Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mud terrain T/A на асвалт?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Mud terrain T/A на асвалт?

    мисля че няма да опират,ама не ми се ходи сега в дъжда да меря,но ще трябва да видя,ако някой е слагал такива моля да сподели



    Поздрави

    Коментар


    • #32
      До: Mud terrain T/A на асвалт?

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Еми разликата в радиуса е 5 сантиметра, съответно 10 в диаметъра. Сам прецени. Ама 5 сантиметра по-голям радиус хич не е малко
      ????

      по моя калкулатор илизат 47 мм разлика

      илои колата ще се вдигне 24мм над земята
      ________________________________________________
      Subaru OUTBACK 2,5
      Hyundai TUCSON 2.0

      Коментар


      • #33
        До: Mud terrain T/A на асвалт?

        5см. са си направо два размера отгоре. За два размера без лифт е съмнително.

        Коментар


        • #34
          До: Mud terrain T/A на асвалт?

          Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
          ????

          по моя калкулатор илизат 47 мм разлика

          илои колата ще се вдигне 24мм над земята
          Нещо бъркаш, приятелю:

          255x60x16: (255*0.6)*2+16*25.4=712.4мм диаметър

          235x85x16: (235*0.85)*2+16*25.4=805.9мм диаметър


          805.9-712.4=93.5мм - това е разликата в диаметрите, тоест разликата в радиуса е 46.75мм - с толкова и ще се вдигне джипката.

          За по-просто:
          712.4 е приблизително 28 инча.
          805.9 е приблизително 32 инча.

          Разликата не е 2, а четири инчови размера.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #35
            До: Mud terrain T/A на асвалт?

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Нещо бъркаш, приятелю:

            255x60x16: (255*0.6)*2+16*25.4=712.4мм диаметър

            235x85x16: (235*0.85)*2+16*25.4=805.9мм диаметър


            805.9-712.4=93.5мм - това е разликата в диаметрите, тоест разликата в радиуса е 46.75мм - с толкова и ще се вдигне джипката.

            За по-просто:
            712.4 е приблизително 28 инча.
            805.9 е приблизително 32 инча.

            Разликата не е 2, а четири инчови размера.
            Тука вече се влиза в големи забавления.

            Коментар


            • #36
              До: Mud terrain T/A на асвалт?

              До колко аз знам 31 влизат на фронтерата без да се пипа нищо,ама за 32 маи ще бера ядове





              Поздрави

              Коментар


              • #37
                До: Mud terrain T/A на асвалт?

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Нещо бъркаш, приятелю:
                47 съм го сметнал, ама който бърка радиус и диаметър като мен, сега

                прав си!
                ________________________________________________
                Subaru OUTBACK 2,5
                Hyundai TUCSON 2.0

                Коментар


                • #38
                  До: Mud terrain T/A на асвалт?

                  Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
                  До колко аз знам 31 влизат на фронтерата без да се пипа нищо,ама за 32 маи ще бера ядове
                  В същност, за какво са ти 32-ки? За джип, който не ходи на по-тежък офроуд, и 31" са предостатъчни.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #39
                    До: Mud terrain T/A на асвалт?

                    Не се притеснявай, аз също ще слагам 32 " на Фронтерата. Вече проучих въпроса. Имаме двама колеги които карат със този размер, без никъкво преправяне и споделиха че нямат грижи!
                    Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                    А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                    Коментар


                    • #40
                      До: Mud terrain T/A на асвалт?

                      Сега гледах BFG AT на живо. Имат си и ламели, имат си и сравнително едър грайфер.

                      Пак да ти кажа, че това са твоите гуми. Зимата ще са добре. А на кал ще са прилични, освен ако не се нажмааш баш у големата кал, дето и с чисто кални едвам се излиза.

                      А колко години ще изкарат, май си зависи и от теб. А ако си с LSD, той износва малко повече задните. Трябва да се въртят от време на време предни->задни.

                      Аз вече знам какво да си взема за Terrano-то.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #41
                        До: Mud terrain T/A на асвалт?

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        .........

                        Аз вече знам какво да си взема за Terrano-то.
                        Ще споделиш ли

                        Коментар


                        • #42
                          До: Mud terrain T/A на асвалт?

                          За размера по добре да го има и да се налага отколкото да го няма
                          и аз това се колебая за АТ или Mud?



                          п.с избрал си е АТ


                          Поздрави

                          Коментар


                          • #43
                            До: Mud terrain T/A на асвалт?

                            Педи бях с 29" и си офроудвах смело и безгрижно. Ако няма да е много често 31" БФГ АТ е прекрасен избор. Относно шуменето, зависи много от какво ли не, но за едни и същи гуми, най-много се влиае от употребата. Моите МТ/Р-и стават все по-шуми и по-шумни с карането. Не забелязах съществена разлика в шума м/у 225/75 R16 и 235/85 R16. Все пак МТ/Рите са от най-безшуните "рошави гуми". Все пак за големината не съм сигурен, срещал съм 1 тойопта на зелените патрули с много широки МТ/Ри, която се чуваше от стотици метри как шляпа. Даже съм се чудил дали не са ментета. От друга страна като се замисля сега, би следвало, колкото е по-широка 1 гума, толкова да е по-шумна поради големината на контактното и поле. За изолации на купетата няма какво да си говорим, смятам не всички "кални" машини са с климатици и следователно лятото се кара на отворени прозорци и дума не може да става за изолация... За БФГ мога да кажа, че е определено достатъчно тиха за да се кара комфортно с нея и достатъчно универсална за да я ползва човек за универсална, ако и моето мнение е, че МТ/Р е истинската универсална гума. Трябва обаче наистина да се редуват шесто повече от 2 вида настилка. А именно извън асфалта има не само сухо и макро/сняг, но и камъни, чакъл, кал, трева и прочее разновидности и комбинации от настилки. Тогава универсалността, която се търси е различна от тази за 80-90% асфалтово каране. Другото са гуми за конкретни настилки и започваме да говориме за състезателна дейности и колко комплекта и вида гуми са необходими средно за 1 състезател и възможно ли е да има универсална състезателна гуми и ала бала и т.н. Подробности с 1 дума. Та по темата, МТ на асфалт, да но 20-30% от времето. Ако е повече се обезсмисля. Все пак нали тадио Ереван споменава, че страната е частично проходима за джип... Аз мисля вече за 1.8 атмосфери, че и по-малко за София. Само да върна джипарата към живот .
                            Хайде отплеснах се, успех в избора и както вече биде казано, внимавай с хазартните игри/регенерат/ Една качествена гума е по-скъпа да дадеш парите на куп, но смяната и може да не се наложи следващите много години...

                            Коментар


                            • #44
                              До: Mud terrain T/A на асвалт?

                              Първоначално публикуван от veritas Преглед на мнение
                              Ще споделиш ли
                              E BFG AT 31/10.5/15. .....ъъъ, ако влязат.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #45
                                До: Mud terrain T/A на асвалт?

                                С чука всичко влиза,този любим интсрумент на нашите маистори

                                Майтап.


                                пробваи,колкто повече,толкова повече(мечо пух)





                                Поздрави

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X