Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Зарядно от Лидл

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Интересно, имам ги и двата модела на сивото лидълско зарядно, но никога не съм заварвал отчетено напрежение 14.4В и НЕ мигащ символ за акумулатор. Обикновено ги включвам към 5 часа след обяд и ги изключвам към 10 часа преди обяд на другия ден. Намирам ги с показания 12.6-12.8В и немигащо "акумулаторче".
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • Roninn
      Roninn коментира
      Редактиране на коментар
      Когато мига,зарежда...около 13.3 -13.7 стои ....периодично качва 14.4 за някакво време и пак пада...имам десетки клипове ,заедно с преработката да тръгва да зарежда след спиране на захранването ,но едва ли ще ги намеря...

    • Edo
      Edo коментира
      Редактиране на коментар
      Както писах, 2 часа след включването контура беше спрял да мига и чертичките бяха станали 4 от 2 в началото. Показваше 13.3В и го оставих така още 30 часа след което беше станало 14В без да съм виждал повече контура да мига.

    • Roninn
      Roninn коментира
      Редактиране на коментар
      Щом 4 черти са не мигащи и видими,според зарядното , акумулатора е зареден

  • #17
    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    Няма логика прагът на превключване за акумулатор 6V да е толкова висок. 14.4 / 2 = ?
    Ми пробвай ...
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #18
      Аз използвам други зарядни, и няма да си купя лидълско само за да пробвам как работи...
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • #19
        Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
        Аз използвам други зарядни, и няма да си купя лидълско само за да пробвам как работи...
        Е,нали затова пък ползвам 5-6 грубо..лидълски.и бош С...нещо си....,май имам и стек ползвам...стека не съм сигурен дали поддържа 6 в батерии....лидълските са така

        п.п Стек не поддържа 6 в акумулатори. И много правилно.

        Паметта на стека се храни от батерията която зарежда....
        Последно редактирано от Roninn; 12-10-23, 07:40.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #20
          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
          Аз използвам други зарядни, и няма да си купя лидълско само за да пробвам как работи...
          Е то не е и нужно, знае се: за толкова пари - толкова!
          Враг усраине

          Коментар


          • #21
            За 7-8 години,не съм видял разлика между лидълско и стек примерно,а цената е 5 към 1 или 6 към 1 зависи кой модел е стека ...говоря в диапазона до 5 ампера

            Единственото е че стека както го оставя,така го намирам.

            Лидълското трябва да го наглеждаш цяла зима и не щото е лидълско,а така са му казали да работи.

            Представете си че има споразумение да не изяждат пазара на другите....един софтуерен ред в лидълското го дели от това.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #22
              Един въпрос и от мен. Акумулаторът ми е 12V, 8,6Ah, AGM технология. Доколкото знам, за зареждането на този тип акумулатори е необходимо по-високо напрежение. Затова и зарядното на Лидл има отделен режим за AGM. Не е посочен обаче токът при този режим. Затова се чудя при каква програма да зареждам акумулаторчето си - за мотоциклет (но при по-ниско напрежение), или AGM (но при по-силен ток)?

              Коментар


              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                Зареждаш на AGM, няма значение колко ти е голяма батерията,аз с 1 ампер зарядна зареждам и подържам и 3 ампера батерийка и 100 ампера на комбито,и двете AGM

                Е има разлика от времето на зареждане,ако бързам си включвам истинското зарядно ма на 8 ампера няма какво да му бързам,там става и с 1 ампер

            • #23
              Божа работа, Вальо.
              С по-голям ток няма да го убиеш.
              С по-ниско напрежение обаче през зимата има по-голям шанс.

              Или моторджийско зарядно или не го мисли особено - батерията е консуматив.
              Каквото стане - стане.

              От плод-зеленчука не би требвало да очакваме особено трайни резултати!
              Враг усраине

              Коментар


              • #24
                Първоначално публикуван от w_popov Преглед на мнение
                Един въпрос и от мен. Акумулаторът ми е 12V, 8,6Ah, AGM технология. Доколкото знам, за зареждането на този тип акумулатори е необходимо по-високо напрежение. Затова и зарядното на Лидл има отделен режим за AGM. Не е посочен обаче токът при този режим. Затова се чудя при каква програма да зареждам акумулаторчето си - за мотоциклет (но при по-ниско напрежение), или AGM (но при по-силен ток)?
                И двете програми ги ползваш,както намериш за добре.Ако мпс не се кара през сезона,не дръжте батериите на поддържащ режим целия сезон.

