Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Процедура по използване на кабели за ток

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Процедура по използване на кабели за ток

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Кой неграмотник е писал това нещо в пдф-а?
    Какво не ти харесва там?

    Коментар


    • #17
      До: Процедура по използване на кабели за ток

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Какво не ти харесва там?
      Има поне 3 граматични грешки, например. Което, според мен, е недопустимо в официална инструкция.

      Освен това, минусът нападналия акумулатор ако не се откачи шансовете да се запали падат драстично. Е, зависи колко е паднал разбира се.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #18
        До: Процедура по използване на кабели за ток

        Вчера ми се наложи да тествам процедурата с един комшия с паднал акумулатор. Тъй като не бях правил досега такова нещо, а и той явно не беше правил, закачихме плюс към плюс, минус към минус, и той се опита да запали. Не стана. Тогава се появи друг комшия, дългогодишен шофьор, и обясни, че трябва да запаля мойта кола, да поддържам малко обороти, и тогава другия да се опита да запали. Запали от раз. Клемите ги закачих първо с плюса, разкачането беше обратно - плюса накрая. Нямам никаква представа дали това е правилната процедура, но е факт че сработи и нямаше жертви.
        Вярата в конспирации е опростяване, което ни помага да обясняваме всичко.

        Коментар


        • #19
          До: Процедура по използване на кабели за ток

          Това с кабелите съм го правил десетки пъти. Първо се пали автомобила с читавия акумулатор. После се закачат на него кабелите, естествено червения на плюсовата клема, а черния на минусовата. Държат се в двете ръце, за да се избегне контакт. След това се закача червения кабел на плюсовата клема на изтощения акумулатор, после черния на минусовата, въртиш и палиш. После се откачат по обратния ред. Мислех, че всички го знаят. Ментелявите кабели се палят, защото не издържат на големината на тока. Просто няма достатъчно метал в тях.....
          ПП. Да добавя...кабелите трябва да са развити целите и разделени, не оплетени и омотани, без възли по тях.....както при електрожен или СО.
          Последно редактирано от bodo; 23-05-09, 15:13.

          Коментар


          • #20
            До: Процедура по използване на кабели за ток

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Има поне 3 граматични грешки, например. Което, според мен, е недопустимо в официална инструкция.

            Освен това, минусът нападналия акумулатор ако не се откачи шансовете да се запали падат драстично. Е, зависи колко е паднал разбира се.
            За граматическите грешки си прав, за минуса - категорично не си.

            Коментар


            • #21
              До: Процедура по използване на кабели за ток

              добре де, процедурата е ясна......... и аз вчера палих с кабели, но не закачих минуса на двигателя, ами на акумулатора...... каква е разликата?
              ________________________________________________
              Subaru OUTBACK 2,5
              Hyundai TUCSON 2.0

              Коментар


              • #22
                До: Процедура по използване на кабели за ток

                Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                добре де, процедурата е ясна......... и аз вчера палих с кабели, но не закачих минуса на двигателя, ами на акумулатора...... каква е разликата?
                Винаги съм го закачал на акумулатора.....идея си нямам на кого е хрумнало да не се закача там. Поредната смехория.

                Коментар


                • #23
                  До: Процедура по използване на кабели за ток

                  Първоначално публикуван от bodo Преглед на мнение
                  Поредната смехория.
                  Не, не е смехория. Когато акумулаторът е паднал много няма да запали ако ка включите във веригата, защото дърпа много ток. Затова и трябва да се откачи минусовата клема на падналия акумулатор.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #24
                    До: Процедура по използване на кабели за ток

                    Първоначално публикуван от bodo Преглед на мнение
                    Винаги съм го закачал на акумулатора.....идея си нямам на кого е хрумнало да не се закача там. Поредната смехория.
                    Не е смехория,тя масата и без това се вързва за двигатела,спестяваш някакви сантиметри от проводника,не че не става и за акумолатора.
                    ТЛК 80 4,2ТД-95г

                    Коментар


                    • #25
                      До: Процедура по използване на кабели за ток

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      Не, не е смехория. Когато акумулаторът е паднал много няма да запали ако ка включите във веригата, защото дърпа много ток. Затова и трябва да се откачи минусовата клема на падналия акумулатор.
                      Палил съм кола с абсолютно умрял акумулатор. Непалена от 3 месеца. Запали, стигна до магазина и човека си купи нов. Това беше целта. Не съм откачал клеми. Само закачах кабели. Смехория си е, според мен.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Процедура по използване на кабели за ток

                        Няма нищо общо с падналия акумулатор, а с възможността да се повреди компютърът или друга електроника от резки скокове на напрежение. И не е особено от значение - и на акумулатора, почти все тая.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Процедура по използване на кабели за ток

                          Е, добре де, за какво са ви кабели, като можете да си решите проблема като мен ? Ако има някой да ви даде ток, значи акумулатора му е читав. Въпрос на 1 минута е да смените вашия скапан с неговия здрав акумулатор, да "запалите", слагате си келявия акумулатор, връщате на човека читавия акумулатор и после- кой от където е.
                          Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Процедура по използване на кабели за ток

                            Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
                            Е, добре де, за какво са ви кабели, като можете да си решите проблема като мен ? Ако има някой да ви даде ток, значи акумулатора му е читав. Въпрос на 1 минута е да смените вашия скапан с неговия здрав акумулатор, да "запалите", слагате си келявия акумулатор, връщате на човека читавия акумулатор и после- кой от където е.
                            Изключително малко автомобили ще понесат без повреди свалянето на акумулатора, докато двигателят работи.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Процедура по използване на кабели за ток

                              На доста коли свалянето на акумулатора отнема около половин час , ако имаш цял куфар с инструменти иначе повече , ако не вярваш ела да ти покажа .
                              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                              Коментар


                              • #30
                                До: Процедура по използване на кабели за ток

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Изключително малко автомобили ще понесат без повреди свалянето на акумулатора, докато двигателят работи.
                                Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                                На доста коли свалянето на акумулатора отнема около половин час , ако имаш цял куфар с инструменти иначе повече , ако не вярваш ела да ти покажа .
                                Интересното е, че тези коли, чиито акумулатор се сваля за час, се повреждат като свалиш аку-то при работещ двигател.
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X