Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо ми пращи СОто?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо ми пращи СОто?

    Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
    До колкото съм запознат крановете за аргон нямат предпазен клапан и са със същите резби както при СО2. Редуцир вентилите са еднакви, но с две скали за съответния газ. С пълненето на СО2 е лесно, но аргона при нас е мисията невъзможна за любителски цели. Имам няколко познати, ноито ползват и единствената възможност е бутилка под наем. Аз обаче ползвам една голяма и една средна бутилка СО2 за около година. Сега от както почнах работа много рядко се случва да работя. Иска ми се да си взема инвертор с аргон, но проблема ми е газа.
    Иди в двора на Русенско пиво и ще намериш начин да ползваш аргон.Ако пък имаш собствени бутилки мини през "Саламандър" пълна проверка барабар с крановете и пак си готов за пълнене с аргон.
    Ако те интересува нещо по-подробно пиши на лични.

    Коментар


    • От: Защо ми пращи СОто?

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      За аргон са БЕЗ клапан. За CO2 са с клапан.

      И да, може - вместо клапан, правят целия кран за еднократна употреба - самия му корпус някъде има отслабено място и го играе клапан.
      Значи мога да взема такъв за Цо-2 с клапан,да затапя клапана и да го ползвам за аргон,като в даден момент винаги мога да върна клапана и да го ползвам отново за Цо-2 ?Ако е без клапан става само за технически газове които нямат течна фаза.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • От: Защо ми пращи СОто?

        Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
        Значи мога да взема такъв за Цо-2 с клапан,да затапя клапана и да го ползвам за аргон,като в даден момент винаги мога да върна клапана и да го ползвам отново за Цо-2 ?Ако е без клапан става само за технически газове които нямат течна фаза.
        Моята бутилка е с кран с клапан и си сипвам в нея само аргон,само че внимвам налягнето да не надвишава 110Атм.Ако си решил да ползваш само аргон ,то моя съвет е да си ползваш една бутилка само и единствено за работа с аргон !Мешането с други газове не е добра идея за работа на ВИГ. Ако в бутилката е имало Со2 или друга газова смес и след това е напълниш с аргон може да имаш проблеми при работа на ВИГ ,ако видиш че има шупли в заварката по добре ще е да я иползваш за работа с Вики-то и след като свърши я пълниш пак с аргон ,след вторто пълнене не би трябвало да има вече проблем с ВИГ -а! П.П.Имаш лично -дано си го видял!
        https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
        https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

        Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

        Коментар


        • От: Защо ми пращи СОто?

          Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
          Значи мога да взема такъв за Цо-2 с клапан,да затапя клапана и да го ползвам за аргон,като в даден момент винаги мога да върна клапана и да го ползвам отново за Цо-2 ?Ако е без клапан става само за технически газове които нямат течна фаза.
          Тоя кран, дето го взе от мен, можеш да го затапиш, да. За други не знам - както казах може да имат всякакви "бушони" из тях, ако нямат "официално" клапанче и са за CO2.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • От: Защо ми пращи СОто?

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20161105_203958.jpg
Прегледи:1
Размер:98.2 КБ
ID:5733249Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20161105_204034.jpg
Прегледи:1
Размер:104.2 КБ
ID:5733250
            Eднаква тел,газ,дебит,здрави газоразпределители,сходен заврачен ток,две машини .Защо единя шев е опушен?
            "The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why."
            Mark Twain
            СтоЕнчA

            Коментар


            • От: Защо ми пращи СОто?

              Защото заваръчния ток не е единствения параметър в заваряването с телоподаващо. Даже е вторичен - получава се индиректно от скоростта на телоподаване, влиае се и леко от напрежението.

              Опитай да си поиграеш с напрежението на "опушващата" машина, макар че не е сигурно че ще оправи нещата. Друг вариант е "опушващата" машина да вкарва някъде по пътя въздух в газа, например заради скъсано/износено уплътнение на еврокуплунга или поразхлабена скоба на маркуча за газа след клапана, или дефект в самия шланг.

