Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ВСЕСЕЗОННИ ГУМИ - ИЗНЕНАДАТА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ВСЕСЕЗОННИ ГУМИ - ИЗНЕНАДАТА

    Даааа, темата е за всесезонни гуми - All Season. Не за АТ-та и/или летните - зимните... Ясно е, че сравненията, впечатленията, опита за отделните видове ще се смесва и препокрива, но дори в нашия офф роуд форум, сигурно ще има хора, които освен от АТ-та и други специализирани МТ-та, биха се позаинтересували и от други разработки, технологии и тестове.
    Има ли някой с впечатления от Vredestein QUATRAC 3 и Dunlop Grandtrek Touring?

    Последно редактирано от ivied; 15-12-10, 21:35. Причина: Vredestein QUATRAC 3, Dunlop Grandtrek Touring?

    Коментар


    • #17
      От: ВСЕСЕЗОННИ ГУМИ - ИЗНЕНАДАТА

      Аз имам от вридщайна. Много по-бързо се износва. Това сравнено с гудиар вектор.

      Коментар


      • #18
        От: ВСЕСЕЗОННИ ГУМИ - ИЗНЕНАДАТА

        за QUATRAC 3 : държат до 150 в 2см. вода без аквапланиг (това много зависи и от модела кола ) , на мокър лед тръгват и спират, на сняг не са най-добрите.

        QUATRAC 2 на вода и на лед са по-зле от 3, но на сняг са доста по-добри.

        гудиар вектор как са на лед ?
        байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
        Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
        Суперспам - спама на суперите

        Коментар


        • #19
          От: ВСЕСЕЗОННИ ГУМИ - ИЗНЕНАДАТА

          Първоначално публикуван от Dobril Dossev Преглед на мнение
          за QUATRAC 3 : държат до 150 в 2см. вода без аквапланиг (това много зависи и от модела кола ) , на мокър лед тръгват и спират, на сняг не са най-добрите.

          QUATRAC 2 на вода и на лед са по-зле от 3, но на сняг са доста по-добри.

          гудиар вектор как са на лед ?
          В този тест са включени точно новите Goodyear Vector 4Seasons:
          http://mail.dir.bg/~tkm_digital/AllSeason.pdf

          Коментар


          • #20
            От: ВСЕСЕЗОННИ ГУМИ - ИЗНЕНАДАТА

            Аз пък си свалих все сезонните Pirelli Scorpion STR и си сложих нови Yokohama Geolandar I/T. Е няма връзка просто, особено спирането.Зимната гума си е зимна гума.

            Коментар


            • #21
              От: ВСЕСЕЗОННИ ГУМИ - ИЗНЕНАДАТА

              Карам вече 3-та година с Pirelli Scorpion АTR и съм много доволен и зимата и лятото.
              Според мен джипката трябва да е винаги готова за път, независимо от сезона и терена.
              Много ми е смешно като видя истински джип с лятни гуми на росна тревица по наклон през лятото.
              ________________________________________________________________________________________
              Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
              HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

              Коментар


              • #22
                От: ВСЕСЕЗОННИ ГУМИ - ИЗНЕНАДАТА

                Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                Даааа, темата е за всесезонни гуми - All Season. Не за АТ-та и/или летните - зимните... Ясно е, че сравненията, впечатленията, опита за отделните видове ще се смесва и препокрива, но дори в нашия офф роуд форум, сигурно ще има хора, които освен от АТ-та и други специализирани МТ-та, биха се позаинтересували и от други разработки, технологии и тестове.
                Има ли някой с впечатления от Vredestein QUATRAC 3 и Dunlop Grandtrek Touring?
                Е да де те и тези гуми дето говоря за тях са всесезонни, АТ/S мисля че означава всякакви терени и сезони.

                Коментар


                • #23
                  От: ВСЕСЕЗОННИ ГУМИ - ИЗНЕНАДАТА

                  Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
                  Карам вече 3-та година с Pirelli Scorpion АTR и съм много доволен и зимата и лятото.
                  Според мен джипката трябва да е винаги готова за път, независимо от сезона и терена.
                  Много ми е смешно като видя истински джип с лятни гуми на росна тревица по наклон през лятото.
                  .... и смяташ че с тези Пирели , дето "нямаш проблем 3 - та година" си подготвен ?!
                  А със зимни Йокохама Геолендър , дето пише колегата в предниа пост , през зимата карал ли си ? Е , сложи едни и ше говорим после . Щото и аз бях в идентична ситуация.

                  ПС. Въпроса не е в конкретната марка , а в разликата в поведението на гума тип " Всички сезони" и тези за конкретния сезон .
                  Лично за мен ( след като съм тествал почти всички варианти) всесезонната гума е най- несполучливия избор откъдето и да го погледнеш . Еднакво зле е на всякакви терени и при всякакви климатични условия .... Дет се казва : ни с рибата - риба , ни с рака - рак .
                  Последно редактирано от Vlado_Ts; 16-12-10, 22:54.
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #24
                    От: ВСЕСЕЗОННИ ГУМИ - ИЗНЕНАДАТА

                    Аз съм се пързалял на мокро/сняг в завои с кални, с всесезонни, и със зимни - разликата е огромна във възходящ ред - с последните имаш контрол, с другите се въртиш наляво-надясно и се радваш, че не е имало никой насреща. Същото е и извън терена, но в обратна последователност и ефект.
                    Александър

                    Коментар


                    • #25
                      От: ВСЕСЕЗОННИ ГУМИ - ИЗНЕНАДАТА

                      Дотук 3 дни сняг. Днес: 10-12 C'. Не сме като в Северна България. Слънце и сух асфалт. Дали сме за чисто зимни гуми? Дали защото са съвсем пресни, но STR-а ми се видя много по-добра гума на сняг и лед от евтина зимна гума и много по-добра от евтина лятна гума на сух асфалт. Прогнозите са за топло време. Броенето продължава.
                      Последно редактирано от ivied; 22-12-10, 16:36.

