Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Свързване на ПВ
Свий
X
-
От: Свързване на ПВ
Да не те отчайвам, ама монофазен над 2.2к.в. за компресор не е надеждно. Пробвано лично с 3к.в. 3000об/мин Български. Изкара година и то от време на време ползване на компресора и му проби пусковата намотка. Пренавиха ми го на трифазен и сега пее. Та изчисти въпроса и тогава направи покупката
Коментар
-
От: Свързване на ПВ
Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнениеДа не те отчайвам, ама монофазен над 2.2к.в. за компресор не е надеждно. Пробвано лично с 3к.в. 3000об/мин Български. Изкара година и то от време на време ползване на компресора и му проби пусковата намотка. Пренавиха ми го на трифазен и сега пее. Та изчисти въпроса и тогава направи покупкатаLZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
-
От: Свързване на ПВ
Първоначално публикуван от belata Преглед на мнениеАми тоя го има същия със 2.2 ,2880 оборота монофазен заводски,надявам се да държи с такъв...,нямам трифазен ток инак лесно решението.
Взимай най-големия възможен монофазен с най-дългата гаранция и да видим как ще се случи всичко
Коментар
-
От: Свързване на ПВ
Аз съм с 3.2 киловата монофазен ,и върти къде по тежка механика от компресор ,работи вече около 10 години,купих го нов Бг производство.Пуска му е ужасно тежък,върти яко ,до развъртане на макс обороти,минават около 20 секунди,през това време ми гаснат лампите.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Здравейте,
Виждам, че в тази тема има хора запознати с този пускател и се надявам, че няма да имате нищо против да ми помогнете
Пускателя се използва за включване на монофазен електромотор чрез многофазна мрежа.
Тъй като е много стар, контакторът беше изгнил и имаше счупена част. Закупих нов контактор и съм почти сигурен, че е свързан правилно, но при включване в ел. мрежа - електромотора стартира веднага (без натискане на копчето). При натискане на бутона за изключване - машината изключва, но при отпускане на бутона - отново се включва.
Прилагам снимки на свързването.
Много ще се радвам ако ми помогнете да оправя този проблем.
Благодаря предварително.
С уважение,
Антон Полименов
Последно редактирано от AnT0; 02-07-23, 11:40.
Коментар
-
Така по снимки е объркващо,особенно като ги гледам през телефона,ако ти начертая схема,ще се оправиш лиGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнениеТака по снимки е объркващо,особенно като ги гледам през телефона,ако ти начертая схема,ще се оправиш ли
Съм експерт в областта, но мисля, че ако кажеш къде влиза и излиза фаза, къде влиза и излиза нула и кой пин с кой трябва да е свързан ... би трябвало да се оправя.
Коментар
-
Картинка с думи: фаза, последователно НЗ бутон за изключване, последователно НО бутон за включване, последователно бобина на контактора, нула. Паралелно на бутона за включване НО контакт на контактора. Ако имаш някакви защити (обикновено са НЗ) и тях последователно във веригата. Задължително - бобина е последното нещо във веригата преди нулата.
Речник:
НО - нормално отворен
НЗ - нормално затворен
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар