Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Струг С5А
Свий
X
-
От: Струг С5А
Най-коректно е да говорим за периферна скорост, а не обороти.Бял/сив абразив с диаметър 150-200мм работи чудесно при 2900об/мин, но карборунда /зеления/особено за твърди сплави изисква 14-15м/сек. периферна скорост т.е. за цитираните диаметри на камъка около 1500об. Аз лично твърдосплавен инструмент заточвам на 3ф мотор 1500об. с карборундов абразив ф250мм.Преди години попаднах на разпродажба и купих доста камъни накуп, че бяха с размер като за плоския шлайф.Там обаче оборотите са 3000 и не мога да ги ползвам за нищо
Коментар
-
От: Струг С5А
От доста време не съм писал, взех си един камък за ножовете с запоени пластини, върши работа, наточих всички, после известно време не го ползвах по предназначение и резултата е ясен трябва нов. Сигурно ще си взема някое малко шмиргелче от метро или практикер.
Имам няколко нови /стари неща -
Нов нож без пласиним трябва да му търся ако имате предложение от къде и какви
Този нож дали така трябва да е незнам, май с тази пластина работи на голямо подаване, поне така ми се стори
Вече има и лампа
Също търся и таблицата с резбите ако е останала на някой и няма да я ползва, че я минах с обезмаслител и боята се изтри
В краен случай ще си я разпечатам от ръководството.
И още един въпрос, защо от лирата като наредя колелата за определени резби започва страшно шумене, как ли не ги поставях и с различна стегнатост и пак са много шумни?Случайни хора УАЗ не карат
Коментар
-
От: Струг С5А
Или са поизносени колелата или както често се случва при по старите машини лирата е събрана от колела на различни машини . И в двата случая няма нищо страшно просто е по шумна машината .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Струг С5А
И да стои така не е фатално. Аз миналата година правих фтулки с конус ( не помня какъв) Докато го уцеля беше голяма мъка, а нямах индикаторен часовник. След това го върнах на 0 и след 10 тина дни ми поискаха пак няколко такива фтолки. Хайде пак мъка докато го уцеля коноса. И го оставих така. Сега имам един стар индикатор и с него е по-лесно да се настроя марината, макар че съчмата му блокира от време на време и стрелката се колебае 1-2 стотни.
Коментар
-
От: Струг С5А
Ако има наличен конус, и можеш да го поставиш между центри, мисля че работата може да стане и сравнително лесно с няколко приспособления. Идеята е да ползваш наличния конус като база за завъртане на супорта.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Струг С5А
Ясно за колелата, за сега ще го оставя така, немога да ги разбера дали са от различни машини но имам едно правено, личи че не е като другите и с него пак същото...
Супорта така го оставих и аз нещо правих и не съм го мърдал, ако ми пречи или ми трябва за нещо тогава ще го въртя.
Ламаринената таблица за резбите има ли от кой да намеря?Случайни хора УАЗ не карат
Коментар
-
От: Струг С5А
Ще щракна, някакви проблеми почват да се чуват и от там.
След няколко месеца екслплатация, посхванах това онова, ама се появи проблем - не включва автоматичния ход от супортната кутия. До последно си работеше без изменение в силата за превключване от както го имам и онзи ден местя го неще да превключи, странна работа, не ми се разглобява но явано ще трябва.
Някой имал ли е такъв проблем?Случайни хора УАЗ не карат
Коментар
-
От: Струг С5А
Да, и при мен е така, долния вал/средния/ с канала е за самохода и се върти, самата ръчка на кутията не може да отиде нагоре, все едно е вкючена и тази за резбата а не е. Валовете си движат от лирата зависи кой пусна.Случайни хора УАЗ не карат
Коментар
-
От: Струг С5А
Вчера един колега от ЗММ ми подари техническите паспорти на С 5 А . Аз такъв струг няма да си купя още по малко ще работя на такъв та ако някой има желание да го сканира и да го качи тук да му го пращам .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар