Интересно, имам ги и двата модела на сивото лидълско зарядно, но никога не съм заварвал отчетено напрежение 14.4В и НЕ мигащ символ за акумулатор. Обикновено ги включвам към 5 часа след обяд и ги изключвам към 10 часа преди обяд на другия ден. Намирам ги с показания 12.6-12.8В и немигащо "акумулаторче".
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Зарядно от Лидл
Свий
X
-
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеНяма логика прагът на превключване за акумулатор 6V да е толкова висок. 14.4 / 2 = ?Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Аз използвам други зарядни, и няма да си купя лидълско само за да пробвам как работи...
Коментар
-
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеАз използвам други зарядни, и няма да си купя лидълско само за да пробвам как работи...
п.п Стек не поддържа 6 в акумулатори. И много правилно.
Паметта на стека се храни от батерията която зарежда....Последно редактирано от Roninn; 12-10-23, 07:40.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеАз използвам други зарядни, и няма да си купя лидълско само за да пробвам как работи...Враг усраине
- 1 like
Коментар
-
За 7-8 години,не съм видял разлика между лидълско и стек примерно,а цената е 5 към 1 или 6 към 1 зависи кой модел е стека ...говоря в диапазона до 5 ампера
Единственото е че стека както го оставя,така го намирам.
Лидълското трябва да го наглеждаш цяла зима и не щото е лидълско,а така са му казали да работи.
Представете си че има споразумение да не изяждат пазара на другите....един софтуерен ред в лидълското го дели от това.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
- 1 like
Коментар
-
Един въпрос и от мен. Акумулаторът ми е 12V, 8,6Ah, AGM технология. Доколкото знам, за зареждането на този тип акумулатори е необходимо по-високо напрежение. Затова и зарядното на Лидл има отделен режим за AGM. Не е посочен обаче токът при този режим. Затова се чудя при каква програма да зареждам акумулаторчето си - за мотоциклет (но при по-ниско напрежение), или AGM (но при по-силен ток)?
Коментар
-
Божа работа, Вальо.
С по-голям ток няма да го убиеш.
С по-ниско напрежение обаче през зимата има по-голям шанс.
Или моторджийско зарядно или не го мисли особено - батерията е консуматив.
Каквото стане - стане.
От плод-зеленчука не би требвало да очакваме особено трайни резултати!Враг усраине
Коментар
-
Първоначално публикуван от w_popov Преглед на мнениеЕдин въпрос и от мен. Акумулаторът ми е 12V, 8,6Ah, AGM технология. Доколкото знам, за зареждането на този тип акумулатори е необходимо по-високо напрежение. Затова и зарядното на Лидл има отделен режим за AGM. Не е посочен обаче токът при този режим. Затова се чудя при каква програма да зареждам акумулаторчето си - за мотоциклет (но при по-ниско напрежение), или AGM (но при по-силен ток)?
Батерии които стоят постоянно на поддържащ режим ,не изкарват две години...независимо от ампеража мотор или джип.
На моторите които имам аларма,без да откачвам батерията ,изкарват около 10 дни преди да падне батерията,там закачвам поддържащ режим и горе долу нещата са ок.
Иначе откачвам клемите,зареждам батериите и така ги оставям ,като се сетя през зимата,дозареждам веднъж два пъти и така живеят нормално.
Поддържащ режим на зарядните от типа на лидъл имам в предвид.Има разни други за каравани със по 10-20 ма ...ток ,които стават за непрекъсната компенсация на саморазряда ,Но те са други разбира се.
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Аз наскоро си взех такова зарядно ,
Нов модел е , има вентилатор , 2 режима - стандартен и импулсен (възстановителен) .
Досега е работило на 4 акумулатора и резултата е ОК.
Имам 4 бр. Райдерски машини и съм доволен от тях , само веднъж имах драма с една батерия но се уреди много бързо.
Бонус ми е ,че централата на Евромастер ми е съвсем близо.
Лидъл ме дразнят с тяхната политика да продават акумулаторните уреди поотделно , зарядно и батерия.
Бях взел една градинска водна помпа , ползвах я 3-4 пъти и умря , но 2те години бяха изтекли...
п.п.
................ естествено имам и старо - трансформаторно зарядно , но минуса му е че е тежко.
Последно редактирано от nbajani; 17-02-24, 13:50.Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б
Коментар
-
Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнениеNbajani, това познава ли ги, ако е силно разреден акумулатора или и то иска първоначално да го събудиш с трафа?
Уж се зареди напълно , а на следващия ден беше 10,8 волта.
п.п.
сега погледнах упътването - пише да не се включва в акумулатори в които няма никакво напрежение
Последно редактирано от nbajani; 18-02-24, 11:24.Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б
Коментар
-
Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнениеNbajani, това познава ли ги, ако е силно разреден акумулатора или и то иска първоначално да го събудиш с трафа?
Максималният им заряден ток беше към 20 - 25А и могат да съживят почти всеки мъртвец.
И друг път са обсъждани във форума...
Коментар
-
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеИма едни зарядни на Meanwell (300W и 360W) които потеглят дори при напълно разреден акумулатор.
Максималният им заряден ток беше към 20 - 25А и могат да съживят почти всеки мъртвец.
И друг път са обсъждани във форума...Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
300W Meanwell захранване няма ли да струва колкото нормално зарядно за акумулатор извън плод-зеленчука?
Ако е без пари ОК ама ако трябва да се купува, че и да се модифицира малко ми се губи смисъла от упражнението.Враг усраине
Коментар
-
Около 10 А в порядъка на 200+ лв до към 350 лв
Вальо искаше да регулира освен напрежението и тока ....напрежението беше лесно...но с тока имаше драма....Той за кемпера гласеше някакви работи.
Той напрежението го беше извел на тример,но тока се променяше (в големи граници) ,като регулира напрежението ...ако правилно помня де...че беше преди 3-4 години.Последно редактирано от Roninn; 18-02-24, 15:26.
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар