То не е баш изключено да те предаде и лятото. Почти всичките ми сдали акумулатори сдадоха изведнъж и не баш зимата. Например палиш, караш 2 часа, гасиш, и акумулатора го няма до степен само като врътнеш ключа да изгасва всичко. На другия ден може и да се е освестил, но не се знае за колко време. Един такъв баша ми упорито го търкаляше около месец докато не му направи 2 пъти един и същи номер. Накрая гръмна при зареждане.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Що е то акумулатор и с какво се яде?
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
-
На Монеото ми сдаде края на юли, оригиналния на 5 години и нещо. И то не с първото палене за деня, а към обед след 60 км извънградско с няколко междинни паленета.
-
Бях позабравил, че от 20г не съм купувал акумулатор. Така се случи, като купих дачията, другите две коли ги продадох годни.
Обаче се сещам, че на москвичите се сдухваха през лятото. Не помня зимата да съм сменял. Само зареждане се е налагало.
-
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
То и с Тойотата така...Ти ме спаси. Ама тя не е хавтомат
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
Тогава бях тръгнал баш за акумулаториТи ме спаси. Ама тя не е хавтомат
И да, с тоя автоматик сега е лоша работа, та ще трябва да си вдигна изискванията. Ама той пък зарежда доста добре - алтернаторът му е с доста ампери, и пали доста лесно, освен че и стартера е е смешно малък и редукторен и няма подгряване.Стартерът направо е като детска играчка - сигурно двойно по-малък от на тераното. Все пак акумулаторът един път вече беше паднал до степен да не може да запали - въртеше за малко, но не палеше. Не помня точно, но май го беше изстискал вентилатора на парното, докато човърках клапи и прочие полюции.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
- 1 like
Коментар
-
Карам едната ми играчка много рядко -често по 2 месеца не й идва реда . Пали си нормално , винаги .Седи в подземен топъл гараж и ме гледа тъжно . Закачвам й едно умно зарядно , настроено е да подава само 2А , когато си пожелае , и така е от две години . Как да разбера , какви са първите признаци , че ще се предаде акуто ? Шубе ме е , щото и тя е ауто . Обмислям вариянт , да си возя една от тия джаджи за еднократно подаване на ток . Съвети ,плз?TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
Ама аз и с тераното така - почти преди всяка зима се зарежда за едно денонощие, и после още при първи признаци на нефелност - нов. При първото ми терано интересното беше че зимата не смогваше да навакса токът за свещите, докато го карах на обикновени къси. Башка дето не смогваше и да загрее докато стигна работата. И не го ли заредях преди зимата, по някое време осезаемо "омекваше". С трилитровото не съм имал такива драми, но то и не грееше докато стигне 60 градуса, ами максимум 5 минути, та явно наваксваше по-лесно...
Моето си дойде с акумулатор Tudor. На третата зима, януари, издъхна, но не знам кога беше слаган
Купих синя Варта - първата зима беше добре. На втората въртеше тегаво, но не ме остави, а и проблема беше в стартера. Тази пролет оправих стартера - започна да върти бясно, все едно че няма компресия. До тази зима беше ок. От както застудя започна пак да върти неубедително. Миналата седмица акумулаторът отказа - беше паднал на 11.6V. Заредих го 12 часа на едно старо селеново зарядно - стартерът завъртя бодро. Съмнявам се, че акумулаторът си отива
На старата ми бензинова Лагуна, същата синя Варта е на 7 години. Предната и тя изкара толкова.Nissan Terrano 2,7 TDI
Коментар
-
Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнениеА на първото Терано колко години те изкарваше един акумулатор?
На новото терано този, с който дойде, просто в един момент умаля. Тотално. По описания по-горе начин. Втори не съм му купувал.
На Fabia-та и Ферозата пак сдават предимно от седене, но винаги си изкарват гаранцията.
Всичките, купени до сега, са Bosch и Varta, сребристи и сини, тоест обикновен клас с нищо специално в тях. На Гранда пак съм със синя VARTA.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
На моята ОФБ 3.2 V6 - ACK, 6 годишния ми акумулатор Tudor 85ah, умря изведнъж и се налага да купувам нов, ще има ли проблем моята Фронтера да зарежда AGM акумулатор? Отзиви за този конкретно:
Препоръчайте ми и качествено "умно зарядно" което да дозареждам акумулатора ако не го карам повече от месец?
Или да си взема този Silver Plus и да не се занимавам с AGM акумулатор?
Кой от двата би бил по-издръжлив с времето, проблема при мен е че го карам по-рядко зимата и по-често през пролетта и лятото?
Последно редактирано от Еделвайс; 03-04-23, 16:39.
Коментар
-
-
Лидълското иска рестартиране при спиране на тока. С3 си е автоматично. Ползвам 3 броя и нямам забележки.Хюндай Санта фе 2,2, АК; Форд с-мах 2.0, РСК; Форд Транзит; Киа Соренто
- 1 like
Коментар
-
От мойте наблюдения - Напълно разреден акумулатора (под 1.10 гъстота) автоматично зарядно го зарежда, за около 16-20 ч. но гъстотата на електролита се увеличава малко, и вътрешното му съпротивление е сравнително високо.
На "циклещ режим" с малък ток 0.05-0.02 С, акумулатора си вдига гъстотата на електролита за около 72 часа до 1.22-1.23, и съответно му спада вътрешното съпротивлние.
Резултатите са от необслужваеми акумулатори, които все пак могат да се отворят и да се премери гъстотата на електролита.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнениеПо-новите лидълски май и те помнеха, моето е старо. АГМ ако колата е правена за такъв, а тя не е, та не виждам никакъв смисъл. Марка и цвят по твой избор, колко ще изкара никой не знае.
Утре ще купувам новия акумулатор Бош Силвър Плюс 85ah, чудя се дали да го дозаредя новия акумулатор с умното зарядно, че не се знае колко ще е стоял в магазина преди да го монтирам на джипката?
Коментар
-
Колеги, за въпросния Бош Силвър, къде да гледам и как да разбера кога е произведен, също така колко "стар" е нормално да е залежал в магазина от датата му на производство, ако е произведен миналата година няма да е добре предполагам?
Акумулатора мисля да го купувам от " Акумулатори Тема" имат магазин в Младост и е на 2 крачки от нас?
Коментар
-
Датата на производство е "кодирана" в продуктовият номер гравиран в/у батерията.
детайли може да намерите в този линк:
https://chaika.net/how-to-determine-...te-of-a-bosch/
-
-
Акумулатор се купува само ако можеш лично да го грабнеш от края на поточната линия. Всичко останало е компромис! Огромен компромис!
- 2 likes
Коментар
-
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеАкумулатор се купува само ако можеш лично да го грабнеш от края на поточната линия. Всичко останало е компромис! Огромен компромис!
Трябва да вземеш акумулатор произведен в някоя друга вселена. Някои от атомите в сегашните акумулатори са на повече от 13 милиарда години. Вехта работа.
- 4 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар