Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Зарядно от Лидл

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Фен на TDK-Lambda и Astec?
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #47
      На делта но е по-скоро предпочитание отколкото чак фенщина.
      Правят захранвания за големи компютърни производители за разлика от мийнуайл.
      Враг усраине

      Коментар


      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        Покажи ги да видим ко мязат, на работата имаме беннинг и аег изправители, но за промишлени цели, имаме и на АББ, малки захранвания на 24 волта...

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Изглежда точно като мийнуайл само че пише делта
        Сериозно, на какво да мяза едно захранване?
        Astec също прави захранващи модули за компютри и сървъри, там изискванията също са високи.
        Но и те външно приличат на всеко друго.

        Има един принцип - ако не можеш да го отвориш или премериш с апаратура само по теглото го определяш струва ли.
        Не тежи ли - пръдня

    • #48
      Не съм много в час с тоците на акумите, та да питам. Проблем ще има ли, ако свържа акумулатор CaCa на зарядно стек 5.0 за поддръжка, за около шест месеца в неотопляема къща, вкл. зимния период. Температурата в стаята през студените дни пада до около 5 градуса.

      Коментар


      • krassitch
        krassitch коментира
        Редактиране на коментар
        Няма да има проблеми, за всеки случай бих го сложил в банята.Трябва да се следи за плащане на сметката за тока, начисляват и по 1-2 киловата на месец без консумация.Да не дръпнат шалтера

    • #49
      Дръж зарядното надалеч от акумулатора, за да не влизат газове от акумулатора в зарядното.

      Коментар


      • #50
        Първоначално публикуван от stefsab Преглед на мнение
        Дръж зарядното надалеч от акумулатора, за да не влизат газове от акумулатора в зарядното.
        Имаш предвид да не стане бум, не вярвам.Сега чесно, нямам идея газовете дали са по-тежки от въздуха, но при зареждане на акумулатори с отворени тапи, не съм забелязал кипене.

        Коментар


        • kameno karp
          kameno karp коментира
          Редактиране на коментар
          Отделя се водород.

      • #51
        Водорода е най-лекия елемент. Не знам, но колко трябва да се отдели, че да изпълни стая 20 квадрата и да стане опасно.Питам, защото това ще му е съдбата. Свръзвам го, и ще сложа бележка на него- честита пролет.

        Коментар


        • kameno karp
          kameno karp коментира
          Редактиране на коментар
          Долната граница на взривяемост на водорода е четири обемни процента!
          Колко водород ще се отдели,нямам си идея. Но ако се натрупа в концентрация над ДГВ до тавана,като цъкнеш крушката и ако се получи преискряване,може да стане 💣. Това е на теория. Лошото е,че понякога(колкото и рядко да е това) теорията се покрива с практиката.
          Последно редактирано от kameno karp; 25-07-24, 22:08.

      • #52
        Преди над 15 години,зареждам един акумулатор-тапите му развити,зарежда се с трансформаторно зарядно.Отивам след определено време,облечен съм с анцунг,от възможно най изкуствената материя(много модерна тогава),който при движение,понякога дотолкова се наелектризираше,че чак се чуваше пукане.Навеждам се над акумулатора......и той се взриви,разцепи се целия.Имах късмет и не бях засегнат.Та така.
        Yamaha Yz450F
        Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
        Всичко с ''рошави''гуми!

        Коментар


        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          Виждал съм как падат по гръб 5 човека при взрив на голям акумулатор за мотокар, над 120Ач беше. Стана след подаване на ток от камион с кабели

      • #53
        Някой друг чувал ли е как ври купчина от 15-тина оловно-киселинни акумулаторни батерии за електрокари. Е там се отделя водород в опасни количества
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • krassitch
          krassitch коментира
          Редактиране на коментар
          Ееее, ако човек отваря сервиз за акумулатори е така.Ако се поддържа един акумулатор с зарядно за дълго време, колко водород ще се отдели?