                Батерии които стоят постоянно на поддържащ режим ,не изкарват две години...независимо от ампеража мотор или джип.

                На моторите които имам аларма,без да откачвам батерията ,изкарват около 10 дни преди да падне батерията,там закачвам поддържащ режим и горе долу нещата са ок.

                Иначе откачвам клемите,зареждам батериите и така ги оставям ,като се сетя през зимата,дозареждам веднъж два пъти и така живеят нормално.

                Поддържащ режим на зарядните от типа на лидъл имам в предвид.Има разни други за каравани със по 10-20 ма ...ток ,които стават за непрекъсната компенсация на саморазряда ,Но те са други разбира се.
                ​​




                ​​
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #25
                  Аз наскоро си взех такова зарядно ,
                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име:viber_image_2024-02-17_14-22-08-739.jpg Прегледи:0 Размер:191.8 КБ ID:6956059

                  Нов модел е , има вентилатор , 2 режима - стандартен и импулсен (възстановителен) .

                  Досега е работило на 4 акумулатора и резултата е ОК.

                  Имам 4 бр. Райдерски машини и съм доволен от тях , само веднъж имах драма с една батерия но се уреди много бързо.
                  Бонус ми е ,че централата на Евромастер ми е съвсем близо.

                  Лидъл ме дразнят с тяхната политика да продават акумулаторните уреди поотделно , зарядно и батерия.

                  Бях взел една градинска водна помпа , ползвах я 3-4 пъти и умря , но 2те години бяха изтекли...


                  п.п.

                  ................ естествено имам и старо - трансформаторно зарядно , но минуса му е че е тежко.

                  Последно редактирано от nbajani; 17-02-24, 13:50.
                  Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                  Коментар


                  • #26
                    Nbajani, това познава ли ги, ако е силно разреден акумулатора или и то иска първоначално да го събудиш с трафа?

                    Коментар


                    • #27
                      Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнение
                      Nbajani, това познава ли ги, ако е силно разреден акумулатора или и то иска първоначално да го събудиш с трафа?
                      Не съм му слагал напълно разреден (умрял) акумулатор , 8 волта показваше един , но после се оказа че е за брак.
                      Уж се зареди напълно , а на следващия ден беше 10,8 волта.

                      п.п.

                      сега погледнах упътването - пише да не се включва в акумулатори в които няма никакво напрежение
                      Последно редактирано от nbajani; 18-02-24, 11:24.
                      Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                      Коментар


                      • #28
                        Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнение
                        Nbajani, това познава ли ги, ако е силно разреден акумулатора или и то иска първоначално да го събудиш с трафа?
                        Има едни зарядни на Meanwell (300W и 360W) които потеглят дори при напълно разреден акумулатор.
                        Максималният им заряден ток беше към 20 - 25А и могат да съживят почти всеки мъртвец.
                        И друг път са обсъждани във форума...
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • #29
                          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                          Има едни зарядни на Meanwell (300W и 360W) които потеглят дори при напълно разреден акумулатор.
                          Максималният им заряден ток беше към 20 - 25А и могат да съживят почти всеки мъртвец.
                          И друг път са обсъждани във форума...
                          Колегата Вальо (Drunkman) ми беше дал такова,той беше почнал да го модифицира ...аз трябваше да го довърша ... вече не помня ,но си спомням че тея нямаха поддържащ режим,иначе доста истински са.
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • #30
                            300W Meanwell захранване няма ли да струва колкото нормално зарядно за акумулатор извън плод-зеленчука?
                            Ако е без пари ОК ама ако трябва да се купува, че и да се модифицира малко ми се губи смисъла от упражнението.
                            Враг усраине

                            Коментар


                            • Roninn
                              Roninn коментира
                              Редактиране на коментар
                              Около 10 А в порядъка на 200+ лв до към 350 лв
                              Вальо искаше да регулира освен напрежението и тока ....напрежението беше лесно...но с тока имаше драма....Той за кемпера гласеше някакви работи.

                              Той напрежението го беше извел на тример,но тока се променяше (в големи граници) ,като регулира напрежението ...ако правилно помня де...че беше преди 3-4 години.
                              Последно редактирано от Roninn; 18-02-24, 15:26.

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X