От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?
Безспорно при това решение няма опасност от страничен наклон.
Но пък ширината на пътя става проблем. При разположен върху гол стръмен склон тесен планински път, се е случвало да се кара с половината гума надлъжно извън пътя, над пропастта.
Абе изобщо - " няма пълно щастие "
Бих отбелязал, че с увеличаване на балона на гумите - аз карам 35х12.5х15 на Патрола, джипа става доста неустойчив при преодоляване на неравности в страничен наклон. Джипа става много скоклив и се клати като гъска, независимо от качествени амортисьори. Това е само от балонните гуми.
Веднъж с Гошко Х. Лошко висяхме в моя джип около половин секунда, като сумист на един крак и джипа се колебаеше да се обърне ли или да си стъпи обратно на 4 те гуми.
Офроуд пътищата по които преминаваме са ограничени по няколко параметъра, които могат да те принудят да се върнеш - коловози / оврази /ширина, страничен наклон ...
Трябва да се избере балансирано решение - едно за сметка на друго.
Безспорно при това решение няма опасност от страничен наклон.
Но пък ширината на пътя става проблем. При разположен върху гол стръмен склон тесен планински път, се е случвало да се кара с половината гума надлъжно извън пътя, над пропастта.
Абе изобщо - " няма пълно щастие "

Бих отбелязал, че с увеличаване на балона на гумите - аз карам 35х12.5х15 на Патрола, джипа става доста неустойчив при преодоляване на неравности в страничен наклон. Джипа става много скоклив и се клати като гъска, независимо от качествени амортисьори. Това е само от балонните гуми.
Веднъж с Гошко Х. Лошко висяхме в моя джип около половин секунда, като сумист на един крак и джипа се колебаеше да се обърне ли или да си стъпи обратно на 4 те гуми.
Офроуд пътищата по които преминаваме са ограничени по няколко параметъра, които могат да те принудят да се върнеш - коловози / оврази /ширина, страничен наклон ...
Трябва да се избере балансирано решение - едно за сметка на друго.
Коментар