Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Тунинг на ремарке
Свий
X
-
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
-
Ще поровя тия дни, че не помня къде съм ги забутал. Или ще направя пресни.
То така и си стои на скара. Тогава ме пресецнаха други задачи, та не можах да сколасам да го довърша. Имам и теглич от платформа до 1700 кила. с инерционна спирачка. Та със жилата за ръчната може и спирачките да се докарат да действат...
-
-
Хер, колкото на по-голямо отиваш - толкова повече бягаш от универсалността на едноосно ремарке за кола. Отварям скоба - сегашното ти е 140 на 110 - това нещо се съхранява спокойно изправено на задния борд. По-горе казах че имам двама колеги с такива и назад в годините съм ги ползвал няколко пъти. И двамата живеят в къщи с двор и гараж, единя го държи изправено в гаража, другият под стряхата. Сам мъж го смъква на гуми, двама го изправят, затварям скобата. Размерът към който си се ориентирал, за мен е екстра. утре ще измеря служебното колко беше /там някъде е мисля/, оригинал швабско и много скопосно за джип или малък бус. Ако си правя кош сега, задължително ще направя предния борд сваляем, на болтове. Тука колегите казват за палетите. Аз за 20 години три пъти съм качвал палет - с един или два бордюра /150-300 кила/ и то щото мога да натоваря скоростно и механизирано. Интересно ми е ти какво предвиждаш за возене на палети. Верно е че стандартният Евро е 80 на 120, ама то има и на скара 100 на 120 и т.н. Другото е по-важно - масовите стандартни палетизирани товари са по тон, тон и нещо на палет. Пак в масовия случай това е височко, освен ако ще возиш акумулатори на палет или споменатите бордюри. Ако ли пък леки неща, там изолации и прочие, пак са частен случай. Та в масовия случай качваш един палет от един тон и горе на ремаркето го депалетизираш и смъкваш височината. За три палета по половин-един тон категорично си трябва здрава рама и две оси, спирачките ясно. Ако инцидентно ще се вози генерален товар - дърводелска машина, трактор - обмисля се предварително и сичко е ОК. Ако ще возиш ежедневно таквоз нещо или ежеседмично - значи говорим за нещо като линейни превози и почваме да мислим за специализирана платформа.
И друго - малката платформа както ти е сега я товариш и разтоварваш безгрижно от земя. Половин тон без значение - щайги грозде, чували цимент, баластра или гюбре. Голямата платформа широка и дълга ще качиш един тон пак без никви грижи, ама не можеш от земя - или ще се качваш и слизаш или помощник викаш.
П.п. И друг частен случай, например - ако ще возиш кошери. Доколкото знам - не планираш такава щуротия?Последно редактирано от jordanov sv; 06-10-20, 20:54.
Коментар
-
Размера съм го решил, благодаря на всички за мненията.
1300х2000
сега седя и гледам как да сложа портала и ресорите.
Както е оригиналното просвета под моста е 20 см
Мога да го обърна е става 40
кято портала е П образен, ресорите могат да дойдат под моста
фиат дукато и компания е базатаПоследно редактирано от turtey; 07-10-20, 14:11.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Бе вариантите са 20 или 40.
20 ми е някак детско
И сега седя и събирам мнения и чакам звездите да ми го проговорятИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Просвета не знам, но се увери, че когато е закачено празно е право, или с леко напърчен гъз. Не знам, доколко това има връзка с просвета или формата на теглича. Ако теглича ти е прав, мое да се наложи ресорите да идат отгоре, или да обърнеш моста. Не знам колко ти е висока гейката, ма не смятам, че ще е много ниска.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
-Чем занимаетесь по жизни?
-Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
-Историята се пише с кръв, а се чете с пот!
Коментар
-
https://www.trailersauce.com/
Интересен сайт със синтезирана информация. Мерките са имперски, но не мисля че е драмаИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Аз си работя полекичка.
моста стана на 1700 външно до ръба на гумата. Целта е коша да дойде вътрешно 1250-1300
Трябва да сменя тампоните на ресорите и продължаваме.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Хихи
Е то в момента какво да снимам - скъсен заварен мост?
набит е профил 64*64*5 (яко млатене падна и трябваше да си произдведа профила щото такъв естествено няма)
по два нита заварени на страна (общо 16) и челна заварка на два хода.Последно редактирано от turtey; 10-10-20, 17:08.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Докато чакаме фотоновините за твоето ремарке - https://www.facebook.com/kabzadesmal...71405440063576Последно редактирано от boreto2; 20-10-20, 12:56.
- 1 like
Коментар
-
Движа се полека.
как беше - умерен прогрес в рамките на закона
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар