Понеже сценарият е често срещан из горите ни та затова питам. Въпросът касае само и единствено преодоляване чрез каране вътре в коловоза, без никакви помощни средства или тарикатлъци от типа на качване отгоре или заобикаляне. Спирането, включването на задна и засилването считам за непреодоляване. Моето предположение валидно за 99.9% от "джиповете", които са с поне един цял мост и не са с портална система е, че такива коловози се преодоляват с колела чийто диаметър е равен или по-голям от колелата които са ги създали. Някакви други идеи?
ПС
ако някой знае какви са обичайните размери на колелата ползвани от джугани, виетнамки и други подобни нека сподели.
ПС
ако някой знае какви са обичайните размери на колелата ползвани от джугани, виетнамки и други подобни нека сподели.
.Помага само и единствено лебедка, ако няма, яко копане и подлагане на гумите.Помага и "джака".Снимката на аватара ми е след последното оставане в коловози, резултата е счупена 12000либри лебедка/на машината която се опитваше да ме извади/ и три часа копане.

Коментар