Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

    Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
    Регенерата може да става за в гората но за пътя (какъвто и да е не става) Всеки който твърди противното моля да ми дойде на гости през зимата в ден определен от мен... Ще осигуря снимане и ще го пусна тук... Мнозина са се пробвали... Живея на асфалтирана улица...
    Е, то зависи и от шарката на регенерата... При същите уславия и една BF MT или друга строго кална гума, едва ли ще се представи много по-добре от Кобрата. За сметка на това пък например точно Малатеста имат профилиран зимен модел Термик 4х4, със специален мек трудно замръзващ каучук и шарка подобна на Мишелин Алпин, който точно при тези условия ще се представи доста по-добре от BF AT, който все пак си е само АТ гума, а не зимна. Не че бих си го купил да карам с него зимата, най-малкото заради теглото, но просто искам да кажа, че не е коректно да сравняваме регенерат-нерегенерат, на база представянето на МТ срещу АТ на лед.

    Единственото хубаво на регенерата е, че като го срежеш в гората на камъните, после те е яд по-малко . Всичко друго са минуси, но това не значи, че съвсем за нищо не стават...
    Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

    Коментар


    • #62
      До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

      Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
      Регенерата може да става за в гората но за пътя (какъвто и да е не става) Всеки който твърди противното моля да ми дойде на гости през зимата в ден определен от мен... Ще осигуря снимане и ще го пусна тук... Мнозина са се пробвали... Живея на асфалтирана улица...

      Колкото до BFG AT болшинството от машините ни с Брат ми (13 броя) са с тези гуми поради простата причина че до момента по-добра гума няма измислена... От гуми никога не сме спестявали и винаги сме си купували най-доброто... В момента по-добро няма... Идеално се държат и на пътя и извън него... без траял...
      То това му е недостатъкът на регенерата основно-зимата.
      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

      Коментар


      • #63
        До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

        Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
        Хайде и аз малко да се включа.БФГ-с такива 31/10.5/15 съм в момента.Гума определено НЕГОДНА за кал.А ако има и мъъъничко тревичка-напълно безпомощна.
        Странна работа... с каква кола си ги карал колега, къде и колко износени са били ?
        Карал съм БФГ нови на мокра трева, и рядка кал. Дори изтеглих и един вранглер от калта със сузукито. Калта беше много водниста и лепкава над ръбът на джантите.
        Колата си минаваше безпроблемно.
        LZ1RED

        Коментар


        • #64
          До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

          Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
          Е, то зависи и от шарката на регенерата... При същите уславия и една BF MT или друга строго кална гума, едва ли ще се представи много по-добре от Кобрата. За сметка на това пък например точно Малатеста имат профилиран зимен модел Термик 4х4, със специален мек трудно замръзващ каучук и шарка подобна на Мишелин Алпин, който точно при тези условия ще се представи доста по-добре от BF AT, който все пак си е само АТ гума, а не зимна. Не че бих си го купил да карам с него зимата, най-малкото заради теглото, но просто искам да кажа, че не е коректно да сравняваме регенерат-нерегенерат, на база представянето на МТ срещу АТ на лед.

          Единственото хубаво на регенерата е, че като го срежеш в гората на камъните, после те е яд по-малко . Всичко друго са минуси, но това не значи, че съвсем за нищо не стават...
          Забележката е правилна! Наистина аз говорех и сравнявах типичният регенерат едра кална шарка с BFG AT... не съм имал в предвид други модели... пък и нямам особена представа от тях...
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #65
            До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

            Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
            Уговорено! Но ще дойдеш без заобикалки право по улицата към нас нагоре... И ще черпя... ако случайно ми се наложи... нали знаеш тук каквото се напише остава тъй че всеки може да провери... до зимата...
            Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
            Сега да не си помислиш приятелю че ако не се качиш няма да почерпя... Пак ще черпя, въпросът е принципен
            Что написано пером - не вырубиш топором. С други думи: мъж казал - мъж направил. Поне ще има сеири и поводи за фотоотчети. Налягане в гуметки от сега ли ще го уговорим, или ще оставим до момента на действието? Като и вида на регенерата, че имам италиански, английски.....Като и количество на опитите....Че аз съм упорит, да не кажем друго, и мога да изтезавам МПС-то до появяване на полицията
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #66
              До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

              Пример.
              БФГ АТ са прекрасни ето на такъв терен:


              Автор на снимката - Вельо.

