Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

    Колега,както повечето тука отбелязаха вървиш твърдо към АТ тип гуми,цената на BF Goodrich е 250 лева,аз бих ти насочил вниманието към General Grabber-шарката е на 90% подобна на BFG а цената беше 210 лева,рових се в един американски сайт там даже им дават и малко по-висока оценка сравнени с BFG.Иде реч за 31х10.5х15
    И аз се чудих,чудих па накрая си взех BFG,в интерес на истината малко съм ги карал -около 2000 километра,ама ги "пробвах" на два пъти в едни кални ниви-държат се повече от достойно,на яки локви са перфектни,нарочно минавах през тях да почистим и колата, безшумни са сравнително,вярно малко трудно се самопочистват...

    Коментар


    • #47
      До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      За кал важи казаното за всички АТ до сега
      Има голяма разлика между БФГ и останалите АТ. Аз поне не съм виждал друга ал терен гума която е 50/50 ON road / OFF road. Всички са 80/20.
      Карах Гудиар АТ и Кумхо АТ, на кал хич ги няма.
      Освен това БФГ е малко състезателна гума. Три пъти е печелила Баха 1000.

      Коментар


      • #48
        До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

        +1

        Коментар


        • #49
          До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          Има голяма разлика между БФГ и останалите АТ. Аз поне не съм виждал друга ал терен гума която е 50/50 ON road / OFF road. Всички са 80/20.
          Карах Гудиар АТ и Кумхо АТ, на кал хич ги няма.
          Освен това БФГ е малко състезателна гума. Три пъти е печелила Баха 1000.
          +1
          Mitsubishi L200 DobbleCab

          KTM XC 450 RW 2009
          KTM 350 SX 2011

          Коментар


          • #50
            До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

            оставете състезанията настрани
            някой по-горе се изказа за регенерат
            да ама той хубав еФтин и по по най ама какво правим ако случайно се разлепи ?...на магистралата
            тогава уверенията на дилърите че бил по нова технология и че не се разлепвал изобщо няма да ти влезят в употреба
            после по закон в България е забранено да се кара регенерат на предните колела - кеф за някой заядлив КАТ-аджия
            регенерата е по евтин - ок
            ама на 4 джанти и в гората - на едни кобри няма да им се разсърдя ама няма и да ги карам по асфалта
            успех с гумите
            BMW X6

            Коментар


            • #51
              До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

              да се кара регенерат на шосе,въпреки голямите хвалби,хич и не се връзва според мен,всеки може да сметне за какви пари става дума и заслужава ли си компромиса!Единствено оправдано е кални гуми регенерат на кола която 90% и повече процента се използва off...

              Коментар


              • #52
                До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

                Ама те регенератите и в гората, освен цената, други преимущества нямат.

                За отлепването - при правилна употреба, и наблюдение от време на време, е твърде малко вероятно да се случи. А от дефекти и при нови гуми никой не е застрахован. Как са съхранявани по складовете също няма как да се разбере, а това е от особена важност.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #53
                  До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

                  Значи за регенерата.

                  Купих Кобра Малатеста миналото лято когато те бяха на 10 000 км, или около того...Минах с тях сумарно към 30 000 км, като смениха последователно Гранд Чероки ZJ и Вранглер TJ. Ходиха къде ли не, с Гранда пердаших с тях по магистрала/бавно не карам/, поддържам средно 120км/ч и общо взето нищо им няма........Ще кажете късметлия.... Познавам и други хора, които търкалят комплект Кобри по третия сезон и не се оплакват.......

                  Колко човека от този форум познавате, който да е имал проблем с регенерати? Да се е разлепила гума на скорост? Да не е срязана в гората, а именно от скорост......

                  Така че, моля говорете от база на собствения опит.....
                  Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                  Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                  Коментар


                  • #54
                    До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

                    Хайде и аз малко да се включа.БФГ-с такива 31/10.5/15 съм в момента.Гума определено НЕГОДНА за кал.А ако има и мъъъничко тревичка-напълно безпомощна.Перфектна за асфалт.Три или четири чифта тъпи регенерати на Малатеста съм сменил и нито един не съм успял да износя до край.И съм ги карал с доста над 100км.ч.по асвалт и никога не съм имал проблем.И никоя не се е разлепвала и разхвърчавала/иначе нямаше да пиша сега/.Това че че са дървени,шумни и т.н.го преживявам заради проходимоста извън пътя.И цената естествено.Но според мен гума за оф и за он -няма.Избираш си я според това за какво повече ще я използваш.
                    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                    Коментар


                    • #55
                      До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

                      Имайте предвид, че все пак е от голямо значение и на какво се слагат тези гуми.

                      АТ-то на бавнооборотен дизел може и да е смърт в калта, докато в същото време високооборотния бензин да се представя много добре. Даже и от стила на каране зависи, ако ти тежи крака може да се окопаваш и закъсваш за нула време с калните гуми, там където с АТ-то минаваш лесно. Така че избора е доста по-комплексен.
                      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

                        Регенерата може да става за в гората но за пътя (какъвто и да е не става) Всеки който твърди противното моля да ми дойде на гости през зимата в ден определен от мен... Ще осигуря снимане и ще го пусна тук... Мнозина са се пробвали... Живея на асфалтирана улица...

                        Колкото до BFG AT болшинството от машините ни с Брат ми (13 броя) са с тези гуми поради простата причина че до момента по-добра гума няма измислена... От гуми никога не сме спестявали и винаги сме си купували най-доброто... В момента по-добро няма... Идеално се държат и на пътя и извън него... без траял...
                        VPetrov.photography

                        Коментар


                        • #57
                          До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

                          Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                          Регенерата може да става за в гората но за пътя (какъвто и да е не става) Всеки който твърди противното моля да ми дойде на гости през зимата в ден определен от мен... Ще осигуря снимане и ще го пусна тук... Мнозина са се пробвали... Живея на асфалтирана улица...

                          Колкото до BFG AT болшинството от машините ни с Брат ми (13 броя) са с тези гуми поради простата причина че до момента по-добра гума няма измислена... От гуми никога не сме спестявали и винаги сме си купували най-доброто... В момента по-добро няма... Идеално се държат и на пътя и извън него... без траял...
                          Венци, аз ще дойда. Ако ти си прав - ти черпиш, обратното - съответно. Стига до тогава да остана с некъф таралясник обут с регенерати.
                          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                          Коментар


                          • #58
                            До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

                            Уговорено! Но ще дойдеш без заобикалки право по улицата към нас нагоре... И ще черпя... ако случайно ми се наложи... нали знаеш тук каквото се напише остава тъй че всеки може да провери... до зимата...
                            VPetrov.photography

                            Коментар


                            • #59
                              До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

                              Сега да не си помислиш приятелю че ако не се качиш няма да почерпя... Пак ще черпя, въпросът е принципен
                              VPetrov.photography

                              Коментар


                              • #60
                                До: Гуми и за офроуд и за асвалт. Има ли такова нещо?

                                Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
                                Имайте предвид, че все пак е от голямо значение и на какво се слагат тези гуми.

                                АТ-то на бавнооборотен дизел може и да е смърт в калта, докато в същото време високооборотния бензин да се представя много добре.
                                Ами ако 7х.оборота не стигнат да ги очистиш незнам колко трябват.
                                Последно редактирано от Тодор (Zaarin); 11-06-08, 21:13. Причина: Поправен цитат
                                Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                                Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                                В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X