Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Техническа литература и документация за металообработващи машини
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
Закупих от ОЛХ инструкция в снимков формат 83 бр. Мисля ,че това е таблицата която търсих. Зъбните колела,на лирата, са със същия брой зъби.Ако на някой му трбва да казва как да ги кача 83 снимки във форума без да го задръстя. Пред мен остава въпроса за лостчето за мазането на паралелите. Доста постно е обяснено в инструкцията.
Коментар
-
Не разчитай много на тази функция . Аз си ги мажа на ръка с масльонката .
-
Много си е блага тая функция даже. Стига тръбичката между супортната кутия и супорта да е наред. В общия случай е скъсана.
Предимството и е че и изкарва боклуците, влезли под чистачите, а освен това напоява кечетата (в каналите на супорта също има кечета на 2 места) и едно пускане на тая функция за метър ход ти осигурява смазани паралели за целия ден, независимо колко пъти ги бършеш по време на работа.
-
-
За мазането сигурно и аз ще го правя с масльонката, но аз купих струга с напълно суха супортна кутия. Лостчето беше позиционирано в предно положение и върху му имаше толкова боя, че трябва да имаш голямо въображение за да го определи за какво е. Изчуках боята с отверка след като го разглобих, смятам че трябва да бъде спряно в позиция към мен. В инструкцията пише, че смазва само паралелите, винта и вала се смазват с четка. Искам да спря крана със сигурност и ако олива масло да търся проблема.
Коментар
-
В общия случай работи, но пак в общия случай ако супортната кутия някога е махана, тръбичката за към супорта е скъсана.
Трите положения са мазане на кутията (върти си маслото вътре и капе от капака и олива всичко), мазане на паралелите, мазане на винта за разбите. Това на C11MT.
Мазането на винта не знам дали ми работи. Резби правя хипер рядко, а и винта обикновено е омазан от маслото на паралелите - капе точно еърху него. Аз го забърсвам преди да правя резби (щото правя рядко и прашасва и събира стружки), но не съм се заглеждал дали го смазва. При мен мисля че мазането на винта е в средно положение на кранчето. Бутнато към паралелите, върти маслото в кутията, бутнато към оператора маже паралелите.
Почти никой не ползва тая функция, защото почти никой не смазва супортна кутия, щото при нормалната и сглобка тече като лейка върху обувките на стругаря. Моята е уплътнена със силикон за гарнитури и не тече, та по тоя повод и масло си има вътре, и и ползвам всички функции. Просълзява покра леглата на лагери и валове, ама това е бял кахър - в покой си държи маслото в нея и не тече. Бях я и сериозно препълнил, защото прозорчето е доста мътно и не прецених, но нивото беше поне 2см над горния му ръб - пак не течеше. Сменени са и семерингите отзад, които са покрай втулката, дето я върти шестогранът за самохода.
Та, ако смениш семерингите и уплътниш кутията сис силикон за гарнитури, ще можеш да си я ползваш пълноценно.
-
Това е конусен кран вътре е кух и има три отвора странични, които в различни положения свързва маслената магистрала с помпата. Ако работи помпата, крана няма начин да не работи (почистен е). Пак повтарям при закупуването супортната кутия беше суха като барут.
Основно търсих документация в тази тема, която намерих вече. За да не я спамим с ремонт дразнейки читателите й, някой може ли каже къде да се прехвърлим с въпроси за ремонт и обслужване на С11А, М, МТ, МВ и т. н.? Този форум е необятен и не мога да го следя целия (от телефона) не зная как.
Коментар
-
Навремето много документация за нашите машини бяхме качили в DOX ама изчезна . Мислех да я качим на форумното ФТП или както там се казва ама аз не знам как става а никой който го може не пожела да го направи .За разлика от нас руснаците имат всичко качено и като ги питаш нещо помагат . В този форум имат почти всичко https://www.chipmaker.ru/Последно редактирано от sek.1; 18-10-20, 09:58.
-
-
Здравейте, наскоро си купих струг С11 МБ, някой да има някаква документация ? Благодаря предварително имейл: saltik@abv.bg
Коментар
-
Колеги , преди 2 месеца купих струг C 10м и фреза ФУ 251 .Струга има течове на масло , а фрезата има проблем с хода на долу - пропада .Ще трябва да ги постегна , но нямам документация .Ако някой разполага с документация за тях и ми я изпрати, ще съм му много благодарен .| jivko_k_k@mail.bg |
Коментар
-
-
Здравейте, купих си стар шепинг. Няма табелка, според дъртите учебници е Ш56 на Машстрой Троян. В момента нямам негова снимка, но изглежда така:
Това нещо има съединител, който се е развалил някога и вътре има строшени части, вероятно и липсващи такива. Търся документация или някой, който е наясно какво му е устройството на този съединител. Останалите неща работят.На всеки сложен въпрос има лесен и разбираем за всички грешен отговор.
"Погледнато формално, всичко е нормално. Погледнато нормално, всичко е формално!"-Радой Ралин
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 4 потребители онлайн. 0 потребители и 4 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар