В темата за компресорите го има . Едно табло което съм направил преди доста години за управление на компресори . Тая схема е с екстри дистанционно изпускане на конденза от бутилката с магнит вентил и разтоварване с магнит вентил . Но най лесното нещо е всеки да си я адаптира според нуждите .
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Тая схема, ако махнеш "ЕВ1" и "ЕВ2", които и без това не съществуват в кутията, се получава това което е направил Колегата.
Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
Към модераторите-А изтрийте го сега.
Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч
Имам същия проблем като на колегата,но от обясненията неможах да вдена изобщо за какво става въпрос.Ето ситуацията при мен,монофазно свързване:
Ще бъда много благодарен ако някой запознат с материята ми обясни как да свържа кабелите с ЦК ключе ,за да не се налага след всяко изключване от пресостатът да стартирам компресора от бутона на пускателят ръчно?
Не трябва це/ка ключе...пресостата е с две такива.Единия е нормално затворен,другия е нормално отворен контакт.Целта е да разпадат веригата според налягането.
Когато електромотора се управлява с пускател трябва,според мен,защото като се достигне необходимото налягане и пресостатът изключи,за да тръгне отново трябва да натиснеш бутон старт на ПВ-то,което си е кофти и неудобно.
Пускателя управлява само захранването към мотора.Пресостата му казва кога да тръгне и кога да спре...Ако е монофазен и не много мощен за ПВ може да ползваш и автоматичен предпазител.Според мен проблема ти е в оперативната верига на пресостата.Я качи снимка на клемите на пресостата.Неам претециЙ за жичкаджия,ама не е философия за висшо,да ге...
Fill, мисля, че не си прав. Пресостата ако има два чифта контакти и те са вързани, ще се самошунтира, което е недопустимо. Слагаш едно ЦК ключе, с което шунтираш пусковия бутон и си готов. Имам фабрично компресорче, което работи по този начин. Някъде в началото на хранителната верига все пак трябва да имаш и главен прекъсвач или в краен случай да вадиш щепсела от контакта.
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Ся,верно че не съм прав,ма то си е ракиено време...Пресостата не е нещо принципно различно от реле регулатор или краен изключвател...Рестартирането на процеса спокойно може да се повери на някой от контактите.И никога не съм споменавал чифтове и чифтосване, а само НО и НЗ контакт.А те имат свойството да се обезвреждат един друг...
Мъка с тея компресори,въпрос към знаещите,става ли трифазния пресостат за монофазен мотор ако се използва едната фаза само.
LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Мъка с тея компресори,въпрос към знаещите,става ли трифазния пресостат за монофазен мотор ако се използва едната фаза само.[ATTACH=CONFIG]996824[/ATTACH]
По принцип може да стане , даже може да се прекъсва и фазата и нулата ( при занулен с трети кабел мотор - естествено ) . Комутирания ток на трифазния трябва да е равен , или по-голям от този на монофазния ! На снимката не се вижда този колко ампера , или киловата мотор управлява .
Тея кондензатори никой не може да се ангажира да ми ги сметне и всички казват че мощността пада значително,та реших да го продам,той чисто нов немски,и да си взема един 4 киловата 3000 оборота руски.Благодаря за бързото включване,поне марковия пресостат да си съхраня,да не слагам китайци на тая хубава машина...
LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар