Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг на ремарке

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    KingofROAD

    Сложи някоя снимка че е интересно
    Ако не пазиш дизайна
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      Ще поровя тия дни, че не помня къде съм ги забутал. Или ще направя пресни.

      То така и си стои на скара. Тогава ме пресецнаха други задачи, та не можах да сколасам да го довърша. Имам и теглич от платформа до 1700 кила. с инерционна спирачка. Та със жилата за ръчната може и спирачките да се докарат да действат...

  • #77
    Хер, колкото на по-голямо отиваш - толкова повече бягаш от универсалността на едноосно ремарке за кола. Отварям скоба - сегашното ти е 140 на 110 - това нещо се съхранява спокойно изправено на задния борд. По-горе казах че имам двама колеги с такива и назад в годините съм ги ползвал няколко пъти. И двамата живеят в къщи с двор и гараж, единя го държи изправено в гаража, другият под стряхата. Сам мъж го смъква на гуми, двама го изправят, затварям скобата. Размерът към който си се ориентирал, за мен е екстра. утре ще измеря служебното колко беше /там някъде е мисля/, оригинал швабско и много скопосно за джип или малък бус. Ако си правя кош сега, задължително ще направя предния борд сваляем, на болтове. Тука колегите казват за палетите. Аз за 20 години три пъти съм качвал палет - с един или два бордюра /150-300 кила/ и то щото мога да натоваря скоростно и механизирано. Интересно ми е ти какво предвиждаш за возене на палети. Верно е че стандартният Евро е 80 на 120, ама то има и на скара 100 на 120 и т.н. Другото е по-важно - масовите стандартни палетизирани товари са по тон, тон и нещо на палет. Пак в масовия случай това е височко, освен ако ще возиш акумулатори на палет или споменатите бордюри. Ако ли пък леки неща, там изолации и прочие, пак са частен случай. Та в масовия случай качваш един палет от един тон и горе на ремаркето го депалетизираш и смъкваш височината. За три палета по половин-един тон категорично си трябва здрава рама и две оси, спирачките ясно. Ако инцидентно ще се вози генерален товар - дърводелска машина, трактор - обмисля се предварително и сичко е ОК. Ако ще возиш ежедневно таквоз нещо или ежеседмично - значи говорим за нещо като линейни превози и почваме да мислим за специализирана платформа.
    И друго - малката платформа както ти е сега я товариш и разтоварваш безгрижно от земя. Половин тон без значение - щайги грозде, чували цимент, баластра или гюбре. Голямата платформа широка и дълга ще качиш един тон пак без никви грижи, ама не можеш от земя - или ще се качваш и слизаш или помощник викаш.

    П.п. И друг частен случай, например - ако ще возиш кошери. Доколкото знам - не планираш такава щуротия?
    Последно редактирано от jordanov sv; 06-10-20, 20:54.

    Коментар


    • #78
      Размера съм го решил, благодаря на всички за мненията.
      1300х2000

      сега седя и гледам как да сложа портала и ресорите.
      Както е оригиналното просвета под моста е 20 см
      Мога да го обърна е става 40
      кято портала е П образен, ресорите могат да дойдат под моста
      фиат дукато и компания е базата
      Последно редактирано от turtey; 07-10-20, 14:11.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        40см. просвет непременно ли е нужен?

        Аз съм го монтирал така, както стои на буса стандартно. Просвета съм го вдигнал малко с по- голям диаметър гуми. При 40см. просвет не знам как ще стои въобще на пътя, с такъв висок център на тежестта.

      • turtey
        turtey коментира
        Редактиране на коментар
        Относно просвета - не е лошо да има. Дали е непременно нужно, балиго )

      • Stbd
        Stbd коментира
        Редактиране на коментар
        И да е малък просвета, няма картер за чупене. За бързо каране е много важно да е ниско. Много по-добре върви, пробвано.

    • #79
      Нашето е точно 200 на 110. Закачено на Чероки е много готина композиция. Товарим го спокойно по тон, ама трябва да е умната щото иначе - мяу. На торсион е и по асфалт, ако има значение.
      40 санта за къв чеп са ти? Ще минаваш през сечища?

