Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Зарядно от Лидл

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Зарядно от Лидл

    Мисля, че имаше отделна тема за това зарядно, но не я намирам! От една година съм си взел такова за вилата, да имам за аварийни ситуации и досега не бях го ползвал, чета инструкцията и нещо не разбрах кога е напълно зареден акумулатора? Слагам го да дозареди акумулатора на Хондата която си стои като паметник там - на режим Автомобил, светнаха две чертички и почна да мига корпуса на акумулатора на дисплея. След 2 часа гледам вече не мига и четири чертички, а волтажа беше 13.3В май. Оставих го така 32 часа и стигна до 14В - как разбирате кога е напълно зареден и може вече да се изключи?
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

  • #2
    Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
    Мисля, че имаше отделна тема за това зарядно, но не я намирам! От една година съм си взел такова за вилата, да имам за аварийни ситуации и досега не бях го ползвал, чета инструкцията и нещо не разбрах кога е напълно зареден акумулатора? Слагам го да дозареди акумулатора на Хондата която си стои като паметник там - на режим Автомобил, светнаха две чертички и почна да мига корпуса на акумулатора на дисплея. След 2 часа гледам вече не мига и четири чертички, а волтажа беше 13.3В май. Оставих го така 32 часа и стигна до 14В - как разбирате кога е напълно зареден и може вече да се изключи?
    Когато спре да мига и има 4 чертички значи е зареден. После минава в режим поддържане на заряда.

    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение

      Когато спре да мига и има 4 чертички значи е зареден. После минава в режим поддържане на заряда.
      Добре, но волтажа на дисплея непрекъснато расте? Естествено след като пуснах темата намерих правилната в друг раздел - избор на зарядни и там има доста отговори. Мойто е малко по-различно от тези по снимките - червено не сиво, но предполагам е същото и разбрах, че в режим Автомобил зарежда до 14.4В. Това значи ли, че щом дисплея покаже 14.4В ще спре да расте и е готово и мога да го спирам?
      Honda XL600LM, 1987
      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

      Коментар


      • #4
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • #5
          Да, точно такова е моето, но от клипа пак не става ясно дали при достигане на 14.4 на дисплея вече е напълно заредено и може да се изключва. Също колко волта е този праг за мотоциклетен акумулатор?
          Honda XL600LM, 1987
          Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
          Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
            Да, точно такова е моето, но от клипа пак не става ясно дали при достигане на 14.4 на дисплея вече е напълно заредено и може да се изключва. Също колко волта е този праг за мотоциклетен акумулатор?
            Значи не си гледал като хората. И показват, и обясняват всичко - за мотоциклетен акумулатор е желателно да се включи на символ мотоциклет а не на автомобил. Тогава ще зарежда с ток 0.8А, който е желателен за акумулатори до 15 Ач, тоест мотоциклетни. Прагът пак си е 14.4В, но се достига доста по-бавно, което е по-добрият вариант за здравето на акумулатора. Едно общо правило гласи, че акумулатор е добре да се зарежда с ток, който се равнява на 1/10 от капацитета му. Ако акумулатора е 60Ач - 6А е максималния желан ток за зареждане. Когато акумулатора се зареди напълно, напрежението остава 14.4В, но тока пада до 0.1А и преминава в поддържащ режим. Ако наистина държиш да си толкова педантичен, купуваш един комбиниран цифров волт-ампермер и го връзваш за зарядното и акумулатора. В момента, в който тока падне на 0.1А и напрежението е 14.4В изключваш и се кефиш на 101% зареден акумулатор
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • #7
              Не го мисли,то си прави цикли разни,от 13 волта,стига до 14.4 ,после спира ,пак зарежда....изпада във поддържащ режим..по някое време почва да качва до 14.4 и така...

              Колкото пъти го погледнеш,толкова различни стойности може да видиш.

              На мотора само тока е ограничен на 0.8 А горе долу.... напрежението трябва да е еднакво със автомобилния.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #8
                На това зарядно ако му се закачи 12В акумулатор със заряд ~10В ще се задейства ли?
                WG 2.7 CRD

                Коментар


                • chrichri
                  chrichri коментира
                  Редактиране на коментар
                  При ниско напрежение не тръгва. Трябва да го инжектираш моментно паралелно с 12 В и започва да зарежда, както си трябва.

              • #9
                Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                На това зарядно ако му се закачи 12В акумулатор със заряд ~10В ще се задейства ли?
                На теория трябва да се задейства от 7.5В нагоре в импулсен режим. В упътването даже са го кръстили "десулфатизация" Когато вдигне до 10.5В превключва на зададения първоначален режим. На мен са ми се случвали няколко издънки, последната преди месец и половина - от отворен капак на багажника акумулатора беше на нулата. Директно вързано, лидълското не тръгна, както го дават и в инструкцията. Първо събудих малко акумулатора с едно 50-годишно българско зарядно със селеново стълбче и щом стигна 10-тина волта отново му закачих лидълското.
                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                Из "Златния телец"

                Коментар


                • #10
                  Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение

                  На теория трябва да се задейства от 7.5В нагоре в импулсен режим. В упътването даже са го кръстили "десулфатизация" Когато вдигне до 10.5В превключва на зададения първоначален режим. На мен са ми се случвали няколко издънки, последната преди месец и половина - от отворен капак на багажника акумулатора беше на нулата. Директно вързано, лидълското не тръгна, както го дават и в инструкцията. Първо събудих малко акумулатора с едно 50-годишно българско зарядно със селеново стълбче и щом стигна 10-тина волта отново му закачих лидълското.
                  Аз за такива цели си пазя едно самодейно тунинговано от на дядо токоизправителя за телевизор.

                  Коментар


                  • #11
                    Ако акумулатора е паднал около 6V зарядното не го разпознава като 12 волтов и не тръгва. Аз нямам просто зарядно, затова паля колата колата с кабели и след като позареди малко, го слагам на зарядното и тогава почва да го зарежда
                    ________________________________________________
                    Subaru OUTBACK 2,5
                    Hyundai TUCSON 2.0

                    Коментар


                    • #12
                      Тоя модел,ако поддържа 6 в акумулатори,на 10 волта трябва да тръгне на 12 волтова батерия.

                      Под 10 волта,ще третира батерията като 6 волтова,предните версии бяха такива.
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • #13
                        Мерси за отговорите! Явно ще му хвана цаката след повече употреба, това играещо напрежение ме обърква, но разбирам, че няма чак такова значение кога ще го изключа щом веднъж е минало 14.4В!
                        Honda XL600LM, 1987
                        Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                        Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                        Коментар


                        • #14
                          Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                          Тоя модел,ако поддържа 6 в акумулатори,на 10 волта трябва да тръгне на 12 волтова батерия.

                          Под 10 волта,ще третира батерията като 6 волтова,предните версии бяха такива.
                          Няма логика прагът на превключване за акумулатор 6V да е толкова висок. 14.4 / 2 = ?
                          Не чета коментари и не отговарям на такива.

                          И коментаторите...

                          Коментар


                          • #15
                            "когато нищо друго не помага, прочети упътването" - основен инженерен принцип

                            https://www.manualslib.com/manual/11...1.html?page=28
                            ________________________________________________
                            Subaru OUTBACK 2,5
                            Hyundai TUCSON 2.0

                            Коментар


                            • Edo
                              Edo коментира
                              Редактиране на коментар
                              Мерси!

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X