Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Струг С5А

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Струг С5А

    Ето какво решение съм взел за моята диамантена шаиба.Използвах ел. двигател от хидрофор като за удобство направих стойка върху другия шмиргел. От другия краи на оста ще слагам камбана ама кои знаи кога? Долния шмиргел съм го преправил на 220в. и вече бая години работи безотказно.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0046.jpg
Прегледи:1
Размер:83.8 КБ
ID:5568252
    Най-добре е да имаш богати приятели!!!
    Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

    Коментар


    • #77
      От: Струг С5А

      Най-коректно е да говорим за периферна скорост, а не обороти.Бял/сив абразив с диаметър 150-200мм работи чудесно при 2900об/мин, но карборунда /зеления/особено за твърди сплави изисква 14-15м/сек. периферна скорост т.е. за цитираните диаметри на камъка около 1500об. Аз лично твърдосплавен инструмент заточвам на 3ф мотор 1500об. с карборундов абразив ф250мм.Преди години попаднах на разпродажба и купих доста камъни накуп, че бяха с размер като за плоския шлайф.Там обаче оборотите са 3000 и не мога да ги ползвам за нищо

      Коментар


      • #78
        От: Струг С5А

        От доста време не съм писал, взех си един камък за ножовете с запоени пластини, върши работа, наточих всички, после известно време не го ползвах по предназначение и резултата е ясен трябва нов. Сигурно ще си взема някое малко шмиргелче от метро или практикер.
        Имам няколко нови /стари неща -
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01532.JPG
Прегледи:1
Размер:249.9 КБ
ID:5593399

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01533.JPG
Прегледи:1
Размер:255.7 КБ
ID:5593400

        Нов нож без пласиним трябва да му търся ако имате предложение от къде и какви
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01536.JPG
Прегледи:1
Размер:263.1 КБ
ID:5593401

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01545.JPG
Прегледи:1
Размер:204.3 КБ
ID:5593402

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01546.JPG
Прегледи:1
Размер:230.9 КБ
ID:5593403

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01539.JPG
Прегледи:1
Размер:320.2 КБ
ID:5593404

        Този нож дали така трябва да е незнам, май с тази пластина работи на голямо подаване, поне така ми се стори
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01550.JPG
Прегледи:1
Размер:211.9 КБ
ID:5593405

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01552.JPG
Прегледи:1
Размер:203.5 КБ
ID:5593406

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01559.JPG
Прегледи:1
Размер:173.4 КБ
ID:5593407

        Вече има и лампа
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01542.JPG
Прегледи:1
Размер:307.3 КБ
ID:5593408

        Също търся и таблицата с резбите ако е останала на някой и няма да я ползва, че я минах с обезмаслител и боята се изтри В краен случай ще си я разпечатам от ръководството.

        И още един въпрос, защо от лирата като наредя колелата за определени резби започва страшно шумене, как ли не ги поставях и с различна стегнатост и пак са много шумни?
        Случайни хора УАЗ не карат

        Коментар


        • #79
          От: Струг С5А

          Или са поизносени колелата или както често се случва при по старите машини лирата е събрана от колела на различни машини . И в двата случая няма нищо страшно просто е по шумна машината .
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #80
            От: Струг С5А

            Кръстатият супорт,тъй ли си седи,или си дялал нещо по-специялно?
            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

            Коментар


            • #81
              От: Струг С5А

              И да стои така не е фатално. Аз миналата година правих фтулки с конус ( не помня какъв) Докато го уцеля беше голяма мъка, а нямах индикаторен часовник. След това го върнах на 0 и след 10 тина дни ми поискаха пак няколко такива фтолки. Хайде пак мъка докато го уцеля коноса. И го оставих така. Сега имам един стар индикатор и с него е по-лесно да се настроя марината, макар че съчмата му блокира от време на време и стрелката се колебае 1-2 стотни.

              Коментар


              • #82
                От: Струг С5А

                Ако има наличен конус, и можеш да го поставиш между центри, мисля че работата може да стане и сравнително лесно с няколко приспособления. Идеята е да ползваш наличния конус като база за завъртане на супорта.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #83
                  От: Струг С5А

                  Ясно за колелата, за сега ще го оставя така, немога да ги разбера дали са от различни машини но имам едно правено, личи че не е като другите и с него пак същото...

                  Супорта така го оставих и аз нещо правих и не съм го мърдал, ако ми пречи или ми трябва за нещо тогава ще го въртя.

                  Ламаринената таблица за резбите има ли от кой да намеря?
                  Случайни хора УАЗ не карат

                  Коментар


                  • #84
                    От: Струг С5А

                    Я им щракни една снимка да видя кой модел е лирата че в работата имам един шкаф разни зъбни колела и лири от различни машини .
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • #85
                      От: Струг С5А

                      Ще щракна, някакви проблеми почват да се чуват и от там.

                      След няколко месеца екслплатация, посхванах това онова, ама се появи проблем - не включва автоматичния ход от супортната кутия. До последно си работеше без изменение в силата за превключване от както го имам и онзи ден местя го неще да превключи, странна работа, не ми се разглобява но явано ще трябва.
                      Някой имал ли е такъв проблем?
                      Случайни хора УАЗ не карат

                      Коментар


                      • #86
                        От: Струг С5А

                        При мене самохода за резба и за струговане се включват от два различни лоста. Двете едновременно не могат да се включат, така че виж кой вал се върти.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Струг С5А

                          Да, и при мен е така, долния вал/средния/ с канала е за самохода и се върти, самата ръчка на кутията не може да отиде нагоре, все едно е вкючена и тази за резбата а не е. Валовете си движат от лирата зависи кой пусна.
                          Случайни хора УАЗ не карат

                          Коментар


                          • #88
                            От: Струг С5А

                            Вчера един колега от ЗММ ми подари техническите паспорти на С 5 А . Аз такъв струг няма да си купя още по малко ще работя на такъв та ако някой има желание да го сканира и да го качи тук да му го пращам .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X