асфалта.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Mud terrain T/A на асвалт?

                    За регенерата ги гледам относно цената,ясно че качество не мога да искам.
                    За лятото и за много горещите месеци имам гуми-BF macadam които са си чисто асвалтов вариант въпреки че пише М+S,на мен ми трябват нещо което става и за повече извън пътя и предимно пролетно/есенно/зимен период,но това не означава че ако стане нещо и остана само с тези,а другите изчезнат,да мога да разчитам на тях в всяка една ситуация,маи търся под вола теле,ама ще видим какво ще излезе.



                    Поздрави

                    Коментар


                    • #11
                      До: Mud terrain T/A на асвалт?

                      Аз пък не съм съгласен,че регенерата не става за асфалт.Патрула е с 31-ци сахара и го карам през седмица до Гърция.Асфалта до сега естествено беше зверски горещ.Проблеми не съм имал никакви.Карам с около 90-100 км. и шума е съвсем поносим.Стабилността също.Не забелязвам да са "изядени" повече от други видове гуми.Естествено,АТ гумите са по-комфортни,и по-надеждни,но в повечето случаи и цената им е двойна...Разбира се качеството си има и съответната цена,но ако бюджета не позволява смятам,че чисто нови регенерати са по-добър избор от "маркови" гуми втора употреба,на незнам си колко години...
                      08седемшест5едно513четири

                      Коментар


                      • #12
                        До: Mud terrain T/A на асвалт?

                        Ама тук никой не говори за гуми втора употреба, или поне аз не видях. Най-много регенерат, ама той не се брои за втора употреба.

                        Тия за макадама не знам на какво мязат, ама BF АТ-тата съм ги виждал, и за в кал не са особено добри, ама не са и трагедия.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Mud terrain T/A на асвалт?

                          Първоначално публикуван от valio_stoilov Преглед на мнение
                          Аз пък не съм съгласен,че регенерата не става за асфалт.Патрула е с 31-ци сахара и го карам през седмица до Гърция.Асфалта до сега естествено беше зверски горещ.Проблеми не съм имал никакви.Карам с около 90-100 км. и шума е съвсем поносим.Стабилността също.Не забелязвам да са "изядени" повече от други видове гуми.Естествено,АТ гумите са по-комфортни,и по-надеждни,но в повечето случаи и цената им е двойна...Разбира се качеството си има и съответната цена,но ако бюджета не позволява смятам,че чисто нови регенерати са по-добър избор от "маркови" гуми втора употреба,на незнам си колко години...
                          Регенерата е късмет, може и да държи, а може и да се скапе, да се разлепи. Той за това е регенерат. Просто е по-рисковано.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Mud terrain T/A на асвалт?

                            Ще ги снимам тези макадам да ги видите,но са си асфалтови,и за зимата едва ли ще станат,предният комплект които имах бяха някакви wintersport явно си бяха регенерати и зимата на чист лед съм брал страх да не влезна в колата пред мен един път и на тях пишеше М+S,наистина АТ гумите са добър вариант,но един път да ти потрябват наистина кална гума и да я нямаш,затова разпитвам тези Mud terrain какво става с тях ако се карат предимно на асвалт,но това не означава че само асвалт,може и по черно,нали от някъде се почва с крастата

                            п.с зимата комшията си качваше с служебното есперо пред блока на бордюра без ядове но с зимни гуми,с тези wintersport аз без двоиното не можех

                            Поздрави

                            Коментар


                            • #15
                              До: Mud terrain T/A на асвалт?

                              Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                              Дали не се касае за по прецизно балансиране?
                              не ! зависи от тежеста на автомобила !
                              Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X