      Коментар


      • #80
        Бе вариантите са 20 или 40.
        20 ми е някак детско
        И сега седя и събирам мнения и чакам звездите да ми го проговорят
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #81
          Просвета не знам, но се увери, че когато е закачено празно е право, или с леко напърчен гъз. Не знам, доколко това има връзка с просвета или формата на теглича. Ако теглича ти е прав, мое да се наложи ресорите да идат отгоре, или да обърнеш моста. Не знам колко ти е висока гейката, ма не смятам, че ще е много ниска.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • TigerHunter
            TigerHunter коментира
            Редактиране на коментар
            Сещаш се ко говоря, нали? Че моето ремаркенце и празно е с увиснал гъз, пък като го натоваря, хеле па по черния път, баластрата почва да тече отдире. Колкото до двата метра на дълго, пусни му едни пет санта отгоре, че да влиза спокойно картоня. Тва ако се наложи, де. Ма човек никога не знае...

          • turtey
            turtey коментира
            Редактиране на коментар
            Абсолютно да

          • Stbd
            Stbd коментира
            Редактиране на коментар
            С крив теглич се наглася височината. Ползвал съм такова - към края е извит нагоре.

        • #82
          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          KingofROAD

          Сложи някоя снимка че е интересно
          Ако не пазиш дизайна
          Намерих стари снимки. Тук е с 14 цола, оригиналните гуми и джанти, в момента е на 16-ски, и е в маалко по-завършен вид.


          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG0371A.jpg Прегледи:0 Размер:186.1 КБ ID:6654136

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG0372A.jpg Прегледи:0 Размер:215.5 КБ ID:6654137

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG0370A.jpg Прегледи:0 Размер:210.1 КБ ID:6654138
          -Чем занимаетесь по жизни?
          -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
          -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

          Коментар


          • #83
            Това ремарке е 2.54 м х 1.32 м вътрешно и изобщо не е кой знае колко голямо - съжалявам, че не го направих поне 3 - 3.20 м.
            Иначе съм го товарил с 2.4 т инертен материал.
            Това отпред/отгоре е демонтируемо и предназначено за 4 и 5-метров дървен материал.
            Мостът е от Рено Мастер.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180414_141937328_HDR.jpg
Прегледи:402
Размер:663.5 КБ
ID:6654185
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180414_141947608.jpg
Прегледи:408
Размер:765.3 КБ
ID:6654186
            Caption
            "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

            Коментар


            • KingofROAD
              KingofROAD коментира
              Редактиране на коментар
              ТъртЮ, ти си на ред ;-)

          • #84
            https://www.trailersauce.com/

            Интересен сайт със синтезирана информация. Мерките са имперски, но не мисля че е драма
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #85
              Аз си работя полекичка.
              моста стана на 1700 външно до ръба на гумата. Целта е коша да дойде вътрешно 1250-1300
              Трябва да сменя тампоните на ресорите и продължаваме.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • turtey
                turtey коментира
                Редактиране на коментар
                Кажи какви ти трябват да видим какво мога да помогна.
                Те дойдоха моите тампони, сега трябва да ги набия

              • Juiced
                Juiced коментира
                Редактиране на коментар
                Не съм го разколачил още, защото каталяса на село. 10 км офроуд с 400 кила джибри не му понесе и лагерите приключиха. Та сега и лагери трябва да търся за ремарке с ладовска главина. Аз питах ако има сайт някакъв и като съм готов да поръчвам.

              • turtey
                turtey коментира
                Редактиране на коментар
                http://www.amavto.com/

                Тия ще ти свършат работа щом е за лада

            • #86
              Без снимки ни лишаваш от възможността да се изказваме компетентно и бързо да се отнесем в друг форум събота след обедната дрямка.

              Коментар


              • #87
                Хихи
                Е то в момента какво да снимам - скъсен заварен мост?
                ​набит е профил 64*64*5 (яко млатене падна и трябваше да си произдведа профила щото такъв естествено няма)
                по два нита заварени на страна (общо 16) и челна заварка на два хода.
                Последно редактирано от turtey; 10-10-20, 17:08.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #88
                  Докато чакаме фотоновините за твоето ремарке - https://www.facebook.com/kabzadesmal...71405440063576
                  Последно редактирано от boreto2; 20-10-20, 12:56.

                  Коментар


                  • Stbd
                    Stbd коментира
                    Редактиране на коментар
                    Между другото, хитро сгъващите се ремаркета от филмчето нямат окачване за нормално каране. То и не им трябва в Германия. В България трябват друг вид превозни средства, годни за каране през неравности.

                • #89
                  Движа се полека.
                  как беше - умерен прогрес в рамките на закона
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #90
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20201027_112141.jpg
Прегледи:179
Размер:788.7 КБ
ID:6662038
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X