Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пневматичен гайковерт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Пневматичен гайковерт

    Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
    Имам абсолютно същия. Скоро се наложи да го ремонтирам. Счупен пин и пружина. Само пружината 20лв.
    Ако ще го хвърляш, хвърли го към Варна, да имам за части.
    Тия дни ей така от любопитство ще го отворя да видя какво му е и ще му решавам съдбата .
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • От: Пневматичен гайковерт

      Още малко подвизи от въпросния лидълски гайковерт

      Колата не я бях карал десет дни,оказа се че накладките от зад са свършили ,а на следващия ден, точно с товарната трябва да ходя някъде...

      Та към 23 часа сменям накладки и в бързината Лидълския гайковерт при стягане...

      п.п Още работи импактчето.


      https://youtu.be/OKUWuk9TPfQ
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • От: Пневматичен гайковерт

        Пак добре, че е на шпилка, няма да сменяш главината.
        -Чем занимаетесь по жизни?
        -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
        -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

        Коментар


        • От: Пневматичен гайковерт

          Най-вероятно и шпилката няма да сменя,но така да се изсухли резбата не говори нищо добро за материала на гайките.

          Коментар


          • От: Пневматичен гайковерт

            Може и гайката да е дала фира, не се вижда добре на клипа, но така е по-добрият вариант. Минимум едно почистване на резбата на шпилката, и нова гайкЪ.
            -Чем занимаетесь по жизни?
            -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
            -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

            Коментар


            • От: Пневматичен гайковерт

              Анатолий, наистина си мисля че леко те залъгват данните от експериментите. Прекалено много фордове са ми минали през ръцете и досега такъв с поне няколко кофти шпилки/гайки не съм видял. Аз баш с лидълски пробвах на личната ми кола така както ти ме посъветва:
              - без бързи връзки от компресора до пистолета;
              - около 5м. маркуч ф10 вътрешно.
              - Компресора на 9атм. ;
              Затегнат болт със 140Н.м. с динамометричния клю, опитвайки веднага след стягането да го развия - нищо, само чука и не мърда. Камъка на пищова е ударен, шестостенен...

              За мен тоя гайковерт е за ремонт по велосипеда и евентуално мАторЯ. Но важното е пе при теб работи, а и може твоя да е "дефектна" бройка с ефект

              Коментар


              • От: Пневматичен гайковерт

                Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                Затегнат болт със 140Н.м. с динамометричния клю, опитвайки веднага след стягането да го развия - нищо, само чука и не мърда. Камъка на пищова е ударен, шестостенен...

                За мен тоя гайковерт е за ремонт по велосипеда и евентуално мАторЯ. Но важното е пе при теб работи, а и може твоя да е "дефектна" бройка с ефект

                А когата имаме затегнат болт(гайка) по спецификация 240-260 Н.м. и прибавим ролята на "времето" ,тогава емперичните истини излизат на яве.
                3/4 гайковерт за 200 лв. и тегло 6+ кг. ги развива докато ги чукне,а "класния" 1/2 с над 1200Нм. и цена над 600 лв. само ги гъделичка.............. физика,физика-маса и обороти...................

                Коментар


                • От: Пневматичен гайковерт

                  Като опиташ да го дозатегнеш с още 10Nm например, пак със същия динамометричен ключ, ще установиш ключа цъква, а болта не мърда. После с още 10, после с още 10 и накрая мръдне ама при сериозно отклочнение в посока плюс.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • От: Пневматичен гайковерт

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Като опиташ да го дозатегнеш с още 10Nm например, пак със същия динамометричен ключ, ще установиш ключа цъква, а болта не мърда. После с още 10, после с още 10 и накрая мръдне ама при сериозно отклочнение в посока плюс.
                    Същественото е че моят динамометър измерва усилието само в едната посокоа (на затягане). Има такива които мерят в двете посоки. Тогава би станало ясно с колко Н.м. Ще се развие дадения болт/гайка....

                    Коментар


                    • От: Пневматичен гайковерт

                      Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                      Същественото е че моят динамометър измерва усилието само в едната посокоа (на затягане). Има такива които мерят в двете посоки. Тогава би станало ясно с колко Н.м. Ще се развие дадения болт/гайка....
                      В общия случай с толкова, с колкото тръгва да се донавива.

                      А относно гайковертите - факт е че нютонметрите в книжките на повечето са извадени от нечии мокри сънища. Факт е обаче и друго - един и същ гайковерт, с един и същ маркуч и един и същ компресорм на едно и също налягане сериозно се затрудни с болтове на маховик, завити в завода със 150Nm, като видимо подмръдваха, макар и с под милиметър, при опити за въртене в двете посоки, но 2 от тях не пожелаха да се отвият без да докопам еднометрова тръба, нищо че и те подмръдваха. Същия отви без никакви сериозни драми гайката на шайбата на коляновия вал на същия мотор, завита в завода с 350-400Nm, а точно с нея мислех че ще имам сериозни проблеми.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • От: Пневматичен гайковерт

                        Сложи в уравнението масата на камъка и евентуално прехода,с който си развивал гайката на коляновия вал и ще си отговориш.Ако си имал лепило по болтовете на маховика,това също променя доста нещата.Колегата petkov е дал правилната формула,до сега с 3/4 гайковерта нямам неразвита гайка на лека кола,а на който не му стига има и 1 цол.

                        Коментар


                        • От: Пневматичен гайковерт

                          Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                          Анатолий, наистина си мисля че леко те залъгват данните от експериментите. Прекалено много фордове са ми минали през ръцете и досега такъв с поне няколко кофти шпилки/гайки не съм видял. Аз баш с лидълски пробвах на личната ми кола така както ти ме посъветва:
                          - без бързи връзки от компресора до пистолета;
                          - около 5м. маркуч ф10 вътрешно.
                          - Компресора на 9атм. ;
                          Затегнат болт със 140Н.м. с динамометричния клю, опитвайки веднага след стягането да го развия - нищо, само чука и не мърда. Камъка на пищова е ударен, шестостенен...

                          За мен тоя гайковерт е за ремонт по велосипеда и евентуално мАторЯ. Но важното е пе при теб работи, а и може твоя да е "дефектна" бройка с ефект

                          Факт е че тези гайки на" ръка" ги стягам със крак и правя едно две набирания,със подскок на ключа а съм 100-110 кг.

                          Със гайковерт мога да направя всяка гайка така ако задържа повече от 10-20 сек.
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • От: Пневматичен гайковерт

                            Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                            Факт е че тези гайки на" ръка" ги стягам със крак и правя едно две набирания,със подскок на ключа а съм 100-110 кг.

                            Със гайковерт мога да направя всяка гайка така ако задържа повече от 10-20 сек.
                            Според мен твоя е "кофти" бройка. Няма как иначе, наистина. Вече 3 съм виждал лидълски и 3-те са пълни говнА, а и колегите тук го потвърждават.
                            Последно редактирано от I.Stoyanov; 20-08-18, 11:21.

                            Коментар


                            • От: Пневматичен гайковерт

                              Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                              Сложи в уравнението масата на камъка и евентуално прехода,с който си развивал гайката на коляновия вал и ще си отговориш.Ако си имал лепило по болтовете на маховика,това също променя доста нещата.Колегата petkov е дал правилната формула,до сега с 3/4 гайковерта нямам неразвита гайка на лека кола,а на който не му стига има и 1 цол.
                              Нямаше лепило, нямаше ръжда. Резбите са в състояние неразличимо от ново.

                              И да, преходника от 1/2 към 3/4 + камъка 42 си тежат. Обаче въпросния гайковерт трябва и тях да ги засили. Докато опитвах да развия въпросните 2 малки болта, навити на 150Nm, единия камък се пукна.

                              ПП: Не говоря за лидълски гайковерт, а за Forch/Hazet компактен такъв.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • От: Пневматичен гайковерт

                                Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                                Затегнат болт със 140Н.м. с динамометричния клю, опитвайки веднага след стягането да го развия - нищо, само чука и не мърда. Камъка на пищова е ударен:
                                Остане ли ми време,ще стягам и развивам и меря ,ще снимам.
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X