Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Зарядно от Лидл
Свий
X
-
Аз втора седмица обикалям по национални обекти в нищото...по на 350 км в една посока от местообитанието ми...та си возя фризера ..,щото в такива бивши гранични зони...има по голяма вероятност мигранти да те намерят и нахранят,от колкото да намериш магазин ...та понеже няма специалист дето да подаде едни 12 волта отзад в пикапа...фризера се храни от втори 100 Амперчасов бош агм ..досега до 3 денонощия държи на батерия ...и после на лидълско зарядно от тея червените дето напоследък излезнаха ...май 5 амперови може и да бъркам ...зарежда си прилично от вечерта до сутринта...един удължител от пикапа до гаража и така цяла нощ.Никакви забележки,то от години ползвам тея лидълските ..но напоследък доста често ги мъча.
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
-
Три такива акумулатора ми съживяват в магазина за акумулатори и после карат години. Напълно изтощен акумулатор, зареждам го с лидълското и после пак пада за ден. Преди беше 12лв. Услугата сега е 20, последно декември ползвахПървоначално публикуван от nbajani Преглед на мнениеНе съм му слагал напълно разреден (умрял) акумулатор , 8 волта показваше един , но после се оказа че е за брак.
Уж се зареди напълно , а на следващия ден беше 10,8 волта.
п.п.
сега погледнах упътването - пише да не се включва в акумулатори в които няма никакво напрежение
________________________________________________
Subaru OUTBACK 2,5
Hyundai TUCSON 2.0
Коментар
-
Може би са открили начин със зарядно да лекуват сулфатизирали елементи и прекъснати клетки.Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнениеТри такива акумулатора ми съживяват в магазина за акумулатори и после карат години. Напълно изтощен акумулатор, зареждам го с лидълското и после пак пада за ден. Преди беше 12лв. Услугата сега е 20, последно декември ползвах
А конкретно за въпросния акум. - той е на 11 г. и беше забравен на включен консуматор 2 седмици в най големите студове -15тина градуси.
Ако не беше така , още щеше да си е годен... навярно..
Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б
Коментар
-
не знам какво са открили, казвам че акумулатор който не държи ток след зареждане с такова зарядно, не е непременно за изхвърляне.
по принцип, не конкретно твоя
-
Използват траф 18 волта....през един диод...ползва се единия полупериод ...ползва се от как съществуват акумулатори оловно киселинни....по интелегентните са с тиристор...и аз ползвам тоя метод...получава се 25 херца импулс и се счита че разбива в някаква степен сулфата...принципно това е най доброто зареждане на батерия което знам....но не бива да се очакват чудеса ....
-
-
Четеш по диагонал.Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение300W Meanwell захранване няма ли да струва колкото нормално зарядно за акумулатор извън плод-зеленчука?
Ако е без пари ОК ама ако трябва да се купува, че и да се модифицира малко ми се губи смисъла от упражнението.
Написал съм зарядно, а не захранване. Зарежда по някакъв тристепенен алгоритъм, който дори имаше и фешън абревиатура.
По-старите модели (които имам предвид) зареждат само оловни акумулатори. Новите им модели зареждат и литиеви. За тях нямам наблюдения.
Коментар
-
Дай по-конкретен модел. Намирам само захранванията...Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеЧетеш по диагонал.
Написал съм зарядно, а не захранване. Зарежда по някакъв тристепенен алгоритъм, който дори имаше и фешън абревиатура.
По-старите модели (които имам предвид) зареждат само оловни акумулатори. Новите им модели зареждат и литиеви. За тях нямам наблюдения.-Чем занимаетесь по жизни?
-Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
Коментар
-
www.meanwell-bg.com
Търсачката на браузера: PB-300P-12 или PB-360P-12, за автомобили с инсталация 12V (че има зарядни и за други).
Това което използвам вече десет - петнадесет години май беше PB-360P-12.
Коментар
-
Същото важи и за последните обсъждани в темата.
Досега не съм попадал на автомобил в чиито кош има място за зарядно 7 х 15 см, но няма място за такова с размери 15 х 35 см...
Коментар
-
За размера съм съгласен но конструкцията им не позволява да се подмятат в прашна и влажна среда както останалите.
Охлаждането с вентихоптер също е особеност с която следва да се съобразява човек.
Особено при монтаж и то в кош.
Не го наричам г0вн0, дори изглежа добре сделано ма си е индустриално изделие а не потребителска лиликтоника!Враг усраине
Коментар
-
Точно същите гледам и аз в точно същия сайт. Индустриални ми изглеждат и на мен. Не че не могат да се ползват и за други цели, ама точно такова не бих си монтирал в коша, при движока. Май не е предназначено за условията там...Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеwww.meanwell-bg.com
Търсачката на браузера: PB-300P-12 или PB-360P-12, за автомобили с инсталация 12V (че има зарядни и за други).
Това което използвам вече десет - петнадесет години май беше PB-360P-12.-Чем занимаетесь по жизни?
-Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
Коментар
-
Досега не ми беше хрумвала идеята за монтаж на зарядно в коша на двигателя. Като я доразвия, се сещам че там мога да монтирам и бензинов генератор Хонда. Ако остане място мога да монтирам и вятърна турбина. А луфта между изброеноте мога да го уплътня със соларни панели. За всеки случай ще сложа и един карбиден лампион. Зер няма да връзвам жиците на тъмно.
Сещам се, че в цялата система липсва нещо с педали и динамо или поне от ония фенерчета които се стискаха в ръка и светеха. За всеки случай...
Сега по-сериозно. По-напред в темата ставаше въпрос за зареждане на акумулатора без да се сваля. Вдига се капака, зарядното се поставя където е удобно, свързват се кабелите и готово.
Откъде се появи това изискване за перманентен монтаж на зарядното в автомобила (возилото по селташки)?
В него има перманентно прибрани в багажника кабели за вземане на ток, и толкова.
- 2 likes
Коментар
-
Аз съм по "вграждането", не само ми е хрумнала ами от сума години у консервата се търкаля чарджър а от лани даже калорифиер.
Но нищо от тия неща не седи в коша, де.
Точно тук идеята от къде е тръгнала не зная - не е от мен със сигурност.
И за свалянето не съм сигурен от къде битува тази практика.
Аз батерия свалям свалям само като ще я хвърлям.
На село поне е така
Враг усраине
- 1 like
Коментар
-
Откъде е дошла идеята за вграждане на зарядно в коша на двигателя не знам. Но скандинавците масово имат подобни пакети, монтирани допълтнително, или заводски по колите им. Подгрява се антифриза, и се подзарежда акумулатора. Имат и влагозащитени контакти на предната решетка, или броня. При нашия климат в последните години не е жизненоважно...-Чем занимаетесь по жизни?
-Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
Коментар
-
Таке е като консервата ти стои едните 6-7 месеца на паметник а през постаналите - псуваш, че не си в Италия да кажем и трябва да я ползваш!
И двете неща си трябват за да ограничат малко от малко псуването
Иначе онзи ден погледнах в елекрическият сайт на Мийнуайл и се изненадах колко много и разнообразни неща имат.
Освен любимите ни шаржъри имали инвертори, контролери за соларни системи и какво ли още не.
Дали са нови или не съм им обръщал внимание не се знае.
Аз и преди съм споменавал, че тази марка не я харесвам и я избягвам винаги като може.
Никога не съм купувал нещо тяхно и пак имам не малък брой захранвания.
И пак не ги харесвам за разлика от Делта например
Враг усраине
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар