Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Цифров манометър за турбо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Цифров манометър за турбо

    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
    Имам едно волтметърче отпред е 40х40. Назад е къгло Ф 35. Обща дълбочина 43мм като 10 от тях са предния квадрат.
    Ако става - бира.
    Ще имам в предвид. Тия дни ще свалям и ще премеря до милиметър мястото.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #77
      До: Цифров манометър за турбо

      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      Ако му се занимава на човек и има свободно време, има доста приятни развойни китчета.
      Дай пример за някакъв производител на такива. Един вариант е да разкарам и часовника, и да намъкна хубав голям цветен дисплей там. Още повече че това е готова система. С писане си изкарвам хляба, а такава система дава голяма свобода. От там нататък ще трябва да мисля само периферията, която е общо-взето елементарна като схемотехника.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #78
        До: Цифров манометър за турбо

        Производителите както винаги са в Китай. Примерно това и това. Има и доста други.
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • #79
          До: Цифров манометър за турбо

          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
          Производителите както винаги са в Китай. Примерно това и това. Има и доста други.
          Идейно. Това са си изградени системи. Че и на 533Mhz.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #80
            До: Цифров манометър за турбо

            По повод малките ампермери:
            това:

            е с размери инч на инч.

            От тук:

            http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6887

            Има и още няколко варианта, но това май е най-ситното.

            Микроамперметър е, в случая. Само не знам колко ще даяни на вибрации.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #81
              До: Цифров манометър за турбо

              И аз съм почнал да мисля по въпроса за датчици разни, и се бях ориентирал към PDA да ми визуализира. Ако ще се прави custom система, да помислим заедно по въпроса....
              Имам братовчед в Хонг Конг, който не разбира, но може да му кажем какво да купи и прати. Шенжен му е на 15 минути, Гуанджоу е на час.
              Show must go on!
              LZ1VES

              Коментар


              • #82
                До: Цифров манометър за турбо

                Първоначално публикуван от Веско Преглед на мнение
                И аз съм почнал да мисля по въпроса за датчици разни, и се бях ориентирал към PDA да ми визуализира. Ако ще се прави custom система, да помислим заедно по въпроса....
                Имам братовчед в Хонг Конг, който не разбира, но може да му кажем какво да купи и прати. Шенжен му е на 15 минути, Гуанджоу е на час.
                Ами кажи ти какво искаш да се мери и показва. Аз засега съм се ориентирал към налягане на турбото, налягане на маслото и волтмер. Може да се направи и ампермер, температура на масло, температура на изходящи газове, температура на входен въздух след интеркулера, и изобщо почти всичко.

                Електрониката не е особено сложна, да не кажа хич. Вече ако ще се правят разни цифрови истории има малко повече мислене и писане, но отново не е твърде сложно.

                Датчици за маслото например могат да се ползват някакви от возило, което си ги има фабрично. Продават и из eBay. През Comet също могат да се внесат такива за вакуум/налягане/температура във входящия колектор.

                Общо взето на мен ми беше проблем мястото. А съм на мнение че поне за процесите, дето ме интересуват - турбо, масло и волтмер, аналогов уред със стрелка е по-доброто решение. Иначе ако се ползват дисплеи и други неща - така или иначе за да е лесно възприемането пяк трябва да се чертаят някакви стрелки.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #83
                  До: Цифров манометър за турбо

                  Да, това мисля е добре - налягане на турбото, налягане на маслото, волтмер, температура на масло, температура охладителна система, температура на изходящи газове, температура на входен въздух след интеркулера.

                  Може да се добавят температурни датчици - скоростна кутия, мостове, спирачки. Също и налягане гуми.

                  Датчици за температура на маслото и охладителна система - може да се използват стандартните които са монтирани. При мен си има уреди, но така здраво интегрират, че не се мери нищо реално.

                  Има и другия момент - на практика тези данни трябват само при тестове и при някои екстремни ситуации. Значи може дисплея да се слага при нужда, а нормално да си седи в жабката например. Като GPS. Затова го мислех с някакъв PDA.
                  Show must go on!
                  LZ1VES

                  Коментар


                  • #84
                    До: Цифров манометър за турбо

                    Първоначално публикуван от Веско Преглед на мнение

                    Има и другия момент - на практика тези данни трябват само при тестове и при някои екстремни ситуации. Значи може дисплея да се слага при нужда, а нормално да си седи в жабката например. Като GPS. Затова го мислех с някакъв PDA.
                    Няма нужда да слага и вади нищо. Щом се спираш на PDA всичко може да контактува през Bluetooth

                    А защо пък и да не се изкарва директно инфото на екрана на GPS-a, за да не стават много допълнителните джаджи

                    Коментар


                    • #85
                      До: Цифров манометър за турбо

                      Да, повечето данни наистина не са необходими постоянно. Аз затова съм се спрял на налягане на турбо, налягане на масло и волтмер. Това са от основните, дето са индикация за проблем.

                      Иначе, всичките температурни датчици може да са си съесем стандартни. Според мои наблюдения, много често в един автомобил се ползват еднакви датчици за всичко - например входящ въздух, температура на охл.течност и температура на масло. При това ги има по магазините, и не са особено скъпи.

                      Огромен проблем е меренето на температурата на изходящите газове. Дори фабрично предвидените за това датчици често дефектират и са капризни. Един такъв случай например е VW Passat от по-новите модели.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X