                      Коментар


                      • #26
                        От: ВСЕСЕЗОННИ ГУМИ - ИЗНЕНАДАТА

                        колега, при дядо владо се изяснява всичко, само сняг да падне пак.пък и в калното става. извън шегата мисля че мнение за качеството на гумите е добре да се даде след като си минал един цикъл лято зима та на втория. тогава ще се разбере и износване и дали гумата си поддържа поведението. аз лично противно на повечето изразени мнения си карам с мишелин - крос латитюд лятото, и алпин латитюд зимата. кроса скоро един известен джипър като ми правеше колата и като чу че ще го преобувам със "зимните" ми вика: ма що, те тези са си зимни....: нарочно не бързах да преобуя колата, исках да ги покарам на сняг. еми покарах, стават. ако след М/Тто ги бях обул първо тях сигурно даже щях да си мисля че са перфектни за зимата. онзи ден при "най-големия" кишав сняг се качвах до вилата на герман.има едно кошмарно изкачване с остър завой, асвалтирано но никога не се почиства - чуден баир. после гнусен черен път с наклони към 1-2км. никаква грижа... като слизах към селото на баира гледам поредните следи от въртене. доло виждам един човечец с корандо, спрях да изхвърля боклука, а той се засили нагоре в пореден опит и пак се завъртя... гледаше ме все едно съм с луноход. обаче ентусиазма от това че успявам да се движа с този крос латитюд /М+S/ в снега се изпарява рязко като мина по същият терен в същите условия със зимният мишелин алпин дето обух току що. контрола и поведението на колата са твърде различни. за това ще си карам декември-април зимните гуми а през останалото време "летните".
                        всичко според мене е въпрос на нужди, експлуатация и намирането на балансиран, допустим компромис между тях. със сигурност няма идеална гума за всякакви условия, но има най-подходящо решение за определени условия и нужди.
                        не бързам за никъде...
                        XJ 2.5TD '98

                        Коментар


                        • #27
                          От: ВСЕСЕЗОННИ ГУМИ - ИЗНЕНАДАТА

                          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                          ......

                          ПС. Въпроса не е в конкретната марка , а в разликата в поведението на гума тип " Всички сезони" и тези за конкретния сезон .
                          Лично за мен ( след като съм тествал почти всички варианти) всесезонната гума е най- несполучливия избор откъдето и да го погледнеш . Еднакво зле е на всякакви терени и при всякакви климатични условия .... Дет се казва : ни с рибата - риба , ни с рака - рак .
                          Вярно, че всесезонката е компромис, особено извън асфалта, но за асфалт това за мен е предимство от гледна точка, че винаги си "с едно наум" като караш ( не се предоверяваш на гумите)
                          А за дълъг път ( над 1000км) е най-разумното.
                          Щото както съм писал, даже и за 300км дистанция и за 2-3 дни ми се е случвало да тръгваш от +26/28 после дъжд, 1,5м. сняг + поледици и -15 градуса
                          а на по-дълъг път и денивелации и по-големи амплитуди се случват ! ( не вярвам да сменяш гуми на път, или да си возиш 4 с тебе нали )
                          байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
                          Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
                          Суперспам - спама на суперите

                          Коментар


                          • #28
                            От: ВСЕСЕЗОННИ ГУМИ - ИЗНЕНАДАТА

                            На мен всесезонни гуми ми звучи като зимни джапанки.
                            Никога нема да мине модата на сръбската музика,сливовата ракия и пъстръвата.

                            Коментар


                            • #29
                              От: ВСЕСЕЗОННИ ГУМИ - ИЗНЕНАДАТА

                              Първоначално публикуван от Dobril Dossev Преглед на мнение
                              .....
                              Щото както съм писал, даже и за 300км дистанция и за 2-3 дни ми се е случвало да тръгваш от +26/28 после дъжд, 1,5м. сняг + поледици и -15 градуса
                              .....
                              Ако говорим за движение по асфалт , при описания от теб случай предимството определено е на страната на зимните гуми . ... вече се изписа толкова много по въпроса в този форум ... пък и личния ми опит вече закръгля 30 години

                              ПС. ... а "едно на ум" в случая не знам дали да го приемам за аргумент . Просто защото то е по дефолт за всеки шофьор независимо дали става въпрос за 40-градусова жега , или 2 метра преспи.
                              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                              Коментар


                              • #30
                                От: ВСЕСЕЗОННИ ГУМИ - ИЗНЕНАДАТА

                                И какво? В рамките на 2 седмици минах 5000 км. с тези гуми. 1000 км. в Алпите, от -22 градуса до +18 тук. Гумите се държат перфектно при всякакви условия. Теста май се оказа прав! 2 в 1 се оказа действаща, работеща и проверена НОВА формула.
                                Поне за мен. Нищо подобно на "зимни джапанки"... или "летни апрески". Компромис или не, оказа се доста добре работещ в тези все по кратки и топли зими и от 2000/2500 лв. за 2 комплекта нови гуми, 800 лв. за един се оказаха чудесна инвестиция.
                                Последно редактирано от ivied; 12-02-11, 22:17.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X