              Коментар


              • #67
                До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

                Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                Забележката е правилна! Наистина аз говорех и сравнявах типичният регенерат едра кална шарка с BFG AT... не съм имал в предвид други модели... пък и нямам особена представа от тях...
                То май почти никой няма , ама за въпросния зимен модел си спомням, че Голди каза много добри думи и че е изключение в правилото да не се карат много много регенерати по асвалта, на което иначе и той е привърженик. Пък неговата дума по отношение на гуми има тежест . Което пък ме подсети да погледна темата за Нисана и да видя, че на машината си за походи и той е сложил BF AT .
                Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                Коментар


                • #68
                  До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

                  Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                  Что написано пером - не вырубиш топором. С други думи: мъж казал - мъж направил. Поне ще има сеири и поводи за фотоотчети. Налягане в гуметки от сега ли ще го уговорим, или ще оставим до момента на действието? Като и вида на регенерата, че имам италиански, английски.....Като и количество на опитите....Че аз съм упорит, да не кажем друго, и мога да изтезавам МПС-то до появяване на полицията
                  Изборът на регенерата (италиански, английски и прочие) оставям на теб... Малко по-горе уточних че под регенерат разбирам едра шарка (кална)... производителят не е от значение... За пробите колкото искаш... На мен няма да пречиш... ще стоиш на около 200 метра под нас... чува се, ама не е проблем... Аз освен че ще снимам обещавам да доставям и топли напитки и да те окуражавам...
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #69
                    До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

                    Първоначално публикуван от redair Преглед на мнение
                    Странна работа... с каква кола си ги карал колега, къде и колко износени са били ?
                    Карал съм БФГ нови на мокра трева, и рядка кал. Дори изтеглих и един вранглер от калта със сузукито. Калта беше много водниста и лепкава над ръбът на джантите.
                    Карам ги и в момента на Самурая.Износени са съвсем малко още им седят мустачките.Рядката кал е горе -долу поносима за тях но по-гъстата и лепкава -ужас.Но имат и едно основно предимство за мен-като излизам сам по гори и поля взех да се замислям откъде и как мога да мина.С Кобрите направо си се ръгвах директно
                    Последно редактирано от Тодор (Zaarin); 11-06-08, 21:35. Причина: Поправен цитат
                    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                    Коментар


                    • #70
                      До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

                      Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                      Карам ги и в момента на Самурая.Износени са съвсем малко още им седят мустачките.Рядката кал е горе -долу поносима за тях но по-гъстата и лепкава -ужас.Но имат и едно основно предимство за мен-като излизам сам по гори и поля взех да се замислям откъде и как мога да мина.С Кобрите направо си се ръгвах директно
                      Ами, освен обороти трябва и мощност... И аз, ако сложа на иначе бензиновата Фероза, знам, че ще съм много зле в калта. Виж, някой 5 литров бензин, може да се представи и по-добре от нас с кални... За това казах, че е от голямо значение и машината.
                      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

                        Венци, идеята с топли напитки си е шестица от тото, от където и да го погледнеш. Само че като аз си знам, в момент когато ДВГ-то е на ръба да заври от многото газ, независимо от температурите навън ще съм потен сякаш е лято. Така че ще ми е необходими по скоро разхладителни.

                        Ама и защо си избрал да живееш на подобно място? Или това е оправданието за многото жипки у двора? Едната е за дъждовно време, другата за снежно..........

                        Обаче давайте да спираме, че май оспамихме темата фатално...... Нека някой да почисти
                        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                        Коментар


                        • #72
                          До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

                          Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                          Хайде и аз малко да се включа.БФГ-с такива 31/10.5/15 съм в момента.Гума определено НЕГОДНА за кал.А ако има и мъъъничко тревичка-напълно безпомощна.Перфектна за асфалт.Три или четири чифта тъпи регенерати на Малатеста съм сменил и нито един не съм успял да износя до край.И съм ги карал с доста над 100км.ч.по асвалт и никога не съм имал проблем.И никоя не се е разлепвала и разхвърчавала/иначе нямаше да пиша сега/.Това че че са дървени,шумни и т.н.го преживявам заради проходимоста извън пътя.И цената естествено.Но според мен гума за оф и за он -няма.Избираш си я според това за какво повече ще я използваш.
                          дай да те оттърва от тях, аз лепкавата кал я избягвам отдалеч
                          ________________________________________________
                          Subaru OUTBACK 2,5
                          Hyundai TUCSON 2.0

                          Коментар


                          • #73
                            До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

                            Аз какво ви казах по-нагоре? Като някой се "изпусне" да каже нещо лошо за БФГ АТ - Става Страшно

                            Аз моето мнение си го казах

                            Коментар


                            • #74
                              До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

                              Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
                              Ами, освен обороти трябва и мощност... И аз, ако сложа на иначе бензиновата Фероза, знам, че ще съм много зле в калта. Виж, някой 5 литров бензин, може да се представи и по-добре от нас с кални... За това казах, че е от голямо значение и машината.
                              Ами мощнос т стотина и кусур кончета на Самурая му стига.Все пак няма и тон тежина.
                              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                              Коментар


                              • #75
                                До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

                                Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                                Венци, идеята с топли напитки си е шестица от тото, от където и да го погледнеш. Само че като аз си знам, в момент когато ДВГ-то е на ръба да заври от многото газ, независимо от температурите навън ще съм потен сякаш е лято. Така че ще ми е необходими по скоро разхладителни.

                                Ама и защо си избрал да живееш на подобно място? Или това е оправданието за многото жипки у двора? Едната е за дъждовно време, другата за снежно..........

                                Обаче давайте да спираме, че май оспамихме темата фатално...... Нека някой да почисти
                                Хайде сега моля! Не сме спамери а тестери... работим за науката един вид То по темата (която между другото е предъвквана поне няколко пъти) едва ли кой знае колко може да бъде добавено...
                                VPetrov.photography

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X