              Или просто различен режим на заваряване - ако е инвертор, управляващата електроника е нещото, което ти осигурява режима на работа на машината, а там вариантите са неизброими. Опитай да пуснеш и повече или по-малко газ на опушващата - може да помогне.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От: Защо ми пращи СОто?

                При мен се получаваше от ъгъла на ръкохватката.Примерно при бутане на шева, опушваше, при теглене-не.

                Коментар


                • От: Защо ми пращи СОто?

                  Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                  С това , което съм цитирал в карето : и за "провинцията" и за "монополите" и за КЗП.
                  Сега вече в Месер е още по зле . Моята малка бутилка със смес С 18 я чаках 2 седмици щото не правели смес всеки ден и това при положение че я занесе човека който им изпитва на място бутилките . Тя ми е само за аварийни ситуации като се наложи да се заварява някъде на място иначе в работата фирмата дето ни обслужва ми кара газовете до няколко часа или най късно на следващия ден . Депозит за бутилките няма .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • От: Защо ми пращи СОто?

                    При мен се получи друга разлика при двата ми телоподаващи апарата.При работа с трафа шева остава чист в много от случаите.При работа при по-високи напрежения от 20V(по дисплей) с инвертора обаче,шева се покрива със сива плътна кора,която при изстиване се пука и хвърчи на люспи.Понякога кората е толкова дебела,че не личи релефността от постъпателното движение с горелката.Чак след почистване се вижда,че шева е ок.При по-ниско напрежение нещата си идват на мястото.
                    И в двата случая ползвам едни и същи бутилки с чист въглероден двуокис и едни и същи редуцир и заваръчен шланг.Тела също е еднакъв.Тази кора пречи на по-нататъшно заваряване върху същия шев и се налага доста чистене.
                    При обсъждане с колеги се оказа,че това се случвало и при тях,но не могат да ми обяснят точната причина.Проблема е,че аз не съм свикнал с това и дори отначало си мислех,че инвертора си мени настройките при опит за следващо заваряване,застъпвайки този шев.Чак впоследствие като видях как се пука тази кора,схванах за какво става въпрос и че самата кора е проблема.

                    Коментар


                    • От: Защо ми пращи СОто?

                      Щайга, а как е воден бренера по-точно ъгъла на водене и посоката?

                      Коментар


                      • От: Защо ми пращи СОто?

                        Шлаката, дето хвърчи на люспи - такова ми се е случвало при заваряване на неръждавейка с CO2. Какъв метал заваряваш?
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • От: Защо ми пращи СОто?

                          На дърпане с много малък наклон,пр.5-10градуса.И при двете машини по еднакъв начин.Единственото различно е в машините ,едната е инвертор, а другата траф.
                          "The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why."
                          Mark Twain
                          СтоЕнчA

                          Коментар


                          • От: Защо ми пращи СОто?

                            Аз заварявам черно от 1,5 до 4мм дебелини.И аз сравнявам,както казах тарнсф. и инверторна машини при едни и същи условия.Със сигурност проблема при мен се явява при инвертора след 19 волта нагоре.Волтовете са условни,по дисплей,не съм мерил точно колко са.Ще замеря действителните напрежения,отскоро имам инвертора.Пак да подчертая,че аз за сега работя само с чист въглероден двуокис,нямам откъде да зареждам смеси,за да пробвам.

                            Коментар


                            • От: Защо ми пращи СОто?

                              На дърпане с много малък наклон,пр.5-10градуса.
                              Искаш да кажеш 75-80 градуса, нали? Газта вероятно е феромикс. Направи с инверторната машина същия шев само, че на бутане и задържай малко.......бързо си ги карал тия заварки

                              Коментар


                              • От: Защо ми пращи СОто?



                                Днеска пък кво да видя?
                                Вярно че не чистя детайла,ама се загледах,шлака,така беше като се бях заблял и с тръбнофлюсов тел го бях подкарал със допълнително газ

                                Днес забелязах и проблем с цо2 Вики Б,при пускане на спусъка,газта спира за 5-8 секунди,тогава чувам и клапана да чука -затваря?Това не всеки път,да речем в 30℅ от случаите
                                Последно редактирано от Roninn; 19-11-16, 00:18.
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X