        • kameno karp
          kameno karp коментира
          Редактиране на коментар
          Достатъчно,че при ОПРЕДЕЛЕНИ условия да гръмне! Примерно-ако по време на заряд нещо около клемите преискри,гърмежа ти е сигурен.

        • stefsab
          stefsab коментира
          Редактиране на коментар
          Имам 2 взрива на прясно заредни акумулатори пред мен. Добре че станаха в студен период, та връхната дреха ми опази кожичката. На 5-6 -тата секунда си измих очите на чешмата, та се отървах с леко зачервяване.
          И двата случая бяха от грешка на човека до мен.

      • #54
        Първоначално публикуван от Karushev Преглед на мнение
        Не съм много в час с тоците на акумите, та да питам. Проблем ще има ли, ако свържа акумулатор CaCa на зарядно стек 5.0 за поддръжка, за около шест месеца в неотопляема къща, вкл. зимния период. Температурата в стаята през студените дни пада до около 5 градуса.
        Провери зарядното дали се връща в работен режим след спиране на тока или "заспива" и не зарежда.
        За толкова време все някога ще се случи да има прекъсване.

        Коментар


        • krassitch
          krassitch коментира
          Редактиране на коментар
          Това конкретно няма проблем, и е висок клас зарядно...

      • #55
        Първоначално публикуван от Karushev Преглед на мнение
        Не съм много в час с тоците на акумите, та да питам. Проблем ще има ли, ако свържа акумулатор CaCa на зарядно стек 5.0 за поддръжка, за около шест месеца в неотопляема къща, вкл. зимния период. Температурата в стаята през студените дни пада до около 5 градуса.
        Зареди акумулатора и го откачи от клемите ....за 6 месеца няма дерт да стои зареден акумулатор.

        Моята практика показва ,че батерия която стои няколко месеца на подзаряд,живота и е кратък.....

        Ползвам няколко стека , след спиране на захранването,си продължават от където са били.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #56
          Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение

          Зареди акумулатора и го откачи от клемите ....за 6 месеца няма дерт да стои зареден акумулатор.

          Моята практика показва ,че батерия която стои няколко месеца на подзаряд,живота и е кратък.....

          Ползвам няколко стека , след спиране на захранването,си продължават от където са били.
          Зарядното е ясно. Благодаря за мнението. Сега ме вълнува въпроса за зареждане на нов акумулатор, преди да се монтира. Четох някъде, че било добре да се направи разряд и заряд на новия преди монтаж. Този е нов, в магазина показа 12.74 на техен мултицет. На моя 12.7. След два дни 12.69. Да го зареждам ли, или да го монтирам. Не съм правил подобна операция никога, но последните ми три акуми с три годишни гаранции си издържаха точно гаранциите, и се предадоха.

          Коментар


          • #57
            Първоначално публикуван от Karushev Преглед на мнение

            Зарядното е ясно. Благодаря за мнението. Сега ме вълнува въпроса за зареждане на нов акумулатор, преди да се монтира. Четох някъде, че било добре да се направи разряд и заряд на новия преди монтаж. Този е нов, в магазина показа 12.74 на техен мултицет. На моя 12.7. След два дни 12.69. Да го зареждам ли, или да го монтирам. Не съм правил подобна операция никога, но последните ми три акуми с три годишни гаранции си издържаха точно гаранциите, и се предадоха.
            Няма лошо да го заредиш и качиш на колата,и да не го направиш,пак няма проблем ..... акумулатора иска експлоатация....

            По принцип,тоя стек можеш да го включваш към батерията,без да откачваш клемите към колата ,и ако имаш контакт наблизо,си го зареждаш когато и колкото искаш...

            П.п Не се втелясвай с меренето на напрежение и то със стотните,първо, с десет различни мултицета,ще имаш 10 различни стойности ,и второ , напрежението ще ти даде почти никаква информация относно състоянието на заряд...на батерията свалена от колата.
            Последно редактирано от Roninn; 28-07-24, 20:18.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X