Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

    хората вьв русия са го измислили много преди твоето питане.лесно и евтино.изхвьрлят оригиналните мостове/каквито са без значение/слагат от виетнамка мостове,двадесет цолови джанти газка,и кразови гуми от 6x6.погледни вьв ю туб и прецени за какво става вьпрос.после може да се расхождаш и на луната.

    Коментар


    • #47
      От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

      Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
      Е тука вече стана интересно-42см до дифа-на Вранглерчето ще му трябват направо гуми от Белаз за да мине!
      И кой ще му върти педалите с големите гуменки?Темата отива към мерене на ...................инструменти.
      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

      Коментар


      • #48
        От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

        Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
        И кой ще му върти педалите с големите гуменки?Темата отива към мерене на ...................инструменти.
        Що? На Белаз-а кой му ги върти. Извънземни ли или е 1000 к.с.?


        Първоначално публикуван от zil131 Преглед на мнение
        хората вьв русия са го измислили много преди твоето питане.лесно и евтино.изхвьрлят оригиналните мостове/каквито са без значение/слагат от виетнамка мостове,двадесет цолови джанти газка,и кразови гуми от 6x6.погледни вьв ю туб и прецени за какво става вьпрос.после може да се расхождаш и на луната.
        "Лесно"... и.... "евтино". И готово, викаш. Ае изчезвам в "ю туб". Ако има нещо там съм. По-късно и евентуално на Луната.
        Последно редактирано от elbgt; 07-02-13, 18:34.
        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

        Коментар


        • #49
          От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

          "Лесно"... и.... "евтино". И готово, викаш. Ае изчезвам в "ю туб". Ако има нещо там съм. По-късно и евентуално на Луната.[/QUOTE]

          Това е най-трудния начин да си осакатиш джипа ...
          Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
          New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

          Коментар


          • #50
            От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
            За 6.5 години май само веднъж съм срещал Прага в гората. Все пак това е модел от 50-те на миналия век.
            Има доста зверове като прагата в гората вече. широчина на гумата 60ст висока на половина 70стм та куловоза е страшен.

            Коментар


            • #51
              От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

              Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
              Що? На Белаз-а кой му ги върти. Извънземни ли или е 1000 к.с.?



              Доста повече от 1000.к.с.
              0осем9осем7шест0осем7едно
              Миро

              Коментар


              • #52
                От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                И пак няма да е безпроблемно, ако е текла вода по коловозите. По правилния въпрос според мен е коя гума е подходяща за излизане от коловози.
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • #53
                  От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                  Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                  И пак няма да е безпроблемно, ако е текла вода по коловозите. По правилния въпрос според мен е коя гума е подходяща за излизане от коловози.
                  Условието е да се кара в коловозите безпроблемно. Големите гуми също имат много недостатъци. Елегантното решение се казва Portal tec.

                  http://www.google.bg/imgres?imgurl=h...9QEwAQ&dur=403

                  Има няма-16 000 $ бройката. И готово. Пък ние (всички останали тъпаци) ще си караме извън коловозите.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                    Краз не прави ли по дълбоки коловози, по "наше село" има такива машини по горите.
                    Има обаче друг един проблем, за извличане на трупи се ползват и трактори които пък оставят едни други коловози след себе си.
                    I'm not Lost, I'm Discovering !

                    088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                    Коментар


                    • #55
                      От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                      Решаването на проблема с коловозите, води до поява на проблем със страничния наклон.
                      Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                      Коментар


                      • #56
                        От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                        Условието е да се кара в коловозите безпроблемно. Големите гуми също имат много недостатъци. Елегантното решение се казва Portal tec.

                        http://www.google.bg/imgres?imgurl=h...9QEwAQ&dur=403

                        Има няма-16 000 $ бройката. И готово. Пък ние (всички останали тъпаци) ще си караме извън коловозите.
                        Портал тек вече ги няма.Чукни на сайта им и виж какво пише с големи букви.Къри правят качествени редукторни мостове,ама като им видях цената...
                        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                        Коментар


                        • #57
                          От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                          Нямаш шанс колега в гората където минават камионите за дъвводобив.Ако остави ме настрана Джуганите и Виетнамкитеще се натъкнеш на коловози от Урал стават на последък все появече-нито можеш да станеш толкова широк нито има къде да събереш такива гуми.Размера на Гумите на Джугана са много странни 18 цолови джанти но с балонни гумикоито са равни на 20-ките.На Урала са поне с 20см.по-високи(не знам точния размер,винаги мога да попитам ако те интересува.На Зила и Прагата са 20-ки.Там където камионите направят сериозни коловози и зимата замръзнат,джиповете нямат никакъв шанс,само лебедка спасява нещата да се върнеш назад,щото преди 3-4 зими,с един приятел Иван Дренски,за 3км,коловози стопих ме един Лорн-9000 ,като опънах ме нито по-малко нито повече 57 лебедки,без нея се движех ме средно по 30м.3км до основния път ни трябваше от 11 часа до стъмване като Патрола наместа и пропадаше в леда и ставаше огромен купон.Само по филмите малките бият големите.ха.ха

                          Коментар


                          • #58
                            От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                            Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                            Портал тек вече ги няма.Чукни на сайта им и виж какво пише с големи букви.Къри правят качествени редукторни мостове,ама като им видях цената...
                            Същата работа.
                            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                              Какво ли не прави човек само и само да не си купи Унимог
                              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                                Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                                Портал тек вече ги няма.Чукни на сайта им и виж какво пише с големи букви.Къри правят качествени редукторни мостове,ама като им видях цената...
                                Къде ги гледаш тия портални мостове на Къри? Наистина не ги откривам в сайта им. Дай линк ако може.

                                Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                                Решаването на проблема с коловозите, води до поява на проблем със страничния наклон.
                                Само няколко поста нагоре съм сложил една снимка на решение на проблема с коловозите. Клирънса под дифернциала е 505 мм. Нямам представа колко е на Урал-а, но предполагам, че е по-малко. Ще я постна отново и ще те помоля да споделиш къде виждаш проблем със страничния наклон при това решение? За да те улесня ще дам и конкретни данни. Окачването е оригиналното. Офсета от редуктурите е 4.9" - 125 мм Колелата са с 8" по-големи от оригиналните или по радиуса са по-високи с 102 мм или общо "повдигането" спрямо оригинала е 227 мм. До тук с промените във вертикално направление. Сега за хоризонталните. Общото разширение спрямо оригинала е 10" - 250 мм. Ако знаеш как се изчислява roll center тези данни би трябвало са ти достатъчни за да стигнеш до достоверен извод дали се е появил проблем със страничния наклон след това решение на "проблема с коловозите".

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08700.jpg
Прегледи:2
Размер:205.4 КБ
ID:5452463
                                Последно редактирано от elbgt; 08-02-13, 09:15.
                                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X