Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Правилното въже.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Правилното въже.

    Баси, чувствам се много тъп....

    Защо въжето трябва да е към шекела, или към болта, или ако не защо (щото не вдявам), просто къде трябва да е?

    Коментар


    • От: Правилното въже.

      Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
      Баси, чувствам се много тъп....
      Споко - не си единствения
      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

      Коментар


      • От: Правилното въже.

        Според мен е по-добре въжето да е към шегела, а не към болта. Така независимо от ъгъла (в разумни граници) имаме еднаква контактна площ между шегел и въже.

        П.П. Нямам много опит, не претендирам, че съм прав.
        Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

        Коментар


        • От: Правилното въже.

          Бе, да речем, че говорим за шеКел, а не шегел, ама кво от това?

          Коментар


          • От: Правилното въже.

            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
            Въжето трябва да е към болта. За в града става, за затънал джип е тънко.
            Ааааа не съм много съгласен на практика как е аааа, пъхаш въртиш и закачаш по мъдър си и те ползваме за еталон ама трудничко ще да е да го вкараш шекела където и да е по лесно е болта през ухото и въжето/куката/ през шекела.

            Коментар


            • От: Правилното въже.

              Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
              Бе, да речем, че говорим за шеКел, а не шегел, ама кво от това?
              Не съм много просветен по темата, но според мен се среща повече като шегел по БГ. Ето например едно подкрепящо мнение по въпроса: http://offroad-bulgaria.com/showthre...073#post564073

              А за това от коя страна да е въжето, според мен основното правило е опъна да не е по широката част (по страните на ше[к|г]ела). Другото според мен е въпрос на удобство в конкретната ситуация...
              "The only regret I will have in dying is if it is not for love."
              Gabriel Garcia Mаrquez

              Коментар


              • От: Правилното въже.

                Защото като/ако се счупи шекела да не става снаряд.
                Калин Владов,09РСПБЗН

                Коментар


                • От: Правилното въже.

                  Има логика за трошенето/хвърчането - по принцип снадката/болта би трябвало да е по-слабото звено/мястото с по-голямо напрежение... Иначе тук се ползва широко шеГел... И така сме го учили навремето, ама дали е лош превод от английски, или опит да звучи по-немски (от навремето) - не знам (винаги ме е учудвало, че не сме използвали къде-къде по-лесното руско наименование )
                  Обаче да скъсаш шегел - не знам... Късал съм ухо от автомобила, късал съм въже... Но шегелите винаги са ми били здрави
                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • От: Правилното въже.

                    Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                    Защото като/ако се счупи шекела да не става снаряд.
                    Имаме участник който може да мисли. И не е само това. Когато ухото е тясно и не може да мине целия шегел, ясно е, че ще се сложи с болта към метала. Вероятноста да се изкриви обче е сериозна, особено ако се дърпа със сапан или колан. И няма развиване.
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • От: Правилното въже.

                      Точно ако е кал, лед,вода по лесно е болта през ухото на практика и въжето през шегела -шекела който не знае и не е патил няма да се сети за
                      какво иде реч.Има и други начини към тази тема например с полиспас но той не ства за теглене на буксир.Така че въжето или куката на въжето според мен и от опит да споделя най добре е на шегела - шекела,но ако се направи примака тип ухо на шегела след обесването най добре е да се отреже въжето /няма развързване/ тогава подобре е примката да е на болта

                      Коментар


                      • От: Правилното въже.

                        http://vbox7.com/play:82dd87cb92 Ето тук използват правилното въже.
                        . LRE Bulgaria.
                        RRC SE V8 91г.

                        Коментар


                        • От: Правилното въже.

                          В тази връзка - ако теглеха с динамично въже дали можеха да натоварят направо купето на джипката в теглещия пикап?

                          Имам предложение в този раздел знаещите да направят тема с конкретни съвети от натрупания опит - кое/как се връзва, с какви възли, какви са опасностите и как да се избягват и т.н. и т.н....
                          Знам, че нещата ги има писани тук, но при 27 страници ориентацията е доста трудна, и има нужда от проста систематизирана тема със строго систематизирана информация, която модераторите да направят 'закачена' - предполагам, че ще е полезна за начинаещи - поне да няма жертви
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • От: Правилното въже.

                            Здравейте,

                            Мога ли да помоля за координати на фирма/човек който прави "правилните въжета" да си закупя едно 7метра 30мм.

                            Благодаря ви.

                            Коментар


                            • Някъде в началото на темата има и телефон и адрес. Поразрови се малко
                              За колегата по горе- точна и конкретна информация трудно, че всяко затъване си има своите особености, но най важното ( поне според мен) винаги връзвай здраво (не ползвай китайски шегели) мятай в двата края ( приблизително на метър от колата ) на въжето по една торбичка пясък, стелка, яке или друга тежест която да спре въжето при скъсване. Никога, ама никога не се мотай и не допускай някой да се мотае в обсега на въжето докато някой се тегли независимо дали е с лебетка или с въже. Не тегли на удар с колан който не е динамичен, щото се случва да тръгне само част от колата..
                              Последно редактирано от mmtrance; 11-08-14, 20:51. Причина: Допълнвние
                              I'm not Lost, I'm Discovering !

                              088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                              Коментар


                              • От: Правилното въже.

                                Здравейте прочетох темата,и си харесах един колан на марката ARB модела е 735,дължина 5 метра.Аз нямам джип,за лек автомобил ще го ползвам.Но имам въпроси трябва ли някаква поддръжка като на въжетата,гният ли и от къде мога да го поръчам на нормална цена,защото намерих по-късия му вариант за 120 лв което е висока цена за мен?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X