Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

    Понеже сценарият е често срещан из горите ни та затова питам. Въпросът касае само и единствено преодоляване чрез каране вътре в коловоза, без никакви помощни средства или тарикатлъци от типа на качване отгоре или заобикаляне. Спирането, включването на задна и засилването считам за непреодоляване. Моето предположение валидно за 99.9% от "джиповете", които са с поне един цял мост и не са с портална система е, че такива коловози се преодоляват с колела чийто диаметър е равен или по-голям от колелата които са ги създали. Някакви други идеи?

    ПС
    ако някой знае какви са обичайните размери на колелата ползвани от джугани, виетнамки и други подобни нека сподели.
    Последно редактирано от elbgt; 07-02-13, 10:18.
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

  • #2
    От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

    42ки, 44ки... и нагоре... Преодоляват се с хубави гуми и цЕлата газ, на 2-ра... 3та бавна и блокажче ако има, също помага. Съответно и по-големи гуми, но 32-33 е предела без промени, пък "джипка" с 42" гума ....

    Коментар


    • #3
      От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

      Абе хубави гуми добре, ама какво правим на 3-та бавна с хубавите гуменца като увиснат във въздуха ? Целата или половината газ какво помага при липса на контакт? А пък джипка с 42-ка и нагоре гума съвсем не е нещо невиждано, нали?
      Последно редактирано от elbgt; 07-02-13, 10:31.
      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

      Коментар


      • #4
        От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

        Купуваме си унимог и си свиркаме.

        Къф точно е въпроса че не вдявам? Искаш да си сложиш 44ки ли? Ми сложи си
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #5
          От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

          Oкантарването се лекува с блокаж. Газта е ако ти позволява да се засилваш де, да имаш инерция, щот като спреш в коловоза играта се променя. Така не става де, всяка ситуация е уникална.

          Коментар


          • #6
            От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Купуваме си унимог и си свиркаме.

            Къф точно е въпроса че не вдявам? Искаш да си сложиш 44ки ли? Ми сложи си
            Унимога е изключен по условие. Прочети пак първия пост и ще вденеш евентуално. Ако не стане от втория път опитай трети път.

            Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
            Oкантарването се лекува с блокаж.
            Какво се променя при включване на блокаж при увиснали във въздуха колелца? На мен ми се е случвало многократно. Всичката газ, всичките блокажи, всичките коне ама коловоза не свършва. Докато спра и четирите ми колелца се въртят при обороти на празен ход и шляпат безпомощно в калчицата. Чак като сляза забелязвам, че съм забравил дори да изключа от скорост и колелцата ми си шляпат докато мотора си тропа на празен ход. След това само лебедка, но това означава, че не съм преодолял коловозите.
            Последно редактирано от elbgt; 07-02-13, 10:53.
            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

            Коментар


            • #7
              От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

              Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
              Абе хубави гуми добре, ама какво правим на 3-та бавна с хубавите гуменца като увиснат във въздуха ? Целата или половината газ какво помага при липса на контакт? А пък джипка с 42-ка и нагоре гума съвсем не е нещо невиждано, нали?
              Привет,тъй като имам доста стаж в оставането в коловози ще ти кажа: нищо не помага.Помага само и единствено лебедка, ако няма, яко копане и подлагане на гумите.Помага и "джака".Снимката на аватара ми е след последното оставане в коловози, резултата е счупена 12000либри лебедка/на машината която се опитваше да ме извади/ и три часа копане.
              не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

              Коментар


              • #8
                От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                Понеже сценарият е често срещан из горите ни та затова питам. Въпросът касае само и единствено преодоляване чрез каране вътре в коловоза, без никакви помощни средства или тарикатлъци от типа на качване отгоре или заобикаляне. Спирането, включването на задна и засилването считам за непреодоляване. Моето предположение валидно за 99.9% от "джиповете", които са с поне един цял мост и не са с портална система е, че такива коловози се преодоляват с колела чийто диаметър е равен или по-голям от колелата които са ги създали. Някакви други идеи?

                ПС
                ако някой знае какви са обичайните размери на колелата ползвани от джугани, виетнамки и други подобни нека сподели.
                Купуваш си джуган или виетнамка. Ма то тогава пък няма да е преодоляване ...

                Нещо ми бяга логиката ти. Значи, ако имаш достатъчно техника да не се набуташ в коловозите не било преодоляване, а за преодоляване се броело, ако се покатериш на 58-ци и си караш все едно си на асфалта.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #9
                  От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  Нещо ми бяга логиката ти.
                  Става двама, ама мен ме оплюха
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #10
                    От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                    Искам да попитам и аз нещо.
                    Как да стигна от София до Костенец по ЖП релсите, като условията са следните:
                    1. Да не ми друса.
                    2. Да не си купувам дрезина.
                    3. Не че не мога да си сложа влакови колела на Ферозата, ама ми е малък багажника и после по асфалта ще ме притесняват.
                    Георги Тонев

                    Коментар


                    • #11
                      От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      а за преодоляване се броело, ако се покатериш на 58-ци и си караш все едно си на асфалта.
                      Именно за такъв тип преодоляване става дума в питането ми. Точно като на асфалт. Без драми и елегантно. Давам джипа да го кара жена ми и тя ме закарва където и кажа. За точен размер и още повече за 58-ци не съм и споменавал. Единственото което предполагам, че размера трябва да е достатъчен. А колко е достатъчното при обичайните ни горски пътища се надявам да уточним. И като следствие на финала да стане ясно и с кои размери си обречен

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      Става двама, ама мен ме оплюха
                      Не бре Само се опитвам да върна темата по същество.
                      Последно редактирано от elbgt; 07-02-13, 11:20.
                      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                        Мостове без фланци и джанти без отрицателно ЕТ.Едното колело върви горе едното долу,дори и да искаш да влезеш в коловоза.Това брои ли се за преодоляване по твоите критерии?
                        Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                        Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                        Враца

                        Коментар


                        • #13
                          От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                          Можеше просто да попиташ какъв размер гуми е най-удачен за горски коловози.И там няма точна рецепта,водата има навика да ги дълбае още и още и в един момент и Джуганите и Виетнамките увисват.Най -добрата рецепта е, ако можеш заобиколи ги.
                          не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                          Коментар


                          • #14
                            От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                            Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                            Мостове без фланци и джанти без отрицателно ЕТ.Едното колело върви горе едното долу,дори и да искаш да влезеш в коловоза.Това брои ли се за преодоляване по твоите критерии?
                            Толкова ли неясно съм го написал в първия пост?

                            Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                            Въпросът касае само и единствено преодоляване чрез каране вътре в коловоза, без никакви помощни средства или тарикатлъци от типа на качване отгоре или заобикаляне.
                            Би трябвало да се подразбира че въпросът не касае и не се отнася за АТВ-та, моторетки и "джипове" от АТВ тип
                            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                              Пеша на първа бавна.През повечето време на долното предаване/краката/,което не изключва от време на време включване и на горното предаване/ръцете/.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X