Понеже сценарият е често срещан из горите ни та затова питам. Въпросът касае само и единствено преодоляване чрез каране вътре в коловоза, без никакви помощни средства или тарикатлъци от типа на качване отгоре или заобикаляне. Спирането, включването на задна и засилването считам за непреодоляване. Моето предположение валидно за 99.9% от "джиповете", които са с поне един цял мост и не са с портална система е, че такива коловози се преодоляват с колела чийто диаметър е равен или по-голям от колелата които са ги създали. Някакви други идеи?
ПС
ако някой знае какви са обичайните размери на колелата ползвани от джугани, виетнамки и други подобни нека сподели.
ПС
ако някой знае какви са обичайните размери на колелата ползвани от джугани, виетнамки и други подобни нека сподели.
Коментар