Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    Ами значи темата е практически изчерпана, защото дотук вече повече от 1 път получи и принципния и очеваден отговор, който е в смисъл "С клиренс по-голям от този направил коловозите". Как ще се постигне такъв клиренс вече е конкретика за конкретни автомобили.
    Да почти е изчерпана. ха дано някой съумее да даде отговор и на този въпрос:

    Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
    И още едно питане. От масово използваните за дърводобив модели кой е с най-голям клирънс и колко е той? Не питам за екзотики, а за масовите джугани, виетнамки, праги и т.н.
    и след това ако много те сърбят ръцете я заключвай

    едит/

    опаа имаме развитие

    Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
    След слагането на 37-и се пусках няколко пъти в коловози и се движа спокойно. Не бяха допълнително изровени от вода и само мога да предполагам, че са поне от виетнамки. Сигурно с по-големи гуми ще е по-комфортно..., примерно 42-и...
    Не си ли прекалено смел с 37" и това предно мостче? В края на краищата то си е жив Spicer концепция и клас на Dana30. Или това белото няма много от конете
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

    Коментар


    • #32
      От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

      Пост #25...

      Коментар


      • #33
        От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

        Проектът е експериментален, т.е. ослушвам се да видя какво ще се строши. Двигателят е мършав, ск е автомат. За сега предният мост се държи мъжки. Няма да минавам на по-големи гуми.
        edoors.bg- Джаджи за врати и врати

        Коментар


        • #34
          От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

          С прежален и ако може чужд джип минавам навсякъде
          driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

          Коментар


          • #35
            От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

            На въпроса за дърварските клиренси май че Прагата трябва да е с най-голям, с тези портални мостове...
            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

            Коментар


            • #36
              От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

              Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
              За сега предният мост се държи мъжки.
              Все така да е, но аз на твое място бих бил много нащрек Особено с блокажа.

              Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
              На въпроса за дърварските клиренси май че Прагата трябва да е с най-голям, с тези портални мостове...
              Въпросът е колко горе долу е клирънса на Прага-та? Дано се намери някой светнат да сподели.
              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

              Коментар


              • #37
                От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                Все така да е, но аз на твое място бих бил много нащрек Особено с блокажа.
                Не ми се е налагало скоро да ползвам блокаж. Дори бях помлял есента един пластмасов тройник, който захранва двете помпи и разбрах след... два месеца, при проверка за течност в казанчето...
                edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                Коментар


                • #38
                  От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                  Eто прагата
                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...51#post1748851
                  edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                  Коментар


                  • #39
                    От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                    Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                    ... след това ако много те сърбят ръцете я заключвай
                    ...
                    Нищо не ме сърби, и не смятам да я заключвам, но ще си преливаме от пусто в празно.

                    Клиренсът на Прага V3S е 40 см.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                      Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
                      Е тука вече стана интересно-42см до дифа-на Вранглерчето ще му трябват направо гуми от Белаз за да мине!
                      Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                      Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                      Враца

                      Коментар


                      • #41
                        От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                        Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                        Е тука вече стана интересно-42см до дифа-на Вранглерчето ще му трябват направо гуми от Белаз за да мине!
                        Не го мисли ти Вранглерчето. За него цяло континентченце мисли и произвежда кротичко. Когато говорим за Вранглерче с Dana60-чица решението за клирънсченце >420 мм не е едничко и не е никак сложничко. С 37-чки и RockJock-ченце Dana60 клирънсчето под диференциалчето му е 350 милиметърчета.

                        Вариантче 1: 44-ки и клирънсченцето му става 439 мм. Такива гуменца се продават свободно, както и всичко останало необходимо за да лепнат като пестница на вранглерско носленце

                        Вариантче: 2: Допълнителни болт-он редуктурченца за Дана60-чица и си караме 37-чките с оригиналното окачване и клирънсченце 466 мм. или с 40-ки и клирънсченце 505 мм. И си копаме коловозченца в които да затъват Праги-те и големите батковци с Роувърите, Патрулите и Тойотите. А като малка допълнителна екстричка към тези редуктурченца е опцийката да си имаме две завиващи мостченца.

                        Ето и малко снимчици на такова Вранглерче, хем произведено от Mopar. Ето и една снимчица с 505 мм клирънсче за протокола. С окачване така както майка го е родила:

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08700.jpg
Прегледи:2
Размер:205.4 КБ
ID:5452178



                        Въпросът е колко Праги щъкат из горите и дали си струва галимацията. Или просто едни 40-ки ще са напълно адекватни на горските ни пътища?
                        Последно редактирано от elbgt; 07-02-13, 17:06.
                        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                          Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                          ... Въпросът е колко Праги щъкат из горите и дали си струва галимацията. ...
                          За 6.5 години май само веднъж съм срещал Прага в гората. Все пак това е модел от 50-те на миналия век.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                            Най-гадния и дълбок коловоз който съм виждал ,беше направен от Урал ( прави доста по дълбоки коловози от Прагата)и добре че беше на слизане и Самурая е със тясна следа..... инак не ми се мисли
                            Мераклия си .... слагай редуктори
                            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                            Коментар


                            • #44
                              От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                              Не се познаваме лично,но съм чел за работата ти по Вранглера.Хареса ми как си усили предния мост в "домашни условия".Та в тоя ред на мисли,както знаем мерак с пари се гаси.Мерак видимо имаш, а за другото ти си знаеш.Лично според мен редукторите са еволюцията в оффроуда.Хем добиваш клирънс,хем разтоварваш дифа,хем увеличаваш следата и то без минусови джанти,фланци и т.н.И така стигнахме май до търсения отговор к'во му трябва на един оффроудър.Поздрави и успех!
                              Борис 0888 999 едно едно9
                              PATROL Y260 RB30S

                              Коментар


                              • #45
                                От: Как се преодоляват кални коловози направени от джуган, виетнамка и т.н.?

                                И джанти нови пак трябва да търсиш но ще я наредиш някак
                                Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                                New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X