Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

    аз имах такава ,ама я трампих за голяма.. за резак ли ще я ползваш и как стои въпроса със заверката?
    ще питам вуйчо ми ,той нали се пише състезател,дали няма да му влезе в работа азотната ..

    Коментар


    • До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

      Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
      аз имах такава ,ама я трампих за голяма.. за резак ли ще я ползваш и как стои въпроса със заверката?
      ще питам вуйчо ми ,той нали се пише състезател,дали няма да му влезе в работа азотната ..
      Азотната е за азот, не за азотни оксиди. Пък азотът става само за помпане на гуми.

      Коментар


      • До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

        Със заверката ще измислим нещо Трябва ми само за заваряване да си заварявам с месинг и боракс пластинките за стругарските ножове и да нагрявам като се наложи. С големите бутилки ръцете ми стигнаха до земята
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Азотната е за азот, не за азотни оксиди. Пък азотът става само за помпане на гуми.
          Абе той става за доста неща , включително и за азотиране ( при химико-термична обработка ) - това по повод че сме в подобен раздел . Проблема е , че трудно ще озакони според мен бутилката.
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

            съгласен съм, но и азотирането е далеч от интересите на състезателя като такъв.

            Иначе, на мен ми развиваха теорията, че съд под налягане над 30-годишен посмъртно не заверяват. Не знам за кои се отнася.

            Коментар


            • От: До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

              КОЛЕГИ ДАЙТЕ ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЗАВАРЯВАНЕТО НА МАГНЕЗИЯ
              -ДОБАВЪЧЕН МАТЕРИАЛ
              -ПОЛЯРНОСТ
              .....?????

              Коментар


              • От: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

                Добавъчен материал - същото.
                Променлив ток.

                ...и НЕ ВИКАЙ! НЕ СМЕ ГЛУХИ!
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • От: До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

                  Първоначално публикуван от kaloqnov Преглед на мнение
                  КОЛЕГИ ДАЙТЕ ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЗАВАРЯВАНЕТО НА МАГНЕЗИЯ
                  -ДОБАВЪЧЕН МАТЕРИАЛ
                  -ПОЛЯРНОСТ
                  .....?????
                  Магнезиев добавъчен материал струва около 800 и нагоре лева кило.
                  Ако все още искаш - можеш да се обадиш
                  АИГ-Заваряване ООД
                  Производител на заваръчни апарати "DEL"
                  http://www.aigwelding.com
                  0889 522 036

                  Коментар


                  • От: До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

                    Първоначално публикуван от kaloqnov Преглед на мнение
                    КОЛЕГИ ДАЙТЕ ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЗАВАРЯВАНЕТО НА МАГНЕЗИЯ
                    -ДОБАВЪЧЕН МАТЕРИАЛ
                    -ПОЛЯРНОСТ
                    .....?????
                    Добавъчен материал за магнезия по принцип e тип AZ61T. . но много трудно се намира....!!
                    Алуминий ,магнезий и сплавите им се заваряват на променлив ток но е възможно заваряване и на DC - права полярност
                    https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
                    https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

                    Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

                    Коментар


                    • От: До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

                      Привет на всички.
                      Видях тази тема , при търсенето в нета.
                      Имам следния проблем - пукнатини в топлата част на един Garrett,по-точно около самия гейт.
                      И понеже на знам как да действам, отправям въпросът си тук:
                      Как е най-добре да се оправят тези пукнатини,тъй като не са малки, и по всяка вероятност има загуба на налягане оттам.
                      Ето за какво иде реч :

                      Така е при затворен гейт :

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_DSC4767_1.JPG
Прегледи:1
Размер:367.3 КБ
ID:5404861


                      При отворен гейт :

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_DSC4749_resize.jpg
Прегледи:1
Размер:228.7 КБ
ID:5404862

                      и вътре в гейта :

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_DSC4750_resize.jpg
Прегледи:1
Размер:219.7 КБ
ID:5404863

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_DSC4762_resize.jpg
Прегледи:1
Размер:204.6 КБ
ID:5404864

                      Четох по нета за cast iron brazing,дали е възможно в този случай и дали е изобщо по-добрият вариант.
                      Ще бъде от голяма полза за мен да ме насочите към специалист/фирма която да направи поправката качествено.
                      Предварително благодаря и дано тук е точната тема за поста ми.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • От: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

                        Тия пукнатини се оправят с ново турбо.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • От: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

                          Да и аз бих направил същото... понеже там постоянно има температурни свивания и разширения с разлики от стотици градуси... и просто ще го завариш този чугун на спуканите места и след някакво неопределено време ще се спука до тях... и пак на ново, докато не ти писне да го правиш и не го смениш... можеш да потърсиш само топлата част по моргите от някое здало турбо като това...
                          Моите снимки...
                          https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
                          https://500px.com/ivankoo

                          Коментар


                          • От: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

                            Благодаря за отговорите.
                            Температурните разлики наистина са големи, и понеже собственикът преди мен не е знаел как се борави с кола с турбина, и ето резултата.
                            Ще търся , дано излезе нещо.

                            Коментар


                            • От: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

                              Понеже темата е за трудностите по заваряване ,попаднах на това филмче което ми се стори интересно,особенно под вода !

                              http://vbox7.com/play:573b47fc
                              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                              Анатолий Пейчинов o8875о9815
                              https://dvrbg.com/

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X