Реших да си направа компресор, та да си пръсна тук-там, да напомпя някоя гума. Направих всичко само това ПВ не мога да нагодя. Ако някой ми каже къде греша, ще пие бира
. Та работата е следната. Имам 3 фазен двигател, който съм вързал в звезда. Аналогично в ПВ-то влизат 3 фази и една нула. От пресостатът излизат 3 жици, като едната е зануляване и жълто-зелена. Всичко това е вътре в ПВ-то. Вързах всичко и какво се случва. Пускам от копчето и двигателя заработва, компресорът стига 6 атмосфери и изключва. Дотук добре. Спадам налягането и не и не. Не ще да тръгне двигателя. Вадя щепсела и мера на верига пресостатът. Той е
дал верига, но никой не тръгва. Трябва да натисна копчето и чак тогава. Ето малко снимки.

Дайте акъл защо не иска?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Свързване на ПВ
Свий
X
-
От: Свързване на ПВ
Не е ясно какво прекъсва пресостата. Едно реле на 220В с три контактни групи, управлявано от пресостата и прекъсващо фазите към мотора ще ти реши проблема. Ако няма и по-просто решение, но сега ...мисля за салатката повече.
Това което ни липсва ни кара да мечтаем.
-
От: Свързване на ПВ
В тая кутия няма пресостат. Това е най обикновенно включвало за трифазен мотор. Не може да му се върже пресостат без външно реле или друг ключ.
След изключване на пресостата, ако се върже такъв в схемата, контактора отпада и разделя контакта който държи бобината включена(паралелен на контакта "Пуск")
Най лесно е да смениш бутоните с едно ЦК ключе и да вържеш пресостата последователно.Последно редактирано от drukman; 04-10-14, 20:05.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
От: Свързване на ПВ
Всъщност тая работа върши пресостата,който липсва на снимките...Първоначално публикуван от venkabg Преглед на мнениеЗначи не може така, както го мислех. Може ли да обясните къде трябва да прекъсва ЦК-то...
Коментар
-
От: Свързване на ПВ
Връзваш последователно: Фаза от входа на контактора, цк ключе, пресостата, бобината на контактора, контакта на токовата защита, нула(или друга фаза ако контактора е 380 волтов). Трите силови жици си влизат и излизат от контактора, както до сега.
Готово.
Точно този самозадържащ контакт спира да самозадържа кога има пресостат. Има смисъл от него само в случай, че се ползват бутони за Вкл. и Изкл. Кога е ключе става излишен.Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнениеНе съм заглеждал, ама провери самозадържащия контакт. То трябва да може без него, но виж как е вързан.
ПП за да не питаш: Бобината на контактора са ония 2 клеми на диагонал по-ниско от силовите контакти.
Контакта на токовата защита са ония 2 клеми от двете страни на бялото бутонче (въстановяването). Самозадържащия контакт (оня най горе с идиотската пластина) го пропускаш. Не ти трябва.Последно редактирано от drukman; 04-10-14, 23:33.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
От: Свързване на ПВ
Аха. Мисля, че разбрах. Значи откачам нулата от тая пластина и я давам на бобината. Фазата през ключе, през пресостатът, през защитата и накрая на другия извод на бобината. Правилно ли съм разбрал? Тоест ще се пали от ЦК-то, а не от копчетата.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар