Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Свързване на ПВ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Свързване на ПВ

    Първоначално публикуван от gy6ter Преглед на мнение
    По принцип може да стане , даже може да се прекъсва и фазата и нулата ( при занулен с трети кабел мотор - естествено ) . Комутирания ток на трифазния трябва да е равен , или по-голям от този на монофазния ! На снимката не се вижда този колко ампера , или киловата мотор управлява .
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2019-09-18_124724.jpg
Прегледи:1
Размер:202.2 КБ
ID:5821480Натиснете снимката за да я уголемите

Име:temp2.jpg
Прегледи:2
Размер:97.3 КБ
ID:5821481Натиснете снимката за да я уголемите

Име:temp0.jpg
Прегледи:2
Размер:71.1 КБ
ID:5821482Натиснете снимката за да я уголемите

Име:temp1.jpg
Прегледи:2
Размер:88.3 КБ
ID:5821483
    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

    Коментар


    • #32
      От: Свързване на ПВ

      Да не те отчайвам, ама монофазен над 2.2к.в. за компресор не е надеждно. Пробвано лично с 3к.в. 3000об/мин Български. Изкара година и то от време на време ползване на компресора и му проби пусковата намотка. Пренавиха ми го на трифазен и сега пее. Та изчисти въпроса и тогава направи покупката

      Коментар


      • #33
        От: Свързване на ПВ

        Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
        Да не те отчайвам, ама монофазен над 2.2к.в. за компресор не е надеждно. Пробвано лично с 3к.в. 3000об/мин Български. Изкара година и то от време на време ползване на компресора и му проби пусковата намотка. Пренавиха ми го на трифазен и сега пее. Та изчисти въпроса и тогава направи покупката
        Ами тоя го има същия със 2.2 ,2880 оборота монофазен заводски,надявам се да държи с такъв...,нямам трифазен ток инак лесно решението.
        LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
        Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

        Коментар


        • #34
          От: Свързване на ПВ

          Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
          Ами тоя го има същия със 2.2 ,2880 оборота монофазен заводски,надявам се да държи с такъв...,нямам трифазен ток инак лесно решението.
          Мдаа, пустия трифазен...
          Взимай най-големия възможен монофазен с най-дългата гаранция и да видим как ще се случи всичко

          Коментар


          • #35
            От: Свързване на ПВ

            Аз съм с 3.2 киловата монофазен ,и върти къде по тежка механика от компресор ,работи вече около 10 години,купих го нов Бг производство.Пуска му е ужасно тежък,върти яко ,до развъртане на макс обороти,минават около 20 секунди,през това време ми гаснат лампите.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #36
              От: Свързване на ПВ

              Колеги , козата си сака пръч.
              С един въпрос и два три отговора във форум няма да получите магистратура по електротехника.

              Така че , снабдете се с добър приятел електричар и го обгрижвайте.
              Редовно .
              (B.W. агнешко не ям).

              Коментар


              • #37

                Здравейте,

                Виждам, че в тази тема има хора запознати с този пускател и се надявам, че няма да имате нищо против да ми помогнете

                Пускателя се използва за включване на монофазен електромотор чрез многофазна мрежа.
                Тъй като е много стар, контакторът беше изгнил и имаше счупена част. Закупих нов контактор и съм почти сигурен, че е свързан правилно, но при включване в ел. мрежа - електромотора стартира веднага (без натискане на копчето). При натискане на бутона за изключване - машината изключва, но при отпускане на бутона - отново се включва.

                Прилагам снимки на свързването.

                Много ще се радвам ако ми помогнете да оправя този проблем.

                Благодаря предварително.

                С уважение,
                Антон Полименов
                Последно редактирано от AnT0; 02-07-23, 11:40.

                Коментар


                • #38
                  Така по снимки е объркващо,особенно като ги гледам през телефона,ако ти начертая схема,ще се оправиш ли
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • #39
                    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                    Така по снимки е объркващо,особенно като ги гледам през телефона,ако ти начертая схема,ще се оправиш ли
                    Здравей,

                    Съм експерт в областта, но мисля, че ако кажеш къде влиза и излиза фаза, къде влиза и излиза нула и кой пин с кой трябва да е свързан ... би трябвало да се оправя.

                    Коментар


                    • #40
                      Картинка с думи: фаза, последователно НЗ бутон за изключване, последователно НО бутон за включване, последователно бобина на контактора, нула. Паралелно на бутона за включване НО контакт на контактора. Ако имаш някакви защити (обикновено са НЗ) и тях последователно във веригата. Задължително - бобина е последното нещо във веригата преди нулата.
                      Речник:
                      НО - нормално отворен
                      НЗ - нормално затворен

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X