Въпросната синя Varta от пост 1510 снощи приключи. И понеже гаранцията и включваше закарване на място за мерене на зареждането, което не ми се получи, предвид перипетиите покрай возилото в началото, от снощи съм не до там горд собственик на Varta Silver 85Ah - такова имаше на прИмоция в Практикер. Питах ги трябва ли да ходя накъде да мерят, казаха не, но ще проверя задължително.
Първия ми свършил акумулатор в гаранция, и то на бензинов автомобил. Вярно че някъде миналата година имаше един дълбок разряд (не чак до нула, но до състояние да не може да завърти), вярно че покрай смяната на повдигачи имаше няколко продължителни въртенета за вдигане на масло (на които не показа никакви признаци за проблем), но не мисля че нещо от това е било чак велик тормоз. Акумулатор върху дизел вижда драстично по-голям тормоз при всяко палене, особено първо за деня.
Свърши ей-така, от нищо, докато правих 20-ина минутни опити за ъпдейтване на разни модули. По някое време взе да пищи че напрежението е ниско, което в началото игнорирах, докато не мернах 10.8V. Пробвах палене - изгаснаха всички лампи почти на нула. Беше толкова зле че даже при заключване LED мигачите светеха на 1/3. Явно окъсила клетка. От никакъв зор, след час шофиране и час-два престой след него, при които обстоятелства трябва да е в перфектна кондиция.
ПП: Гаранцията при тия, от които съм го купил (6Plus пред Практикер Люлин), била 2 години, при положение че нявсякъде стандартно за Bosch/Varta е 3 години. Това освен че искат и заверка.
Еми, единственото, което мога да кажа - не си купувайте акумулатор от 6Plus.
, или поне гледайте внимателно раранционните условия спрямо цената.
Първия ми свършил акумулатор в гаранция, и то на бензинов автомобил. Вярно че някъде миналата година имаше един дълбок разряд (не чак до нула, но до състояние да не може да завърти), вярно че покрай смяната на повдигачи имаше няколко продължителни въртенета за вдигане на масло (на които не показа никакви признаци за проблем), но не мисля че нещо от това е било чак велик тормоз. Акумулатор върху дизел вижда драстично по-голям тормоз при всяко палене, особено първо за деня.
Свърши ей-така, от нищо, докато правих 20-ина минутни опити за ъпдейтване на разни модули. По някое време взе да пищи че напрежението е ниско, което в началото игнорирах, докато не мернах 10.8V. Пробвах палене - изгаснаха всички лампи почти на нула. Беше толкова зле че даже при заключване LED мигачите светеха на 1/3. Явно окъсила клетка. От никакъв зор, след час шофиране и час-два престой след него, при които обстоятелства трябва да е в перфектна кондиция.
ПП: Гаранцията при тия, от които съм го купил (6Plus пред Практикер Люлин), била 2 години, при положение че нявсякъде стандартно за Bosch/Varta е 3 години. Това освен че искат и заверка.
Еми, единственото, което мога да кажа - не си купувайте акумулатор от 6Plus.

Коментар