Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Зарядно от Лидл

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20240213_211648.jpg
Прегледи:436
Размер:482.4 КБ
ID:6956234 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20240213_211939.jpg
Прегледи:434
Размер:348.0 КБ
ID:6956235 Аз втора седмица обикалям по национални обекти в нищото...по на 350 км в една посока от местообитанието ми...та си возя фризера ..,щото в такива бивши гранични зони...има по голяма вероятност мигранти да те намерят и нахранят,от колкото да намериш магазин ...та понеже няма специалист дето да подаде едни 12 волта отзад в пикапа...фризера се храни от втори 100 Амперчасов бош агм ..досега до 3 денонощия държи на батерия ...и после на лидълско зарядно от тея червените дето напоследък излезнаха ...май 5 амперови може и да бъркам ...зарежда си прилично от вечерта до сутринта...един удължител от пикапа до гаража и така цяла нощ.Никакви забележки,то от години ползвам тея лидълските ..но напоследък доста често ги мъча.

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20240213_211944.jpg Прегледи:0 Размер:369.5 КБ ID:6956233
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от nbajani Преглед на мнение
      Не съм му слагал напълно разреден (умрял) акумулатор , 8 волта показваше един , но после се оказа че е за брак.
      Уж се зареди напълно , а на следващия ден беше 10,8 волта.

      п.п.

      сега погледнах упътването - пише да не се включва в акумулатори в които няма никакво напрежение
      Три такива акумулатора ми съживяват в магазина за акумулатори и после карат години. Напълно изтощен акумулатор, зареждам го с лидълското и после пак пада за ден. Преди беше 12лв. Услугата сега е 20, последно декември ползвах
      ________________________________________________
      Subaru OUTBACK 2,5
      Hyundai TUCSON 2.0

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
        Три такива акумулатора ми съживяват в магазина за акумулатори и после карат години. Напълно изтощен акумулатор, зареждам го с лидълското и после пак пада за ден. Преди беше 12лв. Услугата сега е 20, последно декември ползвах
        Може би са открили начин със зарядно да лекуват сулфатизирали елементи и прекъснати клетки.

        А конкретно за въпросния акум. - той е на 11 г. и беше забравен на включен консуматор 2 седмици в най големите студове -15тина градуси.

        Ако не беше така , още щеше да си е годен... навярно..
        Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

        Коментар


        • IvanIvanovi
          IvanIvanovi коментира
          Редактиране на коментар
          не знам какво са открили, казвам че акумулатор който не държи ток след зареждане с такова зарядно, не е непременно за изхвърляне.

          по принцип, не конкретно твоя

        • Roninn
          Roninn коментира
          Редактиране на коментар
          Използват траф 18 волта....през един диод...ползва се единия полупериод ...ползва се от как съществуват акумулатори оловно киселинни....по интелегентните са с тиристор...и аз ползвам тоя метод...получава се 25 херца импулс и се счита че разбива в някаква степен сулфата...принципно това е най доброто зареждане на батерия което знам....но не бива да се очакват чудеса ....

      • #34
        Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
        300W Meanwell захранване няма ли да струва колкото нормално зарядно за акумулатор извън плод-зеленчука?
        Ако е без пари ОК ама ако трябва да се купува, че и да се модифицира малко ми се губи смисъла от упражнението.
        Четеш по диагонал. Написал съм зарядно, а не захранване. Зарежда по някакъв тристепенен алгоритъм, който дори имаше и фешън абревиатура.
        По-старите модели (които имам предвид) зареждат само оловни акумулатори. Новите им модели зареждат и литиеви. За тях нямам наблюдения.
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • #35
          Щех да кажа, че за сефте чувам тази марка да има зарядно но нещо изплува отгоре…
          Като да е ставало въпрос и преди.
          Не че е ракетна наука, че даже в прод зеленчука се продава и ще гледам да го запомня
          Враг усраине

          Коментар


          • #36
            Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
            Четеш по диагонал. Написал съм зарядно, а не захранване. Зарежда по някакъв тристепенен алгоритъм, който дори имаше и фешън абревиатура.
            По-старите модели (които имам предвид) зареждат само оловни акумулатори. Новите им модели зареждат и литиеви. За тях нямам наблюдения.
            Дай по-конкретен модел. Намирам само захранванията...
            -Чем занимаетесь по жизни?
            -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

            Коментар


            • #37
              www.meanwell-bg.com

              Търсачката на браузера: PB-300P-12 или PB-360P-12, за автомобили с инсталация 12V (че има зарядни и за други).
              Това което използвам вече десет - петнадесет години май беше PB-360P-12.
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • #38
                Малките компактни зарядни предимството им (за мен) е че няма нужда да се сваля акумулатора , а с един удължител лесно се закачват направо в коша на колата.
                Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                Коментар


                • #39
                  Същото важи и за последните обсъждани в темата.
                  Досега не съм попадал на автомобил в чиито кош има място за зарядно 7 х 15 см, но няма място за такова с размери 15 х 35 см...
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • #40
                    За размера съм съгласен но конструкцията им не позволява да се подмятат в прашна и влажна среда както останалите.
                    Охлаждането с вентихоптер също е особеност с която следва да се съобразява човек.
                    Особено при монтаж и то в кош.
                    Не го наричам г0вн0, дори изглежа добре сделано ма си е индустриално изделие а не потребителска лиликтоника!
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • #41
                      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                      www.meanwell-bg.com

                      Търсачката на браузера: PB-300P-12 или PB-360P-12, за автомобили с инсталация 12V (че има зарядни и за други).
                      Това което използвам вече десет - петнадесет години май беше PB-360P-12.
                      Точно същите гледам и аз в точно същия сайт. Индустриални ми изглеждат и на мен. Не че не могат да се ползват и за други цели, ама точно такова не бих си монтирал в коша, при движока. Май не е предназначено за условията там...
                      -Чем занимаетесь по жизни?
                      -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

                      Коментар


                      • #42
                        Досега не ми беше хрумвала идеята за монтаж на зарядно в коша на двигателя. Като я доразвия, се сещам че там мога да монтирам и бензинов генератор Хонда. Ако остане място мога да монтирам и вятърна турбина. А луфта между изброеноте мога да го уплътня със соларни панели. За всеки случай ще сложа и един карбиден лампион. Зер няма да връзвам жиците на тъмно.
                        Сещам се, че в цялата система липсва нещо с педали и динамо или поне от ония фенерчета които се стискаха в ръка и светеха. За всеки случай...

                        Сега по-сериозно. По-напред в темата ставаше въпрос за зареждане на акумулатора без да се сваля. Вдига се капака, зарядното се поставя където е удобно, свързват се кабелите и готово.
                        Откъде се появи това изискване за перманентен монтаж на зарядното в автомобила (возилото по селташки)?
                        В него има перманентно прибрани в багажника кабели за вземане на ток, и толкова.
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • #43
                          Аз съм по "вграждането", не само ми е хрумнала ами от сума години у консервата се търкаля чарджър а от лани даже калорифиер.
                          Но нищо от тия неща не седи в коша, де.
                          Точно тук идеята от къде е тръгнала не зная - не е от мен със сигурност.

                          И за свалянето не съм сигурен от къде битува тази практика.
                          Аз батерия свалям свалям само като ще я хвърлям.
                          На село поне е така


                          Враг усраине

                          Коментар


                          • #44
                            Откъде е дошла идеята за вграждане на зарядно в коша на двигателя не знам. Но скандинавците масово имат подобни пакети, монтирани допълтнително, или заводски по колите им. Подгрява се антифриза, и се подзарежда акумулатора. Имат и влагозащитени контакти на предната решетка, или броня. При нашия климат в последните години не е жизненоважно...
                            -Чем занимаетесь по жизни?
                            -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

                            Коментар


                            • #45
                              Таке е като консервата ти стои едните 6-7 месеца на паметник а през постаналите - псуваш, че не си в Италия да кажем и трябва да я ползваш!
                              И двете неща си трябват за да ограничат малко от малко псуването

                              Иначе онзи ден погледнах в елекрическият сайт на Мийнуайл и се изненадах колко много и разнообразни неща имат.
                              Освен любимите ни шаржъри имали инвертори, контролери за соларни системи и какво ли още не.
                              Дали са нови или не съм им обръщал внимание не се знае.
                              Аз и преди съм споменавал, че тази марка не я харесвам и я избягвам винаги като може.
                              Никога не съм купувал нещо тяхно и пак имам не малък брой захранвания.
                              И пак не ги харесвам за разлика от Делта например
                              Враг усраине

                              Коментар


                              • pansim
                                pansim коментира
                                Редактиране на коментар
                                Обаче тук не мога да се съглася с теб. Мийнуайл са перфектни. Едни зарядни дето работят 24/7, вече 15 години спират само като спре тока...18 броя са и нито едно не е дало фира. Не че Делта не стават, ама...

                              • Esper
                                Esper коментира
                                Редактиране на коментар
                                Те и моите "найдени" си работят но съм виждал не малко дефектни.
                                Всъщност предвид колко бройки се използват в производството дефектните може да са незначителен процент.
                                Ама аз пак не харесвам марката та май няма